Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.241
There you go :thumbs: Maar wat is het doel eigenlijk? Bodybuilding of Powerliften?

GOEDE-MORGEN Rob!

Flinke PR op de zondagmorgen!:thumbs:

Eindelijk kan ik het filmpje ook een keer zien, want op mijn werk doen ze het niet.:mad: Mooie trainingsschuur ook vol met moiverende posters!:D

Ook zeker sterke PC en GM's!:rocknana:

Geniet nog even van de vrije zondag!

• #23.244
There you go :thumbs: Maar wat is het doel eigenlijk? Bodybuilding of Powerliften?

Geen idee :p Een beetje een mix zeg maar :p Had die 100kg MP, 150kg BP & 200kg SQ al even in mijn
hoofd. Die wilde ik dus al zeker halen. Een 250kg dead moet ik nog even schuldig blijven.

Dus voorlopig wil ik deze winter zo sterk en groot mogelijk worden. Na de winter eens kijken wat er onder
de vacht zit. Maar een six pack zegt me niet veel. Tenzij het om te drinken is :p

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

GOEDE-MORGEN Rob!

Flinke PR op de zondagmorgen!:thumbs:

Eindelijk kan ik het filmpje ook een keer zien, want op mijn werk doen ze het niet.:mad: Mooie trainingsschuur ook vol met moiverende posters!:D

Ook zeker sterke PC en GM's!:rocknana:

Geniet nog even van de vrije zondag!

Haha thanks !

"Powerbuilding" dus. :p Ik vraag me af of het niet "beter" is om je op één van de twee te focussen om sneller vooruit te gaan. Maar uiteindelijk moet je wel doen waar jij je goed bij voelt en graag doet. Ik blijf je sowieso volgen! ;)

• #23.246
"Powerbuilding" dus. :p Ik vraag me af of het niet "beter" is om je op één van de twee te focussen om sneller vooruit te gaan. Maar uiteindelijk moet je wel doen waar jij je goed bij voelt en graag doet. Ik blijf je sowieso volgen! ;)

Tja, ik geloof wel in de carry over van de extra power in je compounds naar je isolatie meuk. Vroeger met
een standaard split en high reps enzo, liep ik constant tegen plateaus op. Nu dus niet meer :p

vond wel meevallen hoe slecht datie technisch was, maar dat komt eerder doordat ik zelf een drama ben

• #23.249
mijn 1rm zijn wel eens met veel slechtere techniek uitgevoerd.

Easy lift man! :thumbs:

mooie pr big guy - 200 is natuurlijk geweldig

Wow! Mooi PR man.

Beetje wankel naar boven, maar wat wil je. Ik heb dat bij 50 kg al ;)

Goede squatbillen ook :p

Mooie squat, dikkerdje!

Ik zag van de week weer een paar flinke pr, s langs komen op facebook! Lekker bezig robbie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gratz met de 200 KG SQ PR :cool:

• #23.257
mijn 1rm zijn wel eens met veel slechtere techniek uitgevoerd.

Filmpjeuh! :)

Nou, dat nou ook weer niet :p

mooie pr big guy - 200 is natuurlijk geweldig

Thanks

Wow! Mooi PR man.

Beetje wankel naar boven, maar wat wil je. Ik heb dat bij 50 kg al ;)

Goede squatbillen ook :p

wanna feel them? :eyebrow:

thanks buikbroeder

Ik zag van de week weer een paar flinke pr, s langs komen op facebook! Lekker bezig robbie

ja, gaat goed :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gratz met de 200 KG SQ PR :cool:

;)

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

DELOAD time!

Pre w/o Supp: 0
Intra w/o Supps: 0
Other Supps:0

Trainingstijd: 45min (start @ 10u30)
Bodyweight: 112 ongeveer

Comments: kinda deloading maar toch wat heavy weights doen. Zo is de klap nadien niet te erg :p

2aih2cg.jpg

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

DELOAD time!

Pre w/o Supp: 0
Intra w/o Supps: 0
Other Supps:0

Trainingstijd: 45min (start @ 13u00)
Bodyweight: 112 ongeveer

Comments: didnt even break a sweet with them deads :)

33a47km.jpg

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Paar sollicitatie dagen achter de rug... nu ja, lees maandag namiddag begonnen en vandaag al succes.
Morgen dus terug aan het werk op een steenworp van thuis. Dus mijn oprotpremie is lekker helemaal voor mij.

Nondesju nog steeds dikke gewichten man !

Pracht cijfers weer Robke. Nice training dus.

Ziet er goed uit rob! Mooi dat je zo snel weer aan de slag kan :D

Terug
Naar boven