XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
12 kg erbij is idd een beetje veel in het eindstadium , maar goed je probeert het wel - die superpump is toch van caspari?

• #2.384
12 kg erbij is idd een beetje veel in het eindstadium , maar goed je probeert het wel - die superpump is toch van caspari?

Ach ja, die kracht komt wel zo weer terug. Ben nog niet echt aan uit wat ik eigenlijk wil nu :o
Ben ook hard aan het denken over straight sets van 10 reps met een bepaald % van mijn 1RM en
dan progressive overload toe te passen.

Inderdaad ... maar ik word misselijk als ik 2 schepjes neem, en met 1 schepje is
de werking nu niet echt om over naar huist te schrijven.

Het is bijna geen nederlands meer... maar goed, je bent dan ook een belg :D.

Damn, ik let er anders nog redelijk op. Heb gisteren nog het woord koelkast gepost ipv frigo :D

kraft doet gvt - 2 oef in supersetvorm , 10 sets van 10 + wat ass work

• #2.386
kraft doet gvt - 2 oef in supersetvorm , 10 sets van 10 + wat ass work

Inderdaad, heb ik ook in zijn log gezien. Lijkt me ook wel leuk. Maar ik snap nog niet
helemaal hoe die oefeningen en opbouw in mekaar zit. Moet nog wat aandachtiger lezen denk ik :D

• #2.387
Ok, ik heb onderstaand gevonden ... en zij raden aan om te beginnen met 60% van je 1RM.

Dus ... maandag dag1; dinsdag dag2; woensdag rust; donderdag dag4; vrijdag terug dag1; maandag dag2; etc...

of3jap.jpg

4jpde0.jpg

5s6dz.png

Laatst bewerkt:
Training van gisteren:

Outdoor Running
30min -> lopen tot 155hbpm, wandelen tot 133 hbpm, terug lopen tot 155, etc

Foodreport: hatsikidee ik heb een bolle vochtbuik opstaan :p Zelfs mijn vrouw zei het gisteren.
Ach ja, zal wel weer terug wegtrekken eens de carbs terug gewend zijn zeker.

We kunnen een nieuwe sociale groep oprichten:
de Bolle Vochtbuikenclub, met als slogan bol is beautifull!
Is dat wat?;)
ben ik ook meteen lid!

Even een vraagje uit pure nieuwsgierigheid, hoelang duurt het voordat jouw hb van 155 naar 133 terug is?

• #2.390
We kunnen een nieuwe sociale groep oprichten:
de Bolle Vochtbuikenclub, met als slogan bol is beautifull!
Is dat wat?;)
ben ik ook meteen lid!

Even een vraagje uit pure nieuwsgierigheid, hoelang duurt het voordat jouw hb van 155 naar 133 terug is?

:roflol:

Geen idee eigenlijk. Niet lang in ieder geval. Moet maar even stappen.

Ik bedoel natuurlijk die supp termen ;).
Ben je van plan dat GVT op te pikken dan?

Ja, ben er toch over aan het denken. Denk dat ik er beter mee af zou zijn in mijn cut.
Lichter gewicht, hoger volume. Minder glycogeen over voor de cardio dus betere vetverbranding.
Plus het is een soort van ub/lb wat ook al voor meer kcal verbruik gaat zorgen denk ik.

de Bollebuikenclub is een goed idee...........hahahahaha
kan ik ook meedoen
ben dan ook gestopt met shakes , creatine en andere zooi
leek soms net een ingeslikte voetbal:eek:

• #2.392
kan ik ook meedoen

idd ... en bij mij is het eigenlijk meer mijn maag ipv mijn buik.

count me in! wie maakt de groep aan :D

idd ... en bij mij is het eigenlijk meer mijn maag ipv mijn buik.

Hmm, bij mij net andersom...
Ik ben er nog niet over uit wat ik liever heb:rolleyes:

kan ik ook meedoen

Welkom bij de club!

count me in! wie maakt de groep aan :D

Gezellig!!!:)

Ja, ben er toch over aan het denken. Denk dat ik er beter mee af zou zijn in mijn cut.
Lichter gewicht, hoger volume. Minder glycogeen over voor de cardio dus betere vetverbranding.
Plus het is een soort van ub/lb wat ook al voor meer kcal verbruik gaat zorgen denk ik.
Voor zover ik er verstand van heb, lijkt het me een geschikt schema icm. je ambities tbv. je vetpercentage. Wel pittig!

• #2.396
Voor zover ik er verstand van heb, lijkt het me een geschikt schema icm. je ambities tbv. je vetpercentage. Wel pittig!

Dacht ik dus ook ... maar nu dat ik Dressed zijn log weer nakijk, zou ik dat ook
wel weer willen :o I'm confused :p

Zoals het in dat schema staat (post 2388) doe ik het niet ik doe op maandag dag 1, dinsdag cardio, woensdag dag 2, donderdag cardio en vrijdag dag 3.

Misschien wordt het wat te zwaar als je na maandag meteen op dinsdag legs en abs pak.

En voor de rest gaat het qua afvallen echt perfect met dit schema en voel me ook echt fit.

• #2.398
Zoals het in dat schema staat (post 2388) doe ik het niet ik doe op maandag dag 1, dinsdag cardio, woensdag dag 2, donderdag cardio en vrijdag dag 3.

Misschien wordt het wat te zwaar als je na maandag meteen op dinsdag legs en abs pak.

En voor de rest gaat het qua afvallen echt perfect met dit schema en voel me ook echt fit.

Ja, ik ga mijn kop niet meer laten gek maken door al die brute gewichten in Dressed
zijn log en kies gewoon voor GVT. Als ik dan nadien terug naar kracht en massa wil,
ga ik dan wel voor het "Dressed Black Principe"

Ja, ik ga mijn kop niet meer laten gek maken door al die brute gewichten in Dressed
zijn log en kies gewoon voor GVT. Als ik dan nadien terug naar kracht en massa wil,
ga ik dan wel voor het "Dressed Black Principe"

Groot gelijk Rob, je moet niet trainen als iemand anders maar als jezelf, met andere woorden zoals jij het het liefst doet!

Idd altijd keuzes maken vriend!

Terug
Naar boven