Fitness Seller

Robke's trainingslog

Balen van die 157.5kg! Maar de rest wel weer erg sterk zoals we gewend zijn!:D

Je upright Rows zijn wel relatief laag in gewicht vind k :p
Maar wel weer een mooie prestatie op de Bench ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.846
Kom je wel bij de grond met je hakken dan? :D

Ik heb een stuk van mijn bench afgeslepen. Zo is die dichterbij de vloer :p

Balen van die 157.5kg! Maar de rest wel weer erg sterk zoals we gewend zijn!:D

Thanks

Ach ja, 155 benchen is toch ook al aardig voorlopig :p

Je upright Rows zijn wel relatief laag in gewicht vind k :p
Maar wel weer een mooie prestatie op de Bench ^^

Upright Rows zijn dan ook ultra strikt ;)

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); GlycoMaize (1/2sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)
Not so legal supps: 48mg E / 500mg C / 2 cardio A

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 112

Comments: vlotte training. Voelde goed aan :)

rhsahu.jpg

Wanneer ga jij eens die beyond 531 shizzle proberen Robke?

• #23.848
mooie squaties ouwe!

ik ben blij dat je 190 zwaar vind rob - is er nog hoop voor de gemiddelde krachtsporter

• #23.852
ik ben blij dat je 190 zwaar vind rob - is er nog hoop voor de gemiddelde krachtsporter

haha :D

---------- Toegevoegd om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:26 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); GlycoMaize (1/2sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)
Not so legal supps: 48mg E / 500mg C / 2 cardio A

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 112

Comments: zo, eerste werkdag op mijn nieuwe job en mijn vrouw heeft ochtend dienst. Wat wil dit zeggen?
Om 4u30 eruit. Pre w/o drinken, trainen, zoontje naar opvang doen en gaan werken.

Dus voor 5u in de morgen op een maandag heb ik het er aardig goed vanaf gebracht :D

311pe0z.jpg

kerel wat een discipline om 0430 opstaan om te trainen en dan gelijk.zo,n training eruit klappen. ik heb ook vroege dienst maar moet er niet aan denken om eerst te moeten trainen. pffff

Idd zeg, ik mag graag eerst een stuk of 4 maaltijden op hebben voor ik ga trainen.

• #23.855
kerel wat een discipline om 0430 opstaan om te trainen en dan gelijk.zo,n training eruit klappen. ik heb ook vroege dienst maar moet er niet aan denken om eerst te moeten trainen. pffff

Tja, ik ken mezelf... als ik eerst ga werken en vanavond moet gaan, raak ik de zetel niet meer uit :)

Idd zeg, ik mag graag eerst een stuk of 4 maaltijden op hebben voor ik ga trainen.

Haha, dan zou ik om 3u ofzo al uit bed moeten :D

Vroege vogel ben jij ook Robke. En lekkere training zo te lezen.

Pfoe! Echt mega sterk weer Rob! Baalde dat die 4e rep niet wilde, maar desalnietteplus wel weer erg sterk!:thumbs:

t*ring das pas hardcore zeg ;)
Lekkere training en hoe was je eerste werkdag?

Beastmode on zo midden in de nacht!!

• #23.860
Vroege vogel ben jij ook Robke. En lekkere training zo te lezen.

Tja, 3 jaar lang met vaste morgendienst gewerkt. Dan zit je biologische klok gewoon op dat ritme :p

Pfoe! Echt mega sterk weer Rob! Baalde dat die 4e rep niet wilde, maar desalnietteplus wel weer erg sterk!:thumbs:

Thanks!

t*ring das pas hardcore zeg ;)
Lekkere training en hoe was je eerste werkdag?

Ik ben aan mijn laatste 25min bezig van de eerste werkdag. Mooi bedrijf, vriendelijke mensen, goede info,
veel opleiding. Dus ja, tot nu toe valt het mee :) Hopelijk geen files en dan zit ik hier perfect :)

Beastmode on zo midden in de nacht!!

Yeah buddy :) *geeuw*

Terug
Naar boven