- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zal wel genoeg PM's binnen hebben nu?Moest ik er weten vinden, had ik het al lang gedaan![]()

Volgende x heb je schijt aan die ongesteldheid en neem je die stang snoeihard van achteren.

wtf.. multi angle DB rows... 60% 52.5kg..
Ik vermoed dat dit chest supported DB row is... 52.5kg per arm 60%?? o.O
Ik zit aan 34 kg XD ****ing silverback gorilla!!![]()
Elk setje de rugleuning 1 standje hoger zetten.Er zijn verdomme een hoop mensen die nooit aan zulke MP geraken en jij klaagt omdat je ocharmpjes 0,0000025% van je max vandaan zit.
Sad gunz iz sad
wat zeg je nou man ... iedereen die een beetje wil raakt aan een 100kg MP. Je moet gewoon
2x bw DL is toch leuke mijlpaal 
Thanks
Best wel blij mee ook2x bw DL is toch leuke mijlpaal
![]()

Ik heb het ook maar net gehaald omdat ik een paar kg er van af heb gecut 
Gewoon volhoudenIk heb het ook maar net gehaald omdat ik een paar kg er van af heb gecut
![]()

Wat een power, stang buigt zeker mooi krom tijdens het optillen
Er zijn verdomme een hoop mensen die nooit aan zulke MP geraken en jij klaagt omdat je ocharmpjes 0,0000025% van je max vandaan zit.
Sad gunz iz sad
Blijf dit lang genoeg herhalen en je zal het gaan geloven en je zult idd nooit 100kg drukken.
Ik denk dat iedereen die wat jaren deftig traint toch wel een 90% van zijn bw moet kunnen MP'en.
Volgens mij heb ik de 117,5 nog niet gehaald, maarja ik train niet deftig en fitness de kantjes er van af.
En die heb je toch al gedaan dacht ik?
Nu ja, cut, onderhoud & cardio erbij. Gewicht zakt al wat maar die -110