MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.401
Lekker he deadliften op reps?
Mentaal zo zwaar.
Heel anders dan 2-3 reps.
Back pomp :D

Hoe lang is jou deadstop?

Ja, rug stond aardig strak :p Gelukkig is het maar één keer per 3 weken :roflol: De andere 2 weken is
lekker met triples en singles :D

Deadstop is gewoon barbell neer, terug positioneren, spanning zetten en liften. Denk een secondje of 2,
max 5 seconden bij de laatste reps.

Erg sterk Rob! 9x155kg Deads!

Wat Mack ook al zei deads op volume is vreselijk zwaar!:eek!:

• #22.403
Heel herkenbaar.
In 1x helemaal op.

Doe ze vaak aan einde van me rugtraijibg.
Meestal begin ik dan met 60 kilo 20 reps.
Klinkt als gay gewicht maar damn dat is al zwaar:p

• #22.405
Heel herkenbaar.
In 1x helemaal op.

Doe ze vaak aan einde van me rugtraijibg.
Meestal begin ik dan met 60 kilo 20 reps.
Klinkt als gay gewicht maar damn dat is al zwaar:p

Klinkt meer als cardio :p Nah, echt high reps vind ik niet ok bij deads. Eens de vermoeidheid inslaat op je
uithouding ga je gewoon niet meer netjes liften is mijn ervaring. Vermoeidheid in kracht daarentegen hou
ik wel nog steeds de juiste techniek

das maar 1 setje he;)

doe meestal bij dead 20-15-12-10-8

niet dat die 8 reps nog zwaar kunnen:P

• #22.407
Jammer om te lezen dat je nog niet helemaal bent hersteld van je val, maar op zulke trainingen ben ik toch jaloers!

• #22.409
Jammer om te lezen dat je nog niet helemaal bent hersteld van je val, maar op zulke trainingen ben ik toch jaloers!

Thanks

Maar ik zit nog steeds iets van een 10% van waar ik zat :( Ach ja, bouw gewoon weer traag op.
Beetje meer reps kan geen kwaad.

Nice lekker volume! :D

• #22.413
Lekkere training bro! Haha, helemaal stuk gaan op deadlifts!! Pff wat een reps kerel RESPECT

• #22.417
Lekkere training bro! Haha, helemaal stuk gaan op deadlifts!! Pff wat een reps kerel RESPECT

Is anders best wel leuk moet ik toegeven. Na die rep out met 155 nog even wat doorgaan. Lijkt het lichter
en makkelijker te gaan, tot aan die 2de rep out en dan is het lights out :p

hoe pak jij dat eigenlijk aan precies? want ik bedoel 5x10 @ 50%/60%/70% op de upperbody is gewoon te doen, maar lowerbody is verschrikkelijk.

• #22.419
hoe pak jij dat eigenlijk aan precies? want ik bedoel 5x10 @ 50%/60%/70% op de upperbody is gewoon te doen, maar lowerbody is verschrikkelijk.

Verschrikkelijk is ook te doen :p

Truth be told... 5x10 heb ik andere oefeningen voor dan mijn main lifts. Dus andere 1RM's. En die staan
eigenlijk net dat ik in mijn 5x10 @ 70% het net wel of net niet haal. Meestal net niet dus :p Maar het
is inderdaad wel gruwelijk zwaar dan ja :D

deadlift je dan niet 5x10? want zelfs op 50% ga ik hier al eerder op KO.

Terug
Naar boven