- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Same here.
We kijken er allen naar uit om te sterven XD
Ga jij ook op SVR nu dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here.
We kijken er allen naar uit om te sterven XD
als men kracht wat hoger ligt.nee man, zit nog op gewone 5/3/1. Dat is al sterven voor mij.
SVR is voor binnen een maand of 10als men kracht wat hoger ligt.
En dan ben ik 40 jaar ofzo 
Zodra ik stall op SVR ga ik naar Jokers & Back off sets. Daarna 5/3/1 advancedEn dan ben ik 40 jaar ofzo
![]()

maar joker's uitvoeren na 2 maand 5/3/1... ik dnek niet dat dat een goed idee is.
Nee, ben een cheap-ass. En een boek lees ik liever op papier, call me old-school.

Jij wel dan met je verbasterde Wendler programma's hij zou verdrietig worden![]()

pdf afprinten als booklet en je hebt je boek man. Doe ik zo ook altijd
Verbasterd? Dit komt rechtstreeks uit zijn boek man!![]()
ik heb dat boek ook al tig keer gelezen, en volgens mij doe jij daar toch echt teveel oefeningen voor om het nog onder de noemer BBB te mogen zetten. 
Nooit gedaan ook niet
Ik deed de 3-month challenge telkens opnieuw.

Nope, ik doe geen BBBNooit gedaan ook niet
Ik deed de 3-month challenge telkens opnieuw.
Ik heb enkel wat curls, upright rows, abs & facepulls toegevoegd. Wat dus ook mag volgens Jim
En nu doe ik dus SVR. Ook helemaal volgens het boekje maar met wat extra oefeningen. Ook allemaal
uit het boekje![]()
Waar is die xls & dat leesvoer dan?![]()
en ik zit in een CEO meeting (die heel boeiend is NOT!)Is weer te groot om te kunnen postenen ik zit in een CEO meeting (die heel boeiend is NOT!)
Ik doe ook 3 maand challenge daarna ga ik dat verder uitbouwen.

Lekkere training bro! Bamm die MP weer zeer nice.
Nu ga ik shoppen bij de aldi voor een pak ijsbergkoffieslasaus

Nope. Tijdens trainen wel geen last, maar je voelt wel dat het nog niet optimaal is. Bij het dag dagelijkse leven stoort het nog wel. Trappen naar beneden komen, bepaalde voetposities doen nog pijn. Tja...

Mooi dat trainen iig wel gaat
Gaat vanzelf weer over, gewoon beetje geduld hebben![]()

Ja, nu weer lekker bouwen. Beetje hoger in reps doen mijn knoken ook wel weer goed![]()
Aldi? Doe mij een flesje Limoncello![]()

Niets stiekem aan kerel, ik durf het heus wel toe te geven![]()