TWiM87
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m79
Ja nogmaals, ik heb in principe niets tegen die 'zooi', alleen zelf heb ik nu al besloten het nooit te gaan doen en daar hou ik me dan ook aan. Is voor mijn doel qua lichaam ook helemaal niet nodig.
Persoonlijk train ik liever 10 jaar naturel dan 5 jaar met 'zooi'. Heb ik genoeg geduld voor.
Maar ja zoals ik al zeg, dat is gewoon een persoonlijke keuze, dus ik val je ook absoluut niet aan ofzo
.
Ik hou na mijn cut deze zomer ook geen spiermassa over denk ik, maarja dat komt er dan later wel weer bij
.
Ik vind in ieder geval dat je lekker bezig bent en je log is leuk om te lezen! Ga zo door zou ik zeggen
. Vooral je taille is een stuk smaller geworden zeg! Mijn taille is 96 cm, hoop daar ook een hoop af te krijgen in mijn cut. Je doet inderdaad al veel cardio etc. ik vind je trainingen behoorlijk bruut! Respect!
Misschien beetje stom om dit te vragen in jouw log haha maar zou je in mijn log misschien even naar mijn voeding- en trainingschema kunnen kijken waar ik vandaag mee begonnen ben (voor de cut)?
Persoonlijk train ik liever 10 jaar naturel dan 5 jaar met 'zooi'. Heb ik genoeg geduld voor.
Maar ja zoals ik al zeg, dat is gewoon een persoonlijke keuze, dus ik val je ook absoluut niet aan ofzo
.Ik hou na mijn cut deze zomer ook geen spiermassa over denk ik, maarja dat komt er dan later wel weer bij
. Ik vind in ieder geval dat je lekker bezig bent en je log is leuk om te lezen! Ga zo door zou ik zeggen
. Vooral je taille is een stuk smaller geworden zeg! Mijn taille is 96 cm, hoop daar ook een hoop af te krijgen in mijn cut. Je doet inderdaad al veel cardio etc. ik vind je trainingen behoorlijk bruut! Respect! Misschien beetje stom om dit te vragen in jouw log haha maar zou je in mijn log misschien even naar mijn voeding- en trainingschema kunnen kijken waar ik vandaag mee begonnen ben (voor de cut)?