AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

in! Idd nice mp

Ziet er prima uit man, wat bedoel je precies met die multi angle dumbell row?

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.623
Nice mp's man, 100 kg is sterk.

ach, het is geen 106 meer zoals een tijdje geleden :)

welcome

Ziet er prima uit man, wat bedoel je precies met die multi angle dumbell row?

Gewoon bij elke set een andere hoek maken met je rug en vloer. Ik zet de rug leuning van mijn bench
gewoon iedere set één standje hoger. Krijg je toch net een ander gevoel

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (New formula - 1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof

Trainingstijd: 61min
Bodyweight: 108kg

Comments: na de 203 DL had ik er wel genoeg van :) Niet teveel maxen zoals er hier al een paar keer is gezegd :)
Ook al een tijdje geleden dat ik nog zoveel reps gesquat had in één training :o

bf0zsn.jpg

Toch nette deads Rob! En wat een gruwelijk squat volume! Zal wel flink pumped geweest zijn!:D

• #24.625
Toch nette deads Rob! En wat een gruwelijk squat volume! Zal wel flink pumped geweest zijn!:D

Ja, ik was er wel tevreden mee. Gewoon wat meer aandacht besteden aan de rep outs nu en wat minder
aan gewicht PR's. Die komen vanzelf wel terug.

En tja, die 50% weken zijn wel eens lekker :) Maar train toch liever op 70 a 80% :)

Ben je nou nog steeds dik eigenlijk?

• #24.629
Ja, die eigen schattingen of "metingen" van VP kennen we. Half DBB denkt dat hij op 10 % staat.

Buikomtrek?

• #24.631
Ja, die eigen schattingen of "metingen" van VP kennen we. Half DBB denkt dat hij op 10 % staat.

Buikomtrek?

Haha, alsof ik niet weet wanneer ik rond de 20% schommel :)

Geen idee nu :p Ik weet wel dat ik terug in mijn kleinere jeans maat raak :) Dus 36 ipv 38 :)

Heb je al ingevallen wangetjes??

Moet ik je ass weer schoolen? :trollface: Vetmetingen met de caliper zijn notoir onbetrouwbaar. Tenzij je wel eens een onderwatermeting hebt gedaan kan ik je inschattingsvermogen niet vertrouwen, spekkie van me!

• #24.635
Heb je al ingevallen wangetjes??

:roflol: nee man, zal ik ook nooit hebben. Mijn zoon heeft hetzelfde gezicht als ik en heeft ronde wangen.
En dat kereltje zijn rugwervels zie je over zijn rug lopen van magerheid

Moet ik je ass weer schoolen? :trollface: Vetmetingen met de caliper zijn notoir onbetrouwbaar. Tenzij je wel eens een onderwatermeting hebt gedaan kan ik je inschattingsvermogen niet vertrouwen, spekkie van me!

:roflol: I don't even care op hoeveel vet% ik net sta man :p Ik ga gewoon af op de spiegel en zodra ik
iets van aftekeningen van mijn bovenste abs krijg te zien, weet ik dat ik in ieder geval geen 25 meer heb :)

Feit is gewoon dat ik een 5tal centimeter van mijn buik af heb gezien ik terug in een kleinere jeans kan
en mijn weight belt ook een gaatje vaster kan.

Dus sta ik toch weer zwaarder dan vorig jaar, met dezelfde buikomtrek ;) Goed genoeg voor mij

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

:roflol: wut, dat is ong dezelfde maat als ik

Tja ... het is wat krap op de benen, maar op de buik zit die nog vrij los

Moet niet gekker worden anno 2014… bodybuilders die meer vet hebben dan powerlifters. Waar gaat dat heen? :P

• #24.638
Maar wat ben je dan? Geen bodybuilder, geen powerlifter, geen strongman. Is er hier sprake van een identiteitscrisis?
Je zit wel in de leeftijdscategorie waarin een midlife crisis zich kan ontwikkelen dus kan wel kloppen.

wat ben je dan wel ???

(in mijn ogen sexy. Als je ribben ziet bij een man, ben je gewoonweg een vrouw ;) )

Terug
Naar boven