Fitness Seller

Robke's trainingslog

Lekker weer!

Die pm's kon je verwachten idd :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.262
Thanks

Ach, en je zou verbaasd zijn hoeveel mensen hier eigenlijk kuur vragen via pm stellen waarvan je eigenlijk
nooit zou verwachten dat ze kuren :p Maar vice versa ook natuurlijk :)

Ja dat geloof ik graag, true natty's zijn zeldzaam hier denk ik;)

Rob, over twee maanden wil ik 10 % krachtverlies zien. En BW 100 kg natuurlijk :D

• #24.265
wat is hier allemaal gebeurd dan ging het niet zo goed met robke?

• #24.269
  • #24.271
Niks van :p Voorlopig even onderhouden tot mijn lichaam wat hersteld is en dan terug wat cardio doen :) Om uiteindelijk dan op 100 uit te komen zonder krachtverlies :p Ergens eind augustus is goed :)

Altijd om de hete brij heen draaien he dikkerdje :P Waarom gewoon niet echt cutten, en dan weer opbouwen. Grotere kans van slagen IMO

• #24.273
Altijd om de hete brij heen draaien he dikkerdje :P Waarom gewoon niet echt cutten, en dan weer opbouwen. Grotere kans van slagen IMO

Niks met 'om de hete brij heen draaien' te maken. Ik wil gewoon niet echt cutten :p Vind het altijd maar een
nul operatie. Ok, je verliest wat %tjes. Die komen er nadien gewoon terug bij. Je verliest kracht, die komt
nadien ook wel terug maar samen met je %tjes. Dus ja, ik doe het gewoon nu zo en op hoop van zegen :)

Hehe, vet eraf en vet er weer bij (met een beetje spier) is de essentie van bodybuilden! Als je daar niets in ziet, moet je gezellig bij ons dikke powerlifters komen loggen ;)

Eigenlijk zou ik voor de gein nu helemaal ripped moeten worden :D

• #24.275
Hehe, vet eraf en vet er weer bij (met een beetje spier) is de essentie van bodybuilden! Als je daar niets in ziet, moet je gezellig bij ons dikke powerlifters komen loggen ;)

Eigenlijk zou ik voor de gein nu helemaal ripped moeten worden :D

Ja, ik zit hier een beetje verkeerd te loggen. Wist ik veel toen ik hier begon :p

Haha, sommige mensen worden gewoon nooit ripped. It's not your nature bro.

Ja, ik zit hier een beetje verkeerd te loggen. Wist ik veel toen ik hier begon :p

Haha, sommige mensen worden gewoon nooit ripped. It's not your nature bro.
Het is ook niet natuurlijk 10kg zwaarder te wegen dan iemand die 16cm langer is dan jij. :(

• #24.277
Ups and downs makker, je trainingen blijven bazig kerel, ook al is het soms voor jezelf tegenvallend, ik kijk er altijd met grote ogen naar!

• #24.279
Nog getrend beer?

Terug
Naar boven