Fitness Seller

Robke's trainingslog

Eca heb ik ook, bevalt me wel. Heb 2 x clen geprobeerd maar is niks voor mij. Een en al kramp en klote gevoel. T3 ook wel eens gedaan maar vond ik weer te link omdat mijn schildklier toch al niet de snelste is.

Epic PWO meal Rob, die 3x10 bench was niet boring maar wel big.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.863
Eca heb ik ook, bevalt me wel. Heb 2 x clen geprobeerd maar is niks voor mij. Een en al kramp en klote gevoel. T3 ook wel eens gedaan maar vond ik weer te link omdat mijn schildklier toch al niet de snelste is.

Eca vind ik ook wel leuk. Enkel die droge bek erbij is verrot. Drink zeker een liter of 2 extra dan per dag.
En heb een 10min abbonement op het toilet. Clen vind ik heerlijk :) Maarja, na 2 weken is de rek eruit
zeg maar. En T3 doe ik nooit meer :p Kracht verlies is enorm tov vetverlies.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 08:42 ----------

Epic PWO meal Rob, die 3x10 bench was niet boring maar wel big.

Waren ook geen BBB setjes hé ;)

Ah ok, want via internet zou ik toch niet riskeren.
Die eca mag je eens pmen :D

lolz ... tja, als je vrouw zegt dat je buffer en buffer word is dat altijd leuk. Maar als ze dan zegt dat
dat ook slaat op mijn buik, kan je beter wat minderen met drinken :roflol: Vage is dat mijn buik gewoon
steen hard is. Maar dus wel bol staat. Lijkt wel een HGH gut :roflol:

Je hebt gewoon de core van een powerlfiter, accepteer het maar gewoon. Als ik heel droog zou zijn zou ik ook nog steeds een taille hebben van 95cm+ ben ik bang.

• #22.866
:roflol: bestaat dat wel of verzin je het gewoon ter plekke? :roflol:

Denk jij dat jouw core van langdurig de grote 3 zwaar trainen niet dikker wordt? Maar de meeste strongman/powerlifting atleten hebben gewoon een zwaar ontwikkelde core. Daarom lijkt het ook veel eerder of je een pens hebt.

Maar voordeel bij mij is dat mijn borstomvang ongeveer 130cm is, heb ik alsnog een v-shape :D

Je hebt gewoon de core van een powerlfiter, accepteer het maar gewoon. Als ik heel droog zou zijn zou ik ook nog steeds een taille hebben van 95cm+ ben ik bang.

2 jaar terug was ik afgevallen na 105 kg bij 15.8 procent vet en idd mijn taille was nog altijd 96 cm.... for ever a fatty:D

• #22.869
Denk jij dat jouw core van langdurig de grote 3 zwaar trainen niet dikker wordt? Maar de meeste strongman/powerlifting atleten hebben gewoon een zwaar ontwikkelde core. Daarom lijkt het ook veel eerder of je een pens hebt.

Maar voordeel bij mij is dat mijn borstomvang ongeveer 130cm is, heb ik alsnog een v-shape :D

Ik train helemaal niet zwaar :sad:

Dat en ik ben een kabouter. Dus het minste dat ik een kilo aanzet lijkt mijn pens sowieso gelijk dikker :)

Ach ja, ik ga dat strongman gedoe wat vaker proberen op te pikken. Lijkt me ook goede cardio te zijn :)

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 08:52 ----------

2 jaar terug was ik afgevallen na 105 kg bij 15.8 procent vet en idd mijn taille was nog altijd 96 cm.... for ever a fatty:D

Nou op 83kg was mijn taille wel 80cm :) Helaas ben ik geen 21 meer :D

:roflol: nee man, dan waren jullie we de eerste die het wisten ;) Desnoods via PM.
Mijn snoeppot met 'not so legal supps' is helaas pindakaas leeg.

Blijkbaar heeft ze een gekneusde rib. Raar maar waar. Tijdens operatie hebben ze een stuk rib weg genomen
en de overschot wat verplaatst. Nu in de week was ze iets aan het doen, en daardoor was die rib terug
verschoven. Dus gekneusde rib. De 18de nog eens terug voor een echo & scan om zeker te zijn.

Haha duidelijk:D Jammer zeg, altijd leuk om te volgen :( ;)

Dat klinkt niet fijn zeg...sterkte en beterschap!

• #22.871

5y4jd.jpg

• #22.873
Can't we have it all? :roflol:

Meer en meer van die strongman hebben tegenwoordig abs showing :p

• #22.876
en daar zal best ook wel wat 'not so legal supps' aan te pas zijn gekomen :D

Terug
Naar boven