Fitness Seller

Robke's trainingslog

Ja nogmaals, ik heb in principe niets tegen die 'zooi', alleen zelf heb ik nu al besloten het nooit te gaan doen en daar hou ik me dan ook aan. Is voor mijn doel qua lichaam ook helemaal niet nodig.
Persoonlijk train ik liever 10 jaar naturel dan 5 jaar met 'zooi'. Heb ik genoeg geduld voor.
Maar ja zoals ik al zeg, dat is gewoon een persoonlijke keuze, dus ik val je ook absoluut niet aan ofzo :).
Ik hou na mijn cut deze zomer ook geen spiermassa over denk ik, maarja dat komt er dan later wel weer bij :).

Ik vind in ieder geval dat je lekker bezig bent en je log is leuk om te lezen! Ga zo door zou ik zeggen :). Vooral je taille is een stuk smaller geworden zeg! Mijn taille is 96 cm, hoop daar ook een hoop af te krijgen in mijn cut. Je doet inderdaad al veel cardio etc. ik vind je trainingen behoorlijk bruut! Respect!

Misschien beetje stom om dit te vragen in jouw log haha maar zou je in mijn log misschien even naar mijn voeding- en trainingschema kunnen kijken waar ik vandaag mee begonnen ben (voor de cut)? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
Wou je alleen maar een tip geven, je doet idd veel cardio, nou succes ben benieuwd waar je zal eindigen.

I know, and thanks ... maar 's morgens nog vroeger opstaan is een big no no
bij mij en bij mijn vrouw. Dat krijg ik nooit uitgelegd waarom ik daar in het midden
van de nacht lawaai ga maken :D

Binnenkort zien we Robke op zo'n ochtendshow enthousiast van die circuitjes doen met huisvrouwen :D. J/K Rob, leuk te zien die progressie (degressie) van je BW. Geinig ook die nekmeting :D.

• #2.304
:roflol:

Ja, die nek meting kan je ook gebruiken om je BF te berekenen. Bij tape measure methode, zie link, kan
je dat dan ingeven. Is niet helemaal correct, maar toch een goede benadering eigenlijk.

http://www.linear-software.com/online.html

Leuk om eens te doen, die nekmeting! :lol:
Ook een beetje verontrustend...
M'n nek geeft aan dat ik een beetje "obese" ben... :o
Vertel me eens wat nieuws! :D

De uitkomst van het "lean bodyweight" klopt wel heel redelijk met wat een (keurings)arts bij me gemeten heeft.
Dus misschien best een redelijk alternatief...

• #2.308
Hmmm, vanavond ook maar eens doen, er zit weinig vet op het nekkie:D

:D

Leuk om eens te doen, die nekmeting! :lol:
Ook een beetje verontrustend...
M'n nek geeft aan dat ik een beetje "obese" ben... :o
Vertel me eens wat nieuws! :D

De uitkomst van het "lean bodyweight" klopt wel heel redelijk met wat een (keurings)arts bij me gemeten heeft.
Dus misschien best een redelijk alternatief...

Tja, gewoon als indicatie hé ;)

je hebt gewoon een dikke nek dat is al :p

:roflol:

Gaat zeker weer lekker Robke! Wat voor vetmeting doe je eigenlijk?

• #2.310
Gaat zeker weer lekker Robke! Wat voor vetmeting doe je eigenlijk?

3 punts. Borst, buik & been. Dat is eigenlijk de enige die ik zelf kan doen. Wou mijn vrouwtje wel inschakelen
om over te gaan op een 4 punts, maar dan zit ik weer met 2 verschillende methodes te werken. Dus daar is geen vergelijking aan.

je gaat super Robke! Nog even 2 maandjes volhouden..

Ikzelf doe 4punts meting:

bicep
Tricep
Zij
Rug

3 punts. Borst, buik & been. Dat is eigenlijk de enige die ik zelf kan doen. Wou mijn vrouwtje wel inschakelen
om over te gaan op een 4 punts, maar dan zit ik weer met 2 verschillende methodes te werken. Dus daar is geen vergelijking aan.
Ja idd, dat probleem heb ik ook. Ga denk ik ook gewoon de 3 punts meting aanhouden. Die is nog wel te doen alleen :D

Ben je al bij de dokter geweest voor dat schildklier probleem?

• #2.314
je gaat super Robke! Nog even 2 maandjes volhouden..

Ikzelf doe 4punts meting:

bicep
Tricep
Zij
Rug

Ja, na de cut ga ik ook naar de 4 punts overschakelen. Maar nu nog even niet dus. En tja, nog 2
maand? Kan zijn dat ik het nog langer doortrek hoor. Maar dan au naturel terug ;)

Ja idd, dat probleem heb ik ook. Ga denk ik ook gewoon de 3 punts meting aanhouden. Die is nog wel te doen alleen :D

;)

Ben je al bij de dokter geweest voor dat schildklier probleem?

Nee hoor ... ik ga nu voorlopig even niet naar de dokter ;) Als die nu bloed trekt of iets dergelijks
slaan alle wijzertjes daar op tilt. Even wachten totdat mijn lichaam terug op zijn normale doen is.

Ik zie dat je voor de 12% gaat, maar wat is je vetpercentage nu?

• #2.316
Training van zondag: need sleep, no training :p

Metingen van zondag:

oixb1d.jpg

Zozo, het gaat lekkerrrrrrrrr

;)

Robke.. zeker wel netjes gedaan maat! 6% vet er af, en 10 kilo minde.. en alsnog je VVM omhoog gekregen!

Goed gedaan man! Ik heb 't niet zo op met die rommel, vooral omdat zoveel kindjes die net 3 weken trainen gelijk gaan spuiten, en niet de ballen hebben om hard te trainen..

Maar dat kan van jou niet gezegd worden rob.. 4 a 5 keer krachttraining in de week, zoveel cardio sessies, thuis trainen in je eentje.. op 1800 kcal.. respect man! Ik weet zeker dat als jij gaat bulken straks.. dat jij echt een enorme reus gaat worden! Gooi je gewoon nog ff een naaldje d'r bij:D

Ga zo door man!

gaat goed hier je cut, prima zo!

Al veel bereikt in de afvalrace Rob, proficiat!

Terug
Naar boven