AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

:roflol:

Ja, die 170 failed eigenlijk op de knie ongeveer. Dus ja, misschien met wat meer rust dat ik die 170
misschien toch nog had kunnen pakken. Ach ja, volgende keer doen we het dan maar hé ;)

Precies! volgende keer trek je 'm gewoon van de grond af! Maarre.. niet meer aan 't cutten?

Goede training en dat probleem met die knie in de weg ken ik. Misschien iets in je breedtestand aanpassen zodat je niet gewicht op dat knieschijfje krijgt.
Gaat goed met je.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.343
Precies! volgende keer trek je 'm gewoon van de grond af! Maarre.. niet meer aan 't cutten?

Jawel hoor ... maar op algemeen aanraden overgeschakeld naar 2000kcal met wat carbs erbij.
(Ipv die 1800 met 50gr carbs.) Ben benieuwd wat het gaat geven. Hopelijk ga ik het mij niet beklagen.
Heb er wel wat schrik voor.

• #2.344
Goede training en dat probleem met die knie in de weg ken ik. Misschien iets in je breedtestand aanpassen zodat je niet gewicht op dat knieschijfje krijgt.
Gaat goed met je.:D

Goede tip, thanks. Ga ik inderdaad eens op letten.

170 en 165 ligggen dicht bij elkaar , dus door deze barriere ga jij echt wel heen rob - ziet er goed uit , zijn het mooie olijfbomen

Meet jij de gewichten nog steeds zonder stang Rob?

• #2.347
170 en 165 ligggen dicht bij elkaar , dus door deze barriere ga jij echt wel heen rob - ziet er goed uit , zijn het mooie olijfbomen

Moet kunnen ;)

Ja, komen uit Frankrijk, zijn nog jonge dingskes. Dus niet meer dan een tak met
wat blaadjes. Maarja, 1000 euro betalen voor zo'n volwassen ding doe ik niet :D

Meet jij de gewichten nog steeds zonder stang Rob?

Ik post barbell inclu (30mm - 10kg ongeveer). Maar voor mezelf tel ik wel zonder stang. Soms een beetje
verwarrend :p

Zeer mooie deads Rob, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al ;)

sweet doodgehoffen robke, sterk

• #2.350
Zeer mooie deads Rob, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al ;)

sweet doodgehoffen robke, sterk

Volgende week hopelijk die 170 terug pakken ;)

Denk trouwens dat dat ook de opzet wordt komende weken. Eerst maxen om krachtbehoud en dan
volume draaien om mijn glycogeen leeg te krijgen. Nadien nog even cardio erachter. Wilde er eigenlijk
deze week al aan beginnen ... maar eerst dus even verkennen.

Laatst bewerkt:
Korte training maar wel erg sterk Robke! Jammer van die fail maar toch goed hersteld :D

• #2.352
  • #2.355
Robke78 zei:
Denk trouwens dat dat ook de opzet wordt komende weken. Eerst maxen om krachtbehoud en dan
volume draaien om mijn glycogeen leeg te krijgen. Nadien nog even cardio erachter. Wilde er eigenlijk
deze week al aan beginnen ... maar eerst dus even verkennen.

Ok, na wat puzzelen kom ik op zo een systeem ongeveer uit. Of het haalbaar is weet ik nog
niet. Ik weet dat mijn inclined bench 2 maanden geleden op zo'n 125kg zat. Dus flat
is dat wel wat meer. Indien nodig pas ik de kilo's in de compounds waarop ik max aan. Haal ik
de vooropgestelde max, verhoog ik natuurlijk weer. (al is het maar met 2.5kg ofzo :p) Haal ik het
niet, heb ik mezelf overschat en verlaag ik een beetje. Totdat ik op een gewicht zit waarop ik
progressie kan beginnen maken zeg maar.

34fgt9d.jpg

Gewichten zijn berekend op volgende percentages van de (geschatte) 1RM

40% - 60% - 70% - 80% - 90% - 100% - 105%

Volume setjes van 10 reps zijn even met de natte vinger geschat en worden verhoogd, verlaagd
naar gelang ik dat nodig acht.

Laatst bewerkt:
Je bent wel zeer sterk in bp in verhouding tot deadlift bijv, al helemaal als je dit klaarspeelt in de cut :eek:

Wat bedoel je met de F bij F/bw bij de Dips? Tot failure?

• #2.357
Je bent wel zeer sterk in bp in verhouding tot deadlift bijv, al helemaal als je dit klaarspeelt in de cut :eek:

Restant van mijn vroeger trainingschema wat enkel bestond uit borst en BOR's bijna :roflol:
Toen had ik nog nooit gehoord van een deadlift of squat. Dat is er pas de laatste 2 jaar ofzo bijgekomen :o

En yep ... een F is tot failure. Echt failure.

Ik zou bij de pushdowns 15 reps als streefdoel pakken of ze vervangen door een skullcrusher en dan 10 reps nemen. Misschien iets meer voor de buik?

• #2.359
Ik zou bij de pushdowns 15 reps als streefdoel pakken of ze vervangen door een skullcrusher en dan 10 reps nemen. Misschien iets meer voor de buik?

mmm ... zou ik kunnen ... skullcrusher heb ik alweer even niet meer gedaan. Ik moet echter wel
voorzichtig zijn want mijn triceps groeien retesnel.

Meer doen voor de buik zie ik niet zo zitten. Later op de week komen ze sowieso weer aan de beurt
en mijn abs zitten nog goed verstopt. Dus het is nog niet echt nodig :p Plus ik wil mijn workout onder
het uur houden gezien ik nog ga lopen erna.

Laatst bewerkt:
Doe jij alleen maar buik dan wanneer je ze ziet? Buikspieren zijn niet alleen maar voor de show, dat idee krijg ik hier wel eens. Waarschijnlijk ook de reden dat weinig hier de buik trainen, alleen wanneer ze in een cut zitten.

Terug
Naar boven