MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ken iemand die iedere maand 1 of 2 van die Herbalife potten eet. Supplementen waren toch wel duur vond ie... :roflol:

XXL & B&F gegeven als tip maar dat vond ie niet veel....laat maar zitten dan....

Ken iemand die iedere maand 1 of 2 van die Herbalife potten eet. Supplementen waren toch wel duur vond ie... :roflol:

XXL & B&F gegeven als tip maar dat vond ie niet veel....laat maar zitten dan....
Mensen die Herbalife gebruiken worden graag figuurlijk genaaid..

Letterlijk naait namelijk niemand die uitgedijde hokken meer..:rolleyes:

Kijk dat zijn goede berichten robke, beduidend sterker aan het worden! Hou dat vol! Mooie serie squats weer!

Volgens mij komt het omdat mensen die het gebruiken het ook vaak verkopen dus dan moet je jezelf wel voor de gek houden, anders stort je hele piramidespel in elkander.

Deze week eigenlijk super zelfs. Is het nu omdat ik die Z-core neem? Geen idee. Maarja, ben uitgerust,
voel me lekker en dat met een betere conditie :)

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

mtazhl.jpg

Dit sterk staaltje marketing stond vandaag bij iemand op zijn FB. De Herbalife sekte ...

Links kwaliteitsproducten met ongeveer een gewicht van 2.5kg - Rechts Herbalife van 1kg
Links zuiverheid van 70% a 80% eiwit - Rechts amper 50%

En nog claimen ze goedkoper te zijn met een beter product.

Na wat trollen krijg je dan dit:

Herbalife, not even once :roflol:

Herbalife... DAt is enkel voor dikke mensen die denken dat ze kunnen afvallen...
Mss wel iets voor jou Rob :trollface:

107,55 als iets zo'n krom bedrag heeft dan moet het wel werken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.568

200eur supps per maand? Damn :eek:

:)

Kijk dat zijn goede berichten robke, beduidend sterker aan het worden! Hou dat vol! Mooie serie squats weer!

Thanks

Volgens mij komt het omdat mensen die het gebruiken het ook vaak verkopen dus dan moet je jezelf wel voor de gek houden, anders stort je hele piramidespel in elkander.

Zei ik dus ook al :p Werd niet in dank afgenomen :p

:wave:

Herbalife... DAt is enkel voor dikke mensen die denken dat ze kunnen afvallen...
Mss wel iets voor jou Rob :trollface:

Jammer dat iemand met een totaal bw lager dan mijn vvm weer zo moet bashen :trollface:

107,55 als iets zo'n krom bedrag heeft dan moet het wel werken!

Haha

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Sunday morning Cardio

Stationary Bike - 17min HIIT

2min WU
14 rounds:
20 sec work - 100rpm @ lvl 6 (250W)
40 sec rest - 70rpm @ lvl 3 (80W)
1min CD

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Vanmorgen dan:

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); GlycoMaize (1sc); 250mg Cafeïne
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)

Trainingstijd: 78min (schijtpauze inclu)
Bodyweight: 115

Comments: heb weer ergens een virusje opgelopen. Ben snipverkouden, grieperig en alles doet ongeveer
zeer in mijn lijf. Slechte nachtrust ook gehad. Ach ja, did what I had to do :)

28sptz8.jpg

200eur supps per maand? Damn :eek:

Nee alleen aan die potten, kwam nog hoop andere zooi bij, ging wel over de 300eur heen..
Geloofde niet dat ik gemiddeld maar paar tientjes paar maand kwijt was aan supps:D

Goeie train ondanks je virus!
Beterschap beer :thumb:

• #23.572
Nee alleen aan die potten, kwam nog hoop andere zooi bij, ging wel over de 300eur heen..
Geloofde niet dat ik gemiddeld maar paar tientjes paar maand kwijt was aan supps:D

Goeie train ondanks je virus!
Beterschap beer :thumb:

Nou, voor 300eur per maand koop ik mij wel een nieuwe wagen :D

Thanks mate

Top dat er toch al 2 het zien zitten in Groningen!

Niet tevreden met je MP Rob..?

• #23.576
Niet tevreden met je MP Rob..?

Ja en nee :p 1 repje boven target reps voorspeld binnenkort weer een plateau :p En ik had er graag net
zoveel als bij de vorige cycle gehad. 7 dus. Ach ja, misschien door slaap tekort of verkoudheid dat het
wat minder was....

Das anders een stevig MP met een virusje onder de leden..:eek:

Nette training hoor ;) Inderdaad wel sterk ivm dat je ziek bent :o

mooie training - je hebt gewoon sterke schouders man - je blijft stabiel in die 80érs zitten
zware rows + press ook
sterk big man

Terug
Naar boven