- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja, maar verklaar het maar eens hé
Kracht gaat naar beneden, massa gaat omhoog
Nu ja, mijn5x10 setjes gaan beter, misschien is dat de verklaring
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kracht gaat naar beneden, massa gaat omhoog
Nu ja, mijnJe was toen gewoon 2x20kg schijven vergeten te laden man, toen je 2x150 deed!
Verder wel een mooie training man.
Nee man, gewoon een samen komen van een paar dingen waardoor het ineens allemaal poep werd.Je bent van powerlifter overgestapt naar bodybuilder..![]()

Yups... moest nogal wat schijten de laatste tijd dus ja, boek is helemaal doorlezen![]()
Ik spring een beetje laat aan boord op de medeleven trein, maar hej Rob, succes man!
En mooie training weer![]()
Ik hoop gewoon op het beste 
Ach, ik doe het gewoon allemaal wel eens komende tijd. Behalve die Beyond enMooie training Robbo. Ik ga straks weer trainen in een sauna whaha
Ruimte blijft goed fris
Hopelijk in de winter ook goed warm 
Thanks
Mijn dagen van trainen in +30 zijn voorbijRuimte blijft goed fris
Hopelijk in de winter ook goed warm
![]()
Haha lucky you! Ach boeit mij niet zoveel hoor we gaan gewoon door! Trek de winterjas strax aan en ga op de fiets met 30 graden naar de sportschool
opwarming op een ander niveau 

Jij hebt een deel van je kracht gewoon aan mij gegeven! En daar ben ik je heel dankbaar voorJa, maar verklaar het maar eens héKracht gaat naar beneden, massa gaat omhoog
Nu ja, mijn
5x10 setjes gaan beter, misschien is dat de verklaring

Jij hebt een deel van je kracht gewoon aan mij gegeven! En daar ben ik je heel dankbaar voor![]()
en ik heb er niet eens een Westmalle voor gekregen