- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die Herbalife gebruiken worden graag figuurlijk genaaid..Ken iemand die iedere maand 1 of 2 van die Herbalife potten eet. Supplementen waren toch wel duur vond ie...
XXL & B&F gegeven als tip maar dat vond ie niet veel....laat maar zitten dan....

Mensen die Herbalife gebruiken worden graag figuurlijk genaaid..
Letterlijk naait namelijk niemand die uitgedijde hokken meer..![]()
Volgens mij komt het omdat mensen die het gebruiken het ook vaak verkopen dus dan moet je jezelf wel voor de gek houden, anders stort je hele piramidespel in elkander.

Deze week eigenlijk super zelfs. Is het nu omdat ik die Z-core neem? Geen idee. Maarja, ben uitgerust,
voel me lekker en dat met een betere conditie
---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------
![]()
Dit sterk staaltje marketing stond vandaag bij iemand op zijn FB. De Herbalife sekte ...
Links kwaliteitsproducten met ongeveer een gewicht van 2.5kg - Rechts Herbalife van 1kg
Links zuiverheid van 70% a 80% eiwit - Rechts amper 50%
En nog claimen ze goedkoper te zijn met een beter product.
Na wat trollen krijg je dan dit:
Herbalife, not even once![]()

Ken iemand die iedere maand 1 of 2 van die Herbalife potten eet. Supplementen waren toch wel duur vond ie...
XXL & B&F gegeven als tip maar dat vond ie niet veel....laat maar zitten dan....

Mensen die Herbalife gebruiken worden graag figuurlijk genaaid..
Letterlijk naait namelijk niemand die uitgedijde hokken meer..![]()

Kijk dat zijn goede berichten robke, beduidend sterker aan het worden! Hou dat vol! Mooie serie squats weer!
Volgens mij komt het omdat mensen die het gebruiken het ook vaak verkopen dus dan moet je jezelf wel voor de gek houden, anders stort je hele piramidespel in elkander.
Werd niet in dank afgenomen 

Herbalife... DAt is enkel voor dikke mensen die denken dat ze kunnen afvallen...
Mss wel iets voor jou Rob![]()

107,55 als iets zo'n krom bedrag heeft dan moet het wel werken!

Jammer dat iemand met een totaal bw lager dan mijn vvm weer zo moet bashen![]()
wacht maar jonge!!
Hahahahawacht maar jonge!!
Wel lekkere Lateral raises![]()

Nee alleen aan die potten, kwam nog hoop andere zooi bij, ging wel over de 300eur heen..
Geloofde niet dat ik gemiddeld maar paar tientjes paar maand kwijt was aan supps
Goeie train ondanks je virus!
Beterschap beer![]()

1 repje boven target reps voorspeld binnenkort weer een plateau
En ik had er graag net