- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eca heb ik ook, bevalt me wel. Heb 2 x clen geprobeerd maar is niks voor mij. Een en al kramp en klote gevoel. T3 ook wel eens gedaan maar vond ik weer te link omdat mijn schildklier toch al niet de snelste is.
Maarja, na 2 weken is de rek eruit
Kracht verlies is enorm tov vetverlies.Epic PWO meal Rob, die 3x10 bench was niet boring maar wel big.

lolz ... tja, als je vrouw zegt dat je buffer en buffer word is dat altijd leuk. Maar als ze dan zegt dat
dat ook slaat op mijn buik, kan je beter wat minderen met drinkenVage is dat mijn buik gewoon
steen hard is. Maar dus wel bol staat. Lijkt wel een HGH gut![]()
Ah ok, want via internet zou ik toch niet riskeren.
Die eca mag je eens pmen![]()
Je hebt gewoon de core van een powerlfiter, accepteer het maar gewoon.
bestaat dat wel of verzin je het gewoon ter plekke? 
bestaat dat wel of verzin je het gewoon ter plekke?
![]()

Je hebt gewoon de core van een powerlfiter, accepteer het maar gewoon. Als ik heel droog zou zijn zou ik ook nog steeds een taille hebben van 95cm+ ben ik bang.

Denk jij dat jouw core van langdurig de grote 3 zwaar trainen niet dikker wordt? Maar de meeste strongman/powerlifting atleten hebben gewoon een zwaar ontwikkelde core. Daarom lijkt het ook veel eerder of je een pens hebt.
Maar voordeel bij mij is dat mijn borstomvang ongeveer 130cm is, heb ik alsnog een v-shape![]()

2 jaar terug was ik afgevallen na 105 kg bij 15.8 procent vet en idd mijn taille was nog altijd 96 cm.... for ever a fatty![]()
Helaas ben ik geen 21 meer 
nee man, dan waren jullie we de eerste die het wisten
Desnoods via PM.
Mijn snoeppot met 'not so legal supps' is helaas pindakaas leeg.
Blijkbaar heeft ze een gekneusde rib. Raar maar waar. Tijdens operatie hebben ze een stuk rib weg genomen
en de overschot wat verplaatst. Nu in de week was ze iets aan het doen, en daardoor was die rib terug
verschoven. Dus gekneusde rib. De 18de nog eens terug voor een echo & scan om zeker te zijn.
Jammer zeg, altijd leuk om te volgen
Haha duidelijkJammer zeg, altijd leuk om te volgen
![]()
![]()
Dat klinkt niet fijn zeg...sterkte en beterschap!

Denk jij dat jouw core van langdurig de grote 3 zwaar trainen niet dikker wordt? Maar de meeste strongman/powerlifting atleten hebben gewoon een zwaar ontwikkelde core. Daarom lijkt het ook veel eerder of je een pens hebt.
Maar voordeel bij mij is dat mijn borstomvang ongeveer 130cm is, heb ik alsnog een v-shape![]()
Can't we have it all?
Meer en meer van die strongman hebben tegenwoordig abs showing![]()
Ja maar nog steeds fixe taille
en daar zal best ook wel wat 'not so legal supps' aan te pas zijn gekomen![]()