MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Reken maar dat na set 8 of 9 die gewichten zwaar aan voelen met dat schema

• #2.403
Reken maar dat na set 8 of 9 die gewichten zwaar aan voelen met dat schema

Kijk en dat is nu juist het probleem met het GVT, na flink wat van die beruchte 10 sets beginnen de gewichten zwaar te worden, je houd dus slechts weinig sets over waarin je echt traint. De sets die je doet met minder inspanning dan wat je eigenlijk zou kunnen zijn eigenlijk nutteloos. GVT lijkt moelijk omdat het om 10 sets gaat, maar doe eens 5 of 6 sets all out en je zal beter getraind hebben. Ik zou ook wel een GVT willen doen...als ik 80 ben:D;)

Kijk en dat is nu juist het probleem met het GVT, na flink wat van die beruchte 10 sets beginnen de gewichten zwaar te worden, je houd dus slechts weinig sets over waarin je echt traint. De sets die je doet met minder inspanning dan wat je eigenlijk zou kunnen zijn eigenlijk nutteloos. GVT lijkt moelijk omdat het om 10 sets gaat, maar doe eens 5 of 6 sets all out en je zal beter getraind hebben. Ik zou ook wel een GVT willen doen...als ik 80 ben:D;)

Ok 'dressed black'

• #2.408

Ik voel me op dit moment wel 80 gezien mijn cut :D Telt dat ook? :p

Die sets die je ervoor doet zijn om je goed voor te vermoeien en dan komt het er in de laatste op aan. Voor een cut kan het wel effect hebben denk ik.

• #2.410
Zit me al rot te puzzelen of ik dat op 4 dagen zou kunnen ... maar blijkbaar gaat dat dus niet.
Mmmm, dat steekt me eerlijk gezegd wel héél erg hard tegen dan. Ik wil 4 dagen KT + cardio &
2 dagen cardio.

Training van gisteren:

Sleep: 7u (ging weer een goed)

Food: 2000kcal (241ei - 133kh - 49v)

Health; ça va

Mentality: bencher de bench

5min Steppen

Benchpress: 20xbb 15xbb 8x58 5x82 3x94 1x106 1x118 Fx130 5x100

Inclined DB Press: 4s 10x32.5

DB Fly: 3s 10x22.5

Dips: 8xbw

Circuitje

Tricep Cable Push Down: 3s 12x50

Hanging Leg Raise: 15xbw

Reverse Crunch: 15xbw

Outdoor Running

30min -> lopen tot 155hbpm, wandelen tot 133 hbpm, terug lopen tot 155, etc

Trainingstijd: 85min

Polardata: 137avg hbpm- 158max hbpm - 1017kcal

Comments: lekker getraind zeg. Wel een beetje een overschatting op mijn bench.

Ben er blijkbaar toch wat kracht op verloren. Ach ja, ik heb een gewicht gevonden

waarop ik kan beginnen bouwen. Brute pomp trouwens gekregen. Was weer even geleden.

Supp Report: die Superpump met Creapump mengen was één van mijn beste vondsten ooit

Snoepjes merk ik nog steeds niets van voordeel van. Enkel het gewichtsverlies dan.

Wel wat meer en sneller zweten. Maar voor de rest geen sides.

Foodreport: hatsikidee ik heb een bolle vochtbuik opstaan Zelfs mijn vrouw zei het gisteren.

Ach ja, zal wel weer terug wegtrekken eens de carbs terug gewend zijn zeker.

Lekker bezig robke!

Laten jullie nog leden toe bij de bolle vochtbuiken club?:D

Precies wat ik heb ervaren!
Omlaag met de koolh. en het "pafferige, opgezollen uiterlijk" is weg!
Ik beperk me dus vanaf nu nog tot koolh. uit bier en sterke drank! :D

• #2.414
Dus jij zit ook al aan de roids :roflol:

• #2.417
mooi die benchpress 1 rm robke ;)
geen spuit voor mij zene :p pfffffft kheb daar schrik van hahahaha

mmm ... zou ik kunnen ... skullcrusher heb ik alweer even niet meer gedaan. Ik moet echter wel
voorzichtig zijn want mijn triceps groeien retesnel
.

Meer doen voor de buik zie ik niet zo zitten. Later op de week komen ze sowieso weer aan de beurt
en mijn abs zitten nog goed verstopt. Dus het is nog niet echt nodig
:p Plus ik wil mijn workout onder
het uur houden gezien ik nog ga lopen erna.

Voor deze post zou je eigenlijk gewoon een klap met de platte hand moeten krijgen bro.

Nice bench trouwens :D

http://www.eigenkracht.nl/?nieuwsId=108 - dit gaat over bill philips - een fitness-goeroe

3 * kt + 2 cardio
je begint met ma bijv ub - di cardio wo lb rust op do vrij ub -za cardio - zo rust
je telt dus door , nu begin je ma met ub

de reps bestaan uit 12/10/8/6 en 12
bijv bij de borst pak je de bench
12 * 50
10 * 60
8 * 100
6 * 120 - een streven toch , na deze set pak je een failure-set waar je maximaal 12 reps kunt maken - ook deze is dan voor de borst bijv 12 * 24 flyes

zo werk je hele ub af - de volgende ga je lekker cardioo'n

misschien is iets voor jou

Terug
Naar boven