AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

welke zooi heb je dan in het verleden gebruikt gewoon test toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.664
welke zooi heb je dan in het verleden gebruikt gewoon test toch?

Allereerste keer was in 2008 dacht ik. T3 met clen/eca & winny (40mg pd) En dan nog een keertje ergens
in 2010 ofzo? Geen idee meer. 600mg Super Sus per week. Nadien ook nog wel eens wat clen, T3 en eca
gehad. Maar niets meer van opbouwende gear zeg maar. Word nog eens tijd eigenlijk :p

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Wat heb je als doel op de deads dan

250kg :p Dus 40kg extra tov vorig jaar. En dat tegen eind dit jaar :p

heb je toen veel strength gains gehad? en heb je die kunnen houden want je boekt nog steeds progressie ik dacht dat je dan niet meer vooruit kon zonder.

• #23.666
heb je toen veel strength gains gehad? en heb je die kunnen houden want je boekt nog steeds progressie ik dacht dat je dan niet meer vooruit kon zonder.

Ja, ging wel snel toen. Nadien iets van een 10% verloren qua kracht. Maar die was er binnen het halve
jaar terug bij. Toen topte ik op squat bv een setje met 160. Ondertussen squat ik 1x200 'natty' zeg maar.

Hangt een beetje ervan af wanneer je begint ermee. Denk dat ik nu door aas 230 zou kunnen squatten binnen
een 12 tal weken. Maar dan terug van 200 naar die 230 'natty' zou gaan, dat dat wel langer zou duren dan 6
maandjes.

jij hebt zeker aanleg qua kracht robke, wil eigenlijk niet weten wat er gebeurd als jij een flinke kuur gaat doen....

• #23.668
jij hebt zeker aanleg qua kracht robke, wil eigenlijk niet weten wat er gebeurd als jij een flinke kuur gaat doen....

Tja... probleem is dat ik eigenlijk niet zwaarder wil worden :p Als ik nu een kuur erin zou jassen zit ik zo aan
de +120kg. En dat is niet zo leuk op mijn frame om mee rond te lopen :p Laat staan om nog wat kledij te
vinden die past :o

Tja... probleem is dat ik eigenlijk niet zwaarder wil worden :p Als ik nu een kuur erin zou jassen zit ik zo aan
de +120kg. En dat is niet zo leuk op mijn frame om mee rond te lopen :p Laat staan om nog wat kledij te
vinden die past :o

ja die kans is erg groot, choices choices. je bent toch al buff genoeg, hehe.

Sinds ik kuur, draagt mijn frame de benen.

Ik zou zeggen doen ! Kuren maakt je frame veel beter.
Glecky vertelde me in de week dat ie aan de test zat. Maar hij buisde :(

• #23.671
-1 aint god da monej
-2 waarom wel
-3 lift nog maar 2 jaar
-4 geen verstand van
-5 nog meer bishes aan me lijf
-6 nog minder haren
-7 nog meer gut
-8 kans op kleinere penus

• #23.673
-1 aint god da monej
-2 waarom wel
-3 lift nog maar 2 jaar
-4 geen verstand van
-5 nog meer bishes aan me lijf
-6 nog minder haren
-7 nog meer gut
-8 kans op kleinere penus

:roflol:

1 - je hebt toch wel 120eur
2 - om je frame te verbeteren zoals je zelf zei
3 - hoe eerder je begint, des te langer ben je bezig
4 - 500mg test per week + 20mg nolva nadien
5 - not gonna happen
6 - die raak je sowieso kwijt door de jaren
7 - test verbrand vet
8 - nee, je ballen wel, je pen0r niet

1000 mg test Rob ;)

En waarom de beslissing voor een kuur toen (nieuwsgierig naar de motivatie ervoor)?

• #23.676

lekker bolle vochtkop dan :D

En waarom de beslissing voor een kuur toen (nieuwsgierig naar de motivatie ervoor)?

Gelegenheid maakt de dief zeg maar. En ik was gewoon nieuwsgierig waar de hele fuzz om was.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); GlycoMaize (1/2sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)
Not so legal supps: 48mg E / 500mg C / 2 cardio A

Trainingstijd: 48min
Bodyweight: 113

Comments: zo hey, dat is weer eens helemaal iets anders :D

535kz9.jpg

Toch weer sterk hoor die MP! ondanks de kleine teleurstelling!

Ook flinke volumes weggeroeid en gebencht!

Lol dat noem je dan ook nog teleurstellend :p

• #23.679
Toch weer sterk hoor die MP! ondanks de kleine teleurstelling!

Ook flinke volumes weggeroeid en gebencht!

Thanks

Ja, die 'rule of 50' is eens iets anders om toch met 'lichtere' loads een leuk gevoel te krijgen :)

Lol dat noem je dan ook nog teleurstellend :p

Ja man, vorige cycle knalde ik 6 reps eruit in de 3/3/3 week. Nu 2 minder dus :( Waarschijnlijk dus op het
randje van fail aan het trainen nu.

Sssstt .... :aai:

Terug
Naar boven