Fitness Seller

Robke's trainingslog

Volgende x heb je schijt aan die ongesteldheid en neem je die stang snoeihard van achteren.

wtf.. multi angle DB rows... 60% 52.5kg..
Ik vermoed dat dit chest supported DB row is... 52.5kg per arm 60%?? o.O
Ik zit aan 34 kg XD ****ing silverback gorilla!! :p

Er zijn verdomme een hoop mensen die nooit aan zulke MP geraken en jij klaagt omdat je ocharmpjes 0,0000025% van je max vandaan zit.

Sad gunz iz sad

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.805
Volgende x heb je schijt aan die ongesteldheid en neem je die stang snoeihard van achteren.

Ik ben lui van aard Ivo :p

Je zal wel genoeg PM's binnen hebben nu? :D

Zelfs geen karma berichtje :(

wtf.. multi angle DB rows... 60% 52.5kg..
Ik vermoed dat dit chest supported DB row is... 52.5kg per arm 60%?? o.O
Ik zit aan 34 kg XD ****ing silverback gorilla!! :p

Chest supported? Gewoon hand op de bank van de rugleuning ;) Elk setje de rugleuning 1 standje hoger zetten.
En idd, gewoon 52.5kg per arm.

Er zijn verdomme een hoop mensen die nooit aan zulke MP geraken en jij klaagt omdat je ocharmpjes 0,0000025% van je max vandaan zit.

Sad gunz iz sad

:roflol: wat zeg je nou man ... iedereen die een beetje wil raakt aan een 100kg MP. Je moet gewoon
volhouden en eten. Het was een ander verhaal moest ik 80kg wegen en 100kg MP'en. Maar met 110kg
moet je gewoon 100kg kunnen MP'en

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); GlycoMaize (1/2sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)
Not so legal supps: 48mg E / 500mg C / 2 cardio A

Trainingstijd: 70min (schijtpauze inclu)
Bodyweight: 112

Comments: de balls to the wall training op mijn deads levert aardig goed op. Weer 5kg extra bovenop mijn oude
PR. Met een beetje geluk komt die 250 dan toch nog dit jaar. Maar sowieso al tevreden met een 2x bw DL nu :D

282m8sy.jpg

Lekker Rob:thumb:

• #23.809
Bam kerel, dikke deadlift!

heerlijke deadlift rob - mooi man

• #23.813
Dat ben ik ook aant doen nu, dus wie weet ;)

En een beetje je battles kiezen. Ik ga nu full on voor mijn deads dus hou ik mezelf wel wat in op de andere
lifts. Dus geen strains, grinds meer ofzo. Bij mijn deads is alles toegelaten :p

tenk u

heerlijke deadlift rob - mooi man

Op naar de 230 nu :D

Wat een power, stang buigt zeker mooi krom tijdens het optillen

• #23.815

Sad gunz iz sad

Blijf dit lang genoeg herhalen en je zal het gaan geloven en je zult idd nooit 100kg drukken.

• #23.817
Korte cut en je kan bw MP man

• #23.820
Volgens mij heb ik de 117,5 nog niet gehaald, maarja ik train niet deftig en fitness de kantjes er van af.

90% van 128 is toch 115 :p En die heb je toch al gedaan dacht ik?

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Korte cut en je kan bw MP man

Ik ben nu bezig aan een cut :p Nu ja, cut, onderhoud & cardio erbij. Gewicht zakt al wat maar die -110
komt nog niet op de schaal

Terug
Naar boven