Fitness Seller

Robke's trainingslog

Whoop whoop boven de 100. Nice.

Bazige MP natuurlijk. Presses liggen jou wel he.

Last van je maag ?

Das vervelend, stop eens met alcohol

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.486
Heb je Metoclopramide in huis ?
Als het na 3 dagen niet over gaat kun je dat gebruiken.

• #22.488
Heb je Metoclopramide in huis ?
Als het na 3 dagen niet over gaat kun je dat gebruiken.

Metoclowatte? Nee :) Heb Maalox genomen, lijkt al wat minder te zijn. Volgens mij iets verkeerds gegeten
gewoon. Spetterpoep en krampen is ook aanwezig. Misschien mijn kabeljauw wat te lang buiten de
koelkast laten staan :o

Het kan goed van de alcohol komen, weet niet hoeveel je gebruikt.
En Loperamide gebruiken tegen je diarree.

• #22.490
Het kan goed van de alcohol komen, weet niet hoeveel je gebruikt.
En Loperamide gebruiken tegen je diarree.

Ik zal er eens een rem opzetten en kijken wat er gebeurd :) Voor de rest gewoon 2 wijntjes bij het eten.
Afgelopen 2 weekends wel paar feestjes gehad waardoor het een paar flessen wijn werden ipv glazen :o

Alcohol maakt meer kapot dan je lief is, het is een teringzootje wat onderschat word.

Succes ouwe :thumb:

• #22.492
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is, het is een teringzootje wat onderschat word.

Succes ouwe :thumb:

Thanks Porter ! Ik zal je raad niet in de wind slaan :) Nu ja, tot het weer weekend is en ik het weer
vergeet. Zoals eigenlijk ieder weekend :p Maar goed, dit maal een inspanning dat ik geen hele flessen
meer ga drinken :p Genieten met mate :)

Die SVR training bevalt goed he? Mooie afwisseling door de weken heen en elke keer wat leuks om naar uit te kijken. Ik wil ook! :P

• #22.494
Die SVR training bevalt goed he? Mooie afwisseling door de weken heen en elke keer wat leuks om naar uit te kijken. Ik wil ook! :P

Yes ! Misschien ook omdat het de eerste cycle is ofzo, maar het voelt inderdaad lekker. En die 2 weken
cycles in assistance zijn ook ruim beter dan eerst die 3 weken. Nu ja, nog maar niet te vroeg victorie
kraaien, het is nog maar de eerste cycle en ik zit op 80% van mijn vroegere 1RM.

Zeer sterke press kerel niet normaal man

Robke doe jij trouwens elke 4de week een deload of niet?

• #22.499
Das niet zo belangrijk, press wel

Gewoon 2 platen per kant cool

Haha, true story :klink:

En nope, geen 2 platen bij mij :p 2x25 + 2x15 + 2x2,5 + 2x0,5 En mijn barbell dan van 15kg :D

Robke doe jij trouwens elke 4de week een deload of niet?

Nope. Dit maal heb ik wel het goede voornemen om na 6 weken een deload te doen :p Of het ervan
gaat komen weet ik nog niet :D Maar, die deload lijkt me wel een goede kans om een weekje te cardio'en
zodat mijn vet% toch wat onder controle blijft :o

ik ben nu op de laatste week van mijn eerste wendler cycle, bevalt me heel goed tot nu toe ga nu dus ook meteen mijn
maxes verhogen en dan misschien na de 6e week een deloadje.

Terug
Naar boven