XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Wat een beest zeg! Leuke homegym ook. Zit je in een schuurtje/tuinhuis of zag ik het verkeerd?
Bij deadlifts vermeld je deadstop. Nu dacht ik dat een deadlift altijd met deadstop was en je de bar dus niet mag laten bouncen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.203
Wat een beest zeg! Leuke homegym ook. Zit je in een schuurtje/tuinhuis of zag ik het verkeerd?
Bij deadlifts vermeld je deadstop. Nu dacht ik dat een deadlift altijd met deadstop was en je de bar dus niet mag laten bouncen.

Tuinhuis ;)

Lolz ... de bar bounced helemaal niet :p

Met hoeveel ton is dit ? Lijkt me veel te licht om op techniek te kunnen beoordelen, je werkt niet eens lijkt het :P

100kg ofzo. Had meerdere filmpjes maar dit is de enige waar ik een beetje helemaal op sta :p

100kg ofzo. Had meerdere filmpjes maar dit is de enige waar ik een beetje helemaal op sta :p

Ik wil wel eens een filmpje zien met wat zwaarder gewicht, ook al sta je er niet heel op, hier lijkt het net of je de barbell elke moment kunt gaan cleanen

Het filmpje doet het bij mij niet..denk dat de youtube server overbelast is omdat iedereen jou sexy ass deadlift wil zien!:rolleyes:

Wel een dikke PR en al helemaal mooi dat je nog wat over had, dan kun je inderdaad zoals natty al zei er volgende keer 40-50kg bijhangen..

..per kant:rolleyes:

De deadlifts zien ar wat vreemd uit, maar dat is omdat het een heel lichte set was denk ik.
Laat eens je zwaarste zien man! ;)

(in langere sets kun je trouwens gerust een beetje bouncen imo)

Laatst bewerkt:
  • #23.208
Ik wil wel eens een filmpje zien met wat zwaarder gewicht, ook al sta je er niet heel op, hier lijkt het net of je de barbell elke moment kunt gaan cleanen

Mmm ... wil do

Dat bedoel ik ook niet. :p Ik vroeg me gewoon af wat jij ervan vond. Deadlift altijd met deadstop of mag je hem laten "bouncen"?

Bouncen? Doe dan een RDL. Waarom zou je de helft van de rep moeten skippen...

Het filmpje doet het bij mij niet..denk dat de youtube server overbelast is omdat iedereen jou sexy ass deadlift wil zien!:rolleyes:

Wel een dikke PR en al helemaal mooi dat je nog wat over had, dan kun je inderdaad zoals natty al zei er volgende keer 40-50kg bijhangen..

..per kant:rolleyes:

Haha

De deadlines zien ar wat vreemd uit, maar dat is omdat het een heel lichte set was denk ik.
Laat eens je zwaarste zien man! ;)

(in langere sets kun je trouwens gerust een beetje bouncen imo)

Volgende keer ;)

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 70% weken
Planned Food: 2500kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 10°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen)

Trainingstijd: 70min (start @ 10u30)
Bodyweight: 112 ongeveer

Comments: nieuw PR. Ging makkelijk. 155 zit er zeker ook nog in.

30nhs8z.jpg

filmpjeuh

http://www.youtube.com/watch?v=mJ6zBckDgOM&feature=youtu.be

Zieke press kracht man,
152.5 en geen pr?

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Grapje wel pr xd

• #23.210
Niceness !

Hnnggg lekker filmpje bro!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #23.213
Nice

Leek alsof 2 ook wel kon.

Thuis zitten is goed voor je kracht he? :D

• #23.216
Nice

Leek alsof 2 ook wel kon.

Thuis zitten is goed voor je kracht he? :D

Ja, misschien wel 2 kunnen pakken.

Thuis zitten? Haha, ik ben hier haast heel de dag aan het klussen en dingen aan het doen :p Dus echt
zitten is er niet bij :)

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Die posters aan ju muur zijn wel hooms hoor.

Hier zijn paar met chicks op de algehele gayness van je homegym wat te verminderen:
http://www.allposters.com/-st/Fitness-PCN-Photography-Posters_c156996_.htm

oh en deess :heart:
http://www.allposters.com/-sp/Pumping-Iron-Posters_i8035264_.htm

:roflol: die posters zijn wel gratis :p En beter als gewoon een groene MDF plaat muur :p

• #23.218
Die standing DB Presses zijn ook erg sterk, man!

Terug
Naar boven