MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.283
nee man, zit nog op gewone 5/3/1. Dat is al sterven voor mij.
SVR is voor binnen een maand of 10 :p als men kracht wat hoger ligt.

Zodra ik stall op SVR ga ik naar Jokers & Back off sets. Daarna 5/3/1 advanced :p En dan ben ik 40 jaar ofzo :roflol:

Zodra ik stall op SVR ga ik naar Jokers & Back off sets. Daarna 5/3/1 advanced :p En dan ben ik 40 jaar ofzo :roflol:

Jokers & back off ken k niet...effe googlen :p

ok, ben mee :p maar joker's uitvoeren na 2 maand 5/3/1... ik dnek niet dat dat een goed idee is.

• #22.288
pdf afprinten als booklet en je hebt je boek man. Doe ik zo ook altijd :p

Verbasterd? Dit komt rechtstreeks uit zijn boek man! :p

Jij doet toch BBB? :rolleyes: ik heb dat boek ook al tig keer gelezen, en volgens mij doe jij daar toch echt teveel oefeningen voor om het nog onder de noemer BBB te mogen zetten. :D

• #22.290
Nope, ik doe geen BBB :p Nooit gedaan ook niet :p Ik deed de 3-month challenge telkens opnieuw.
Ik heb enkel wat curls, upright rows, abs & facepulls toegevoegd. Wat dus ook mag volgens Jim :p

En nu doe ik dus SVR. Ook helemaal volgens het boekje maar met wat extra oefeningen. Ook allemaal
uit het boekje :p

Waar is die xls & dat leesvoer dan? :p

Nope, ik doe geen BBB :p Nooit gedaan ook niet :p Ik deed de 3-month challenge telkens opnieuw.
Ik heb enkel wat curls, upright rows, abs & facepulls toegevoegd. Wat dus ook mag volgens Jim :p

En nu doe ik dus SVR. Ook helemaal volgens het boekje maar met wat extra oefeningen. Ook allemaal
uit het boekje :p

Waar is die xls & dat leesvoer dan? :p

Is weer te groot om te kunnen posten ;) en ik zit in een CEO meeting (die heel boeiend is NOT!)

Ik doe ook 3 maand challenge daarna ga ik dat verder uitbouwen.

Nice one, pijn al helemaal weg?

• #22.293
Is weer te groot om te kunnen posten ;) en ik zit in een CEO meeting (die heel boeiend is NOT!)

Ik doe ook 3 maand challenge daarna ga ik dat verder uitbouwen.

Haha. Let maar op jij :p

Uitbouwen? Hoe dan?

Nice one, pijn al helemaal weg?

Thanks

Nope. Tijdens trainen wel geen last, maar je voelt wel dat het nog niet optimaal is. Bij het dag dagelijkse
leven stoort het nog wel. Trappen naar beneden komen, bepaalde voetposities doen nog pijn. Tja...

Lekkere training bro! Bamm die MP weer zeer nice.

Nu ga ik shoppen bij de aldi voor een pak ijsbergkoffieslasaus

• #22.295
Nope. Tijdens trainen wel geen last, maar je voelt wel dat het nog niet optimaal is. Bij het dag dagelijkse leven stoort het nog wel. Trappen naar beneden komen, bepaalde voetposities doen nog pijn. Tja...

Mooi dat trainen iig wel gaat:)
Gaat vanzelf weer over, gewoon beetje geduld hebben;)

• #22.297
Terug
Naar boven