- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nah, niet ervoorAlhoewel dat ook al wel eens gebeurd is
Wijn is baasAnti oestrogeen & resveratol erin
Win Win

Kijk aan goed weekend gehad en goede vooruitzichten!Hahaha, alcohol vloeide rijkelijk dit weekend. Taart & pasta erin gegooid. Mijn zoontje word maar één keer 3 jaar
En volgend weekend is het weer prijs. 5 jaar getrouwd dus BBQ en sangria met de familie

Gefeliciteerd nog met je zoontje!
Kijk aan goed weekend gehad en goede vooruitzichten!Gefeliciteerd nog met je zoontje!
Goede training neergezet vrijdag ook![]()

Van harte kerel, genieten van zulke dagen. Lekker op techniek getraind! Hoppa
Wederom erg sterke MP's Rob!
Lekker afgemaakt met pulldowns CGBP's en curls!
Ondanks dat de 5x10 er niet inzat een mooi volume weggewerkt!
Echt fun is het.

Monday = MP day
stevig wel weer as usual, ben al blij da tk eindelijk toch al in de buurt kom van je starters gewicht
edit: gistere nog met een maat van me gesproken, zit ook op wendler's challenge enkel doet ie geen deload.
Waren we aant bediscussiëren dat we in het triumvirate systeem nog een derde "pull" assistance oefening zouden moeten bijsmijten, om al de presses te balanceren. Wat denk jij hierover Rob?

Keep in mind dat je lower back ook voldoende moet rusten.Kerel waar haal je die power vandaan voor je staande presses..
Clean je ze van de vloer trouwens?
Weer een maffe training, damn. MP is nice, maar die 50% kan geen 47,5kg zijn als je max boven de 100kg ligt, toch!
En dan die pulldowns eruit persen hoppa. Afsluiten met killer curls. Wow nice Robke.
Ligt nu iets rond de 90kg schat ik. Rechter front delt Jouw MP gaat slecht, de mijne gaat goed. Jouw MP gat goed, de mijne zuigt![]()
Soms wil het, dan weer niet