MuscleMeat

Robke's trainingslog

Nee, eigenlijk verlangde ze dat ik het nieuwe magazijn zou opstarten en iedereen daar even met SAP
leerde werken. Allemaal goed en wel maar dan wil ik wel een eigen pc daar en een iets of wat zuivere
werkplek. Geen eeuwenoude toestellen, vuiligheid en lawaai overal.
Begrijpelijk! SAP wordt gelukkig weet ik waar allemaal gebruikt, dus verwacht dat je snel weer aan het werk zult zijn..

Tot die tijd..train, eat, sleep, repeat ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.282
mooi volume met al die 10 reppers

bwah, op 50% valt het allemaal wel mee ;)

thanks!

your wish is my command

Gelijk heb je, je vindt wel ander werk.
Maar wordt hier nog getrent of hoe zit het?

Tuurlijk wel :)

Begrijpelijk! SAP wordt gelukkig weet ik waar allemaal gebruikt, dus verwacht dat je snel weer aan het werk zult zijn..

Tot die tijd..train, eat, sleep, repeat ;)

Ja inderdaad. 15 jaar midden kader functies smijt je niet zomaar weg imo

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO; GlycoMaize
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen)

Trainingstijd: 57min (start @ 14u00)
Bodyweight: 112 ongeveer

Comments: deads gingen wel goed :)

167wc4h.jpg

6 x 170 is idd wel nice :)

• #23.284
vrijdag moet de misses weer onder het mes dus zit ik heel de dag in Leuven. Dus alle trainingen maar achter mekaar :p

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO; GlycoMaize
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen)

Trainingstijd: 54min (start @ 10u30)
Bodyweight: 112 ongeveer

Comments: ging goed :)

2enmhps.jpg

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Mikte op een repje of 7, 8 eigenlijk. Lichaam wilde nog wel, conditie niet meer :) Ik heb wat meer cardio
nodig. Of wat minder nicotine :p

Lekker bezig BOSS

Lekker bezig weer Robbie :thumb:

Stoppen met roken scheelt echt een hoop qua lucht en conditie (ben zelf bijna 11 maanden gestopt na 15 jaar paffen)

Ferme trainingen weer Robke. Die deads zijn echt wel sterk.
Veel succes voor de misses.

Zelf 11 maand gestopt met paffen en ben toch minder snel buiten adem.

Proficiat! Ik ben ondertussen al 2,5 maand gestopt maar ik merk nog niet veel verschil. :(

Thanks, vond de eerste maanden het zwaarst, na een maand of 4 ging ik er pas iets van merken.
Nu mis het helemaal niet meer.
Hoe lang heb je gerookt?
Dus gewoon volhouden maar ;):D

Thanks, vond de eerste maanden het zwaarst, na een maand of 4 ging ik er pas iets van merken.
Nu mis het helemaal niet meer.
Hoe lang heb je gerookt?
Dus gewoon volhouden maar ;):D
+- 8 jaar. Wat ik nu vooral merk zijn de financiële voordelen. :D

+- 8 jaar. Wat ik nu vooral merk zijn de financiële voordelen. :D

Das ook al lekker toch? :D

Ben samen met m'n vrouw gestopt en van het geld wat we besparen hebben we een huishoudster in dienst genomen die om de week het hele huis poetst:):cool::cool:

Das ook al lekker toch? :D

Ben samen met m'n vrouw gestopt en van het geld wat we besparen hebben we een huishoudster in dienst genomen die om de week het hele huis poetst:):cool::cool:
Dat is het zeker! (+- 220 euro/maand) Binnenkort maar eens wat leuks kopen voor mezelf.

• #23.293
Ja, ik ben ook 2 jaar gestopt geweest. En voelde me ook een pak beter. Maar zo langzaam aan is het er terug
in geslopen. En nu ik eigenlijk amper nog cardio doe is 1 + 1 gelijk aan 3

ik ben nu 2,5 jaar gestopt, ik ga nooit meer roken heb toen 15 jaar gerookt.

Haha allemaal even, sinds afgelopen carnaval gestopt na 4 jaar ofzo. Heeeeeel af en toe nog eens een peukie maar bijna nooit :d bespaar wel een hoop geld erop

• #23.296
ik ben nu 2,5 jaar gestopt, ik ga nooit meer roken heb toen 15 jaar gerookt.

zei ik ook :p Ook na een jaartje of 15 te hebben gerookt :) En voor je het weet... :p

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Haha allemaal even, sinds afgelopen carnaval gestopt na 4 jaar ofzo. Heeeeeel af en toe nog eens een peukie maar bijna nooit :d bespaar wel een hoop geld erop

nou, bij mij dus ook heel af en toe, en toen weer meer, en meer en hoppa terug vertrokken

ik niet hoor, want ik heb geen reden meer om aan sigaret te hijsen zou ook gigantisch dom zijn van mezelf.

Haha luxe positie, gewoon job laten schieten! Boss robbie!

Sterke trainingen kerel! Nu tijd zat voor denk ik. Lekker trainen en met je gezin samen zijn. Niks mis mee ff!

Zal ik wel gaan werken om die werklozen te onderhouden grapje hè kerel. Groot gelijk

Stevige deads en benches op 1 pagina! Goed bezig Rob!

Sterkte met de vrouw!

Terug
Naar boven