Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.561
Pak van m'n hart! Ik dacht even dat je aan de anaboleuh zat. :o Wanneer post je nog eens een duidelijke updatepic? De laatste die ik kan vinden is in je fotoalbum (2009).

Was het maar zo'n feest.

En tja, mijn BF is te hoog voor leuke foto's te maken. Dus ja, veel zin heeft het niet denk ik.

Gaat lekker Rob!!!

Das verdomme een sterke bench!! Je gaat idd lekker vooruit

Had meer van je verwacht Rob. Ik schatte je hoger in...

• #22.567
wacht nog maar ... nog even en ik bench die 60kg van jou 5x !

wait whut?

Ik heb gisteren 77,5kg 5x gebenched :cool:

En ik ben de enige hier die je motiveert. De rest is blij met je 1x147,5kg. Ik niet! Ik verlang meer van je! Ik zal pas tevreden zijn met 1x200kg BP dus kom van je luie donder en ga trainen!

:o

• #22.569

En ik ben de enige hier die je motiveert. De rest is blij met je 1x147,5kg. Ik niet! Ik verlang meer van je! Ik zal pas tevreden zijn met 1x200kg BP dus kom van je luie donder en ga trainen!

:sad:

Ik kan niet gaan trainen, ik zit op mijn werk... vanavond wel weer squatten :p

Hij bencht wel meer dan jij kan deadliften of squaten :trollface:

• #22.573
:roflol: je gaat het nog wel ondervinden makker waarom het plots allemaal niet meer zo snel vooruit gaat.
Nu ja, als je het al zo lang volhoud :D

Was dan een ook sarcastische 'vraag' :p Ben een newb op dit gebied, maar er zijn een paar dingen die ik weet :cool:

Hoe lang train je al?

Maar hoe dan ook, zo lang ga ik het inderdaad waarschijnlijk niet volhouden, of toch zeker niet op jouw niveau. :o

Sterk hoor Robbierke :) sterke bench. Very nice my friend. Kisses :aai::banana::rocker:

• #22.576
Was dan een ook sarcastische 'vraag' :p Ben een newb op dit gebied, maar er zijn een paar dingen die ik weet :cool:

Hoe lang train je al?

Maar hoe dan ook, zo lang ga ik het inderdaad waarschijnlijk niet volhouden, of toch zeker niet op jouw niveau. :o

Hoe lang?

Geen idee man... veel te lang :p Eigenlijk pas goed met trainen en voeding bezig sinds 2009 ofzo.
Daarvoor deed ik maar halve reps en van die toestanden. Mede door DBB eindelijk het licht gezien
ivm dieper squatten en overal Full ROM te maken

kom van je luie donder en ga trainen, zegt die geit dan ook.

Hoe lang?

Geen idee man... veel te lang :p Eigenlijk pas goed met trainen en voeding bezig sinds 2009 ofzo.
Daarvoor deed ik maar halve reps en van die toestanden. Mede door DBB eindelijk het licht gezien
ivm dieper squatten en overal Full ROM te maken
Ben jij van mening dat squats altijd ATG moeten zijn dan?

Ass to the grass squats!

In principe altijd volledige rom voor mij. Behalve als ik onzeker ben over een gewicht of als ik voel dat een volledige niet meer lukt maar halve wel nog. Maar tel ik niet bij bij gedane reps. Is goed voor de pomp vind ik.

Terug
Naar boven