- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar vice versa ook natuurlijk 
Thanks
Ach, en je zou verbaasd zijn hoeveel mensen hier eigenlijk kuur vragen via pm stellen waarvan je eigenlijk
nooit zou verwachten dat ze kurenMaar vice versa ook natuurlijk
![]()

Ja dat geloof ik graag, true natty's zijn zeldzaam hier denk ik![]()
Rob, over twee maanden wil ik 10 % krachtverlies zien. En BW 100 kg natuurlijk![]()
Voorlopig even onderhouden tot mijn lichaam wat hersteld is en dan terug wat cardio doen
Ergens eind augustus is goed 
wat is hier allemaal gebeurd dan ging het niet zo goed met robke?
Ziekjes geweest en een pak slapper geworden 

Niks vanVoorlopig even onderhouden tot mijn lichaam wat hersteld is en dan terug wat cardio doen
Om uiteindelijk dan op 100 uit te komen zonder krachtverlies
Ergens eind augustus is goed
![]()
Waarom gewoon niet echt cutten, en dan weer opbouwen. Grotere kans van slagen IMOAltijd om de hete brij heen draaien he dikkerdjeWaarom gewoon niet echt cutten, en dan weer opbouwen. Grotere kans van slagen IMO
Vind het altijd maar een
Hehe, vet eraf en vet er weer bij (met een beetje spier) is de essentie van bodybuilden! Als je daar niets in ziet, moet je gezellig bij ons dikke powerlifters komen loggen
Eigenlijk zou ik voor de gein nu helemaal ripped moeten worden![]()
Het is ook niet natuurlijk 10kg zwaarder te wegen dan iemand die 16cm langer is dan jij.Ja, ik zit hier een beetje verkeerd te loggen. Wist ik veel toen ik hier begon![]()
Haha, sommige mensen worden gewoon nooit ripped. It's not your nature bro.

Het is ook niet natuurlijk 10kg zwaarder te wegen dan iemand die 16cm langer is dan jij.![]()

Ups and downs makker, je trainingen blijven bazig kerel, ook al is het soms voor jezelf tegenvallend, ik kijk er altijd met grote ogen naar!