AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.541
Early morning HIT...:eek:

Goed bezig Rob!!

Was eigenlijk gisteren middag :o

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); GlycoMaize (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)

Trainingstijd: 59min
Bodyweight: 115

Comments: dat ging wel lekker :) Ik moet wel toegeven dat ik minder lijk te herstellen. Door de cardio?
Of misschien doordat ik nu ongeveer op onderhoud eet. Ik begin mij ook te ergeren dat ondanks mijn
traps wel hoger komen. Dikker worden ze niet. Eens even kijken dus waar ik wat bench shrugs kan
tussen passen zonder dat het mijn deadlift gaat storen

2w7pch5.jpg

Lekkere cardiosessie robke, moet er wel aan wennen om hier cardio tegen te komen...

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

En bam sterke krachttraining ook! Kan goed dat je minder goed hersteld door de cardio, heb ik ook altijd namelijk. Cadio zuigt eigenlijk...

• #23.543
Lekkere cardiosessie robke, moet er wel aan wennen om hier cardio tegen te komen...

En bam sterke krachttraining ook! Kan goed dat je minder goed hersteld door de cardio, heb ik ook altijd namelijk. Cadio zuigt eigenlijk...

Haha, ach ja, voor die 20min 3x in de week ;) En ik heb er best profijt van. Herstel veel sneller tussen de
setjes. Enige nadeel is dat ik er wel tieves veel honger van krijg :o

Tja, hoopte eigenlijk dat, doordat ik enkel fiets, mijn SQ eigenlijk enkel zou lijden. Maar deze keer blijft
mijn LB goed gaan en krijgt mijn UB klappen.

Haha, ach ja, voor die 20min 3x in de week ;) En ik heb er best profijt van. Herstel veel sneller tussen de
setjes. Enige nadeel is dat ik er wel tieves veel honger van krijg :o

Tja, hoopte eigenlijk dat, doordat ik enkel fiets, mijn SQ eigenlijk enkel zou lijden. Maar deze keer blijft
mijn LB goed gaan en krijgt mijn UB klappen.

Als je klappen wil dan kun je wel een x in Groningen lang komen, dan geef ik je een applausje.

• #23.545
Doe je na de 5 x 128,5kg bench meteen 11 x 103,5kg?

Flinke training!

• #23.548
puff puff pass n**ga.

Hmm, die fist set last als dropset direct na je repout, dat klinkt IMO ook wel goed en is zeker het proberen waard!:D:D

Gewichten zijn ondanks de pufjes, en poe hé's wel weer super hoor Rob!

• #23.554
Hmm, die fist set last als dropset direct na je repout, dat klinkt IMO ook wel goed en is zeker het proberen waard!:D:D

Gewichten zijn ondanks de pufjes, en poe hé's wel weer super hoor Rob!

Best pittig hoor ;) Je kan ook nog double, of triple dropsets doen

Thanks

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); GlycoMaize (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)

Trainingstijd: 52min + 17min cardio
Bodyweight: 114

Comments: liep lekker eigenlijk :) Cardio erachter viel me wel wat zwaar :p

eqa107.jpg

Cardio

Stationary Bike - 17min HIIT

2min WU
14 rounds:
20 sec work - 100rpm @ lvl 6 (250W)
40 sec rest - 70rpm @ lvl 3 (80W)
1min CD

Gaat toch best lekker.
3+ en dan 6 doen :thumb:

• #23.556
Gaat toch best lekker.
3+ en dan 6 doen :thumb:

Ja man, ik mag zeker niet klagen. Gewichten gaan omhoog en toch blijf ik evenveel reps pakken op mijn
rep out. En heb ik nog 3 reps over. Zeker mooi. Zelfs bij mijn dropsets pak ik tegenwoordig hier en daar
een repje extra. Ben dus beduidend sterker aan het worden. That's for sure :)

hoe kan dat zit je weer aan de orange juice.

• #23.560
Goed te horen Rob! Sterke training weer inderdaad!:D:D

Deze week eigenlijk super zelfs. Is het nu omdat ik die Z-core neem? Geen idee. Maarja, ben uitgerust,
voel me lekker en dat met een betere conditie :)

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

mtazhl.jpg

Dit sterk staaltje marketing stond vandaag bij iemand op zijn FB. De Herbalife sekte ...

Links kwaliteitsproducten met ongeveer een gewicht van 2.5kg - Rechts Herbalife van 1kg
Links zuiverheid van 70% a 80% eiwit - Rechts amper 50%

En nog claimen ze goedkoper te zijn met een beter product.

Na wat trollen krijg je dan dit:

Ik ga hier niet over discussiëren, ik weet wat de producten doen. Er zijn sporters en atleten genoeg die de werking van deze producten bewijzen en dat is genoeg voor mij. Als je het nooit hebt gegeten, kan je geen zuivere mening geven.

Herbalife, not even once :roflol:

Terug
Naar boven