AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.763
daar zit ik dan wel onder kan ik wel zeggen

Dan kan ik je alleen nog maar die Glycomaize aanraden 30min voor de training :p Die geeft echt wel lekker
lang energie :) Nog wat cafeine/koffie erbij en je kan gaaaaaan :)

Zowiezo dat in de ochtend trainen, lukt mij niet met een net opgestarte motoriek haha

Ach, het is gewoon een gewoonte. Vroeger trainde ik vaak al om 5u30. Gaf ook geen probleem. Ik had
eerder last met later op de avond uit mijn zetel te raken om te gaan trainen :p

Zowiezo dat in de ochtend trainen, lukt mij niet met een net opgestarte motoriek haha

het is idd niet ideaal , maar vanwege mijn arbeitsverplichtingen die eigenlijk alleen in de late uurtjes plaats vinden is dit mijn ritme en eigenlijk zou ik niet anders meer willen

Ik moet me eigen in de avond ook echt naar de gym slepen..... train liever in de ochtend al ben ik minder sterk in de ochtend.....

Dan kan ik je alleen nog maar die Glycomaize aanraden 30min voor de training :p Die geeft echt wel lekker
lang energie :) Nog wat cafeine/koffie erbij en je kan gaaaaaan :)

Ach, het is gewoon een gewoonte. Vroeger trainde ik vaak al om 5u30. Gaf ook geen probleem. Ik had
eerder last met later op de avond uit mijn zetel te raken om te gaan trainen :p

Het is uiteraard ook een kwestie van gewenning, als dat voor jou werk is het goed toch. Pak zelf 10/20% minder gewicht en de uitvoering is ool niet om naar huis te schrijven dan haha

• #23.768
het is idd niet ideaal , maar vanwege mijn arbeitsverplichtingen die eigenlijk alleen in de late uurtjes plaats vinden is dit mijn ritme en eigenlijk zou ik niet anders meer willen

:klink:

Ik moet me eigen in de avond ook echt naar de gym slepen..... train liever in de ochtend al ben ik minder sterk in de ochtend.....

Gewoon wat cafeine erin en knallen maar ;)

Kun je je navel nog wel vuisten nu?

Kom je eens proberen schatje? Jouw poezelige handjes passen vast nog wel :eyebrow:

Het is uiteraard ook een kwestie van gewenning, als dat voor jou werk is het goed toch. Pak zelf 10/20% minder gewicht en de uitvoering is ool niet om naar huis te schrijven dan haha

Net alsof die 10% veel uitmaakt op lange termijn ;)

:roflol: . navel fisting...

• #23.770
Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); GlycoMaize (1/2sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)
Not so legal supps: 48mg E / 500mg C / 2 cardio A

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 110

Comments: het blijft gewoon super gaan :D Denk dat ik die Rule of 50/30 toch nog even verder zet. Ik lijk er wat
profijt bij te hebben in mijn rep outs

ejxved.jpg

Wendler gemixed met Kelei? :p

ik zet zelf aan +-30 reps per spiergroep (+-120 reps per week)

Bam lekker hoor gewicht gaat nog steeds omlaag?

• #23.773
Zo robke, 110 kg kerel dat is toch mooi! Wat je doet werkt wel!

• #23.776
Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); GlycoMaize (1/2sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)
Not so legal supps: 48mg E / 500mg C / 2 cardio A

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 110

Comments: en zoals het de hele week al gaat, ook deze keer een rep PR :D

sls0uh.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker hoor 150 x 8 , bevalt de rule of 50 goed?

Goed bezig, lekker weekje zo :thumb:

• #23.779
Sterke rep PR's Rob!

En natuurlijk congratz met je nieuwe baan!:D

Terug
Naar boven