- Waardering
- 2.135
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een beest zeg! Leuke homegym ook. Zit je in een schuurtje/tuinhuis of zag ik het verkeerd?
Bij deadlifts vermeld je deadstop. Nu dacht ik dat een deadlift altijd met deadstop was en je de bar dus niet mag laten bouncen.

Met hoeveel ton is dit ? Lijkt me veel te licht om op techniek te kunnen beoordelen, je werkt niet eens lijkt het![]()

100kg ofzo. Had meerdere filmpjes maar dit is de enige waar ik een beetje helemaal op sta![]()
Dat bedoel ik ook niet.
Ik vroeg me gewoon af wat jij ervan vond. Deadlift altijd met deadstop of mag je hem laten "bouncen"?Ik wil wel eens een filmpje zien met wat zwaarder gewicht, ook al sta je er niet heel op, hier lijkt het net of je de barbell elke moment kunt gaan cleanen
Dat bedoel ik ook niet.Ik vroeg me gewoon af wat jij ervan vond. Deadlift altijd met deadstop of mag je hem laten "bouncen"?
Het filmpje doet het bij mij niet..denk dat de youtube server overbelast is omdat iedereen jou sexy ass deadlift wil zien!
Wel een dikke PR en al helemaal mooi dat je nog wat over had, dan kun je inderdaad zoals natty al zei er volgende keer 40-50kg bijhangen..
..per kant
De deadlines zien ar wat vreemd uit, maar dat is omdat het een heel lichte set was denk ik.
Laat eens je zwaarste zien man!
(in langere sets kun je trouwens gerust een beetje bouncen imo)

Zieke press kracht man,
152.5 en geen pr?
---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------
Grapje wel pr xd

Hnnggg lekker filmpje bro!!
[Link niet meer beschikbaar]
Morgen eens kijken of ik die 190kg SQ kan verbeteren
Thanks!
here, have a kleenex

Nice
Leek alsof 2 ook wel kon.
Thuis zitten is goed voor je kracht he?![]()
Dus echt
Die posters aan ju muur zijn wel hooms hoor.
Hier zijn paar met chicks op de algehele gayness van je homegym wat te verminderen:
http://www.allposters.com/-st/Fitness-PCN-Photography-Posters_c156996_.htm
oh en deess
http://www.allposters.com/-sp/Pumping-Iron-Posters_i8035264_.htm
die posters zijn wel gratis
En beter als gewoon een groene MDF plaat muur 
Morgen eens kijken of ik die 190kg SQ kan verbeteren![]()

Daar ga je straalhard over man ! Ik kijk al uit naar het filmpje![]()