- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Tja John... moest ik even snel tellen zit ik in de week op een 1800 a 2000kcal per dag op dit moment![]()
daar zit ik dan wel onder kan ik wel zeggen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja John... moest ik even snel tellen zit ik in de week op een 1800 a 2000kcal per dag op dit moment![]()
mooie mp rob - 7 reppies is heavy shit
ten aanzien van kilootjes eraf - in de ochten beginnen met een bak brinta en dan trainen - is dat wat ?
Die geeft echt wel lekker
Nog wat cafeine/koffie erbij en je kan gaaaaaan 
Zowiezo dat in de ochtend trainen, lukt mij niet met een net opgestarte motoriek haha

Zowiezo dat in de ochtend trainen, lukt mij niet met een net opgestarte motoriek haha
ja man, 3 kilo erbij, 2 eraf, enzo verder
Ja, gelukkig de laatste week met die rules... damn dat is aardig stuk gaan soms. En best ook wel pijnlijk
de dagen nadienVolgende week terug 5x10
![]()
Dan kan ik je alleen nog maar die Glycomaize aanraden 30min voor de trainingDie geeft echt wel lekker
lang energieNog wat cafeine/koffie erbij en je kan gaaaaaan
Ach, het is gewoon een gewoonte. Vroeger trainde ik vaak al om 5u30. Gaf ook geen probleem. Ik had
eerder last met later op de avond uit mijn zetel te raken om te gaan trainen![]()
het is idd niet ideaal , maar vanwege mijn arbeitsverplichtingen die eigenlijk alleen in de late uurtjes plaats vinden is dit mijn ritme en eigenlijk zou ik niet anders meer willen

Ik moet me eigen in de avond ook echt naar de gym slepen..... train liever in de ochtend al ben ik minder sterk in de ochtend.....

Het is uiteraard ook een kwestie van gewenning, als dat voor jou werk is het goed toch. Pak zelf 10/20% minder gewicht en de uitvoering is ool niet om naar huis te schrijven dan haha

Denk dat ik die Rule of 50/30 toch nog even verder zet. Ik lijk er watWendler gemixed met Kelei?
ik zet zelf aan +-30 reps per spiergroep (+-120 reps per week)

Zo robke, 110 kg kerel dat is toch mooi! Wat je doet werkt wel!

Toch maar altijd 1 repje meer te willen
Maar ik hou het nog even