MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.321
Ik zal voor je duimen wat je werk betreft maatje.
Sterke trainingen man.
Die schoudertraining...
Wow!
BUFFEL.

• #22.323
oei, spannende tijden m.b.t. je werk. Hoop dat het een positieve uitkomst heeft Rob!

• #22.325
oei, spannende tijden m.b.t. je werk. Hoop dat het een positieve uitkomst heeft Rob!

Komt wel goed ;) In België is sowieso een goed opvang systeem en opleidingen indien je zonder werk valt.
En als je wilt werken, is er altijd werk. Maar goed, ik ga er nog steeds van uit dat ik mee met mijn werk
naar die andere vestiging ga. De big chief & HR chief gaan wat druk uitoefenen in ieder geval

Komt wel goed ;) In België is sowieso een goed opvang systeem en opleidingen indien je zonder werk valt.
En als je wilt werken, is er altijd werk. Maar goed, ik ga er nog steeds van uit dat ik mee met mijn werk
naar die andere vestiging ga. De big chief & HR chief gaan wat druk uitoefenen in ieder geval
Goede ingesteldheid! Hopelijk heb je snel positief nieuws.

ik hoop dat de schade meevalt rob

• #22.328
Het zit je de laatste tijd niet meer mee Rob, maar je houdt je goed!

Ik duim ook voor je kerel. Werk is een schaars gebeuren deze dagen.

Flinke training weer, alom sterk werk.

Als je nog druk middelen nodig hebt (buitenom de sterke bonden in Belgie) ;)

Hoop op een goede uitkomst bro.

Succes met je werk Rob! We duimen voor je!
Keep ya head up!

• #22.335
Health: 90%
Mentality: 9/10
Energy: 9/10
Intensity: 60% weken
Planned Food: 2500kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: 37.5cl wijn
Temp in Gym: 24°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)

2uh4tx2.jpg

Trainingstijd: 61min (start @ 14u15)
Polardata: ???
Comments: had wat meer reps verwacht op mijn bench. Sunny side is dan wel dat ik 50 reps heb kunnen pakken
op mijn standing DB press :D

Lekker man enne die bench komt wel weer op mooie getallen uit Robke.

Zeer sterke presses zeg.

Die bench is inderdaad niet helemaal meer wat ik eerder hier voorbij zag komen, maar dat zijn wel een flink stel heavy rows en schoulder presses die je daarna doet met een dergelijk volume! Met name het om en om bij schouders maakt het loodzwaar:thumbs:

• #22.339
Lekker man enne die bench komt wel weer op mooie getallen uit Robke.

Geduld maar weer hé Ron

Thanks

Die bench is inderdaad niet helemaal meer wat ik eerder hier voorbij zag komen, maar dat zijn wel een flink stel heavy rows en schoulder presses die je daarna doet met een dergelijk volume! Met name het om en om bij schouders maakt het loodzwaar:thumbs:

True, ver van mijn 2x150 BP wat ik een tijdje terug deed :( Geen idee wat er gebeurd is. Maar gezien mijn
slaap patroon vermoed ik iets van overtraining icm blessures en een hoop cortisol atm. Alles in de low rep
range is gewoon om zeep plots.

Vage is dat ik plots wel weer lijk te groeien. Front delts en pecs steken strakker in het shirt, triceps
duwen harder tegen mijn mouwen. Bizar allemaal :p

Toch een aangename bij effect ;)

Terug
Naar boven