Fitness Seller

Robke's trainingslog

rob verkracht zijn lever liever met alcohol als met test :p

Mooi volume op die bench robbie. Weekend!

hey robke hey robke sjalalalalaa

Robbie? Oh, Robbierrrrrr

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.367
Hahaha, alcohol vloeide rijkelijk dit weekend. Taart & pasta erin gegooid. Mijn zoontje word maar één keer 3 jaar :)
En volgend weekend is het weer prijs. 5 jaar getrouwd dus BBQ en sangria met de familie :)

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 08:15 ----------

Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 8/10
Intensity: 60% weken
Planned Food: 2500kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: 37.5cl wijn
Temp in Gym: 24°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)

1072640.jpg

Trainingstijd: 57min (start @ 18u30)
Polardata: 133avg - 222max - 568kcal - 109.0kg
Comments: dat beviel me wel :D

Goeie training, proost! :klink:
Nog last van je enkel met squatten?

Mooie training Robke. Sterke powerClean ook. Dan valt die face pulls een beetje in het niet.
Die goodmornings doe je ik je nog niet na. EN die squats pffff ik blijf hangen bij 120kg en 10 reps.
Durf eigenlijk niet hoger, heb namelijk geen spotter.

• #22.370
nice!

mijn goodmornings liggen wel wat lager (5 x 12 27.5kg) maar ik heb toch wat schrik om deze zomaar te verhogen. Mss toch is op 30 zetten als k je wil inhalen :p

• #22.372
Mooie training Robke. Sterke powerClean ook. Dan valt die face pulls een beetje in het niet.
Die goodmornings doe je ik je nog niet na. EN die squats pffff ik blijf hangen bij 120kg en 10 reps.
Durf eigenlijk niet hoger, heb namelijk geen spotter.

Thanks.

Tja, die facepull is lekker na die powerclean :) En eigenlijk gewoon voor wat pomp erin te krijgen ;)

Squatten wat lager gaan in reps dan en meer plates. Nadien terug reps bijbouwen. Kan je niet in een
powerrack of squatrack squatten dan? Als je dan failt heb je nog steeds de safety's.

nice!

mijn goodmornings liggen wel wat lager (5 x 12 27.5kg) maar ik heb toch wat schrik om deze zomaar te verhogen. Mss toch is op 30 zetten als k je wil inhalen :p

GM is maar assistance hé ;) 5x12 lijkt me dus ook overkill voor dit :p

• #22.374
Er staat zoveel in dat boek :p Do what you can do, not what someone tells you to do ;)

Mja, maar zo bekend ben ik nog niet met wendler's om er aan te chipoteren.
Het gaat goed voor het moment, en zolang dit blijft dure, hou k me eraan.
Never mess with a succesformula!

• #22.376
Mja, maar zo bekend ben ik nog niet met wendler's om er aan te chipoteren.
Het gaat goed voor het moment, en zolang dit blijft dure, hou k me eraan.
Never mess with a succesformula!

Zolang je je aan de basis houdt, kan het niet mis gaan. Alles erom heen is van minder belang en 'lichtjes' aanpasbaar.

Gefeliciteerd met je zoontje, bro.

Ontopic: bamm lekkere power cleans weer! Ik denk dat ik ook face pulls in mijn schema doe :)

• #22.378
Gefeliciteerd met je zoontje, bro.

Ontopic: bamm lekkere power cleans weer! Ik denk dat ik ook face pulls in mijn schema doe :)

Thanks

Ja, ik begin terug fun te hebben in mijn work outs. De vele fails van afgelopen tijd motiveerde me voor
geen meter meer. Dus ja, die -10% vermindering op mijn 1RM plus nieuw schema = win :)

Thanks

Ja, ik begin terug fun te hebben in mijn work outs. De vele fails van afgelopen tijd motiveerde me voor
geen meter meer. Dus ja, die -10% vermindering op mijn 1RM plus nieuw schema = win :)

Keep up the good work bro!

Eh ff vraagje zie ik het nou goed dat je wijn drinkt voor je training?

• #22.380
Terug
Naar boven