The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duhuh!!!!!!!!!!!voorzichtig zijn want mijn triceps groeien retesnel.

Doe jij alleen maar buik dan wanneer je ze ziet? Buikspieren zijn niet alleen maar voor de show, dat idee krijg ik hier wel eens. Waarschijnlijk ook de reden dat weinig hier de buik trainen, alleen wanneer ze in een cut zitten.
Duhuh!!!!!!!!!!!
Kunnen triceps ook nog te groot worden Rob?!
'Kdacht'tniet!![]()

Monster ga eens trainen i.p.v. slap lullenBuikspieren zijn ovrrated. Bij de meesten zijn de buikspieren veel sterker dan de rugspieren door het hele dag onderuit gezakt zitten.

ls je alle compounds lekker zwaar doet, kun je de buikspieroefeningen aan de beach boys overlaten imhoBuikspieren zijn zeer belangrijk voor je core en allleen een squat of andere buik ondersteunende oefening is niet voldoende.
Gewoon trainen die buik minimaal 2 x per week

Ik begrijp die instelling gewoon niet... we trainen toch alles hoop ik, dus niet zo lui en gewoon alles trainen. Ook de onderarmen en handen. Ik zit tegen de 20%, dus ben beslist geen beachboy maar toch train ik de buik.ls je alle compounds lekker zwaar doet, kun je de buikspieroefeningen aan de beach boys overlaten imho![]()
Ik begrijp die instelling gewoon niet... we trainen toch alles hoop ik, dus niet zo lui en gewoon alles trainen. Ook de onderarmen en handen. Ik zit tegen de 20%, dus ben beslist geen beachboy maar toch train ik de buik.
Met een buiktraining wordt je core nog veel sterker heren 100% zeker.
Tuurlijk train je met compounds ook buik maar met een buiktraining train je je buik pas echt effectief. Gewoon twee keer in de week per training 2oefeningen.
Het is vervelend ik weet het maar wel effectief!
Mee eens, met deze oefeningen pak je flink de abs en ook met de deads en front squats. Daarnaast train ik de buik nog met lichtere reps, dus zwaar in de compounds en lichter bij de crunches en leg raises. Begin er maar eens aan, krijg je toch wel spierpijn van en je core wordt er idd beter van.Ik train ook bijna geen buik. Ik heb geen zichtbare sixpack, maar ze zijn stevig genoeg naar mijn smaak. Met de bekende grote compounds zie ik zo snel niet in dat je je buikspieren echt goed aanpakt. Maar als oefeningen zoals lat pull, overhead pull en cable pushdowns, flink zwaar worden uitgevoerd, dan wordt de buik toch wel flink aangepakt, zo ervaar ik het iig.

Naast het feit dat je de buikspieren keihard aangepakt worden bij deadlifts, overhead presses, squats. Is voor kracht gerelateerde zaken verstandig om ook isolatie oefeningen voor de buik te doen. Geen situps (weaksauce) maar verzwaarde decline situps/kneeling pushdowns etcetc. Heavy. Als je al heavy squat/dl etc dan is de drempel erg hoog geworden.
De persoon die zei dat je buikspieren veel moeten doen (tenminste genoeg voor een groeiprikkel) met pulldowns of triceps pushdowns: Je doet de oefeningen verkeerd, minder cheaten. Het is niet de bedoeling dat je tijdens pulldowns ook nog eens een halve pushdown doet met je buik. Daar is de oefening niet voor bedoeld.

Zelfs mijn vrouw zei het gisteren.