- Waardering
- 1.521
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Slechts even imo, goed lezen, en niet te voorbarig conclusies trekken indien mogelijk
Ik heb er eigenlijk niet veel sjoege van natuurlijk, anders was ik wel een mooie gebruinde, beaderde beach boy met een six pack, en sprankelende glimlach, maar toch...
Waarom zou het niet mogelijk zijn gewoon de basisoefeningen te blijven doen, en zo veel mogelijk krachtvermindering proberen tegen te gaan, terwijl je langzaam je vetpercentage terug laat lopen door een beetje onder je kcal behoefte te eten..?
Ik weet dat dit mogelijk moet zijn omdat dat precies is wat er bij mij gebeurd, terwijl ik niet volgens de regels eet...
Natuurlijk zijn mijn krachttoename, en vetafname niet groot omdat ik niet toegewijd genoeg ben, maar ik zie duidelijk de samenstelling van mijn lichaam langzaam veranderen, verbeteren.
Misschien dat Rob door zijn substantie misbruik
in het verleden wat anders reageert als een "normaal" mens
maar het moet volgens mij toch gewoon mogelijk zijn het zo te doen.
Ik denk dat al die excessieve maatregelen voornamelijk averechts werken, en je algehele ontwikkeling als krachtsporter alleen maar in de weg staan.
"We" weten eigenlijk allemaal wel hoe we eigenlijk moeten eten om te bereiken wat we willen, wat dat dan ook is.
En ik hoop dat "we" inmiddels ook allemaal weten dat we voornamelijk gebruik moeten maken van de basisoefeningen om spiermassa toe te voegen aan "ons" lichaam, of om tenminste zo veel als mogelijk is daarvan te behouden.
Je bent er maar één keer (denk ik...) en krijgt maar één lichaam, en ik vind het ronduit onverstandig om naar aanleiding van wat dubieuze "onderzoeken" die waarschijnlijk gesponserd zijn door de fabrikanten van de middelen die beweren "de oplossing" te hebben, risico's te nemen hiermee.
Ik ben zeker geen goed voorbeeld van iemand die het wel goed doet.
Maar dat zijn mensen die "grijpen" naar dergelijke middelen ook niet!
Zet die vreselijke onzekerheid aub overboord, en roei met de riemen die je hebt (gekregen van "Moeder Natuur")
Voor wie zou je dergelijke risico's nemen..?
Nee, je doet het echt niet voor jezelf hoor!
Als je nooit een beeld van jezelf in de spiegel zou zien, waarvan je vermoed dat "anderen" het afkeuren, zou het je geen barst intereseren dat je "wat" te dik bent!
Ook wat dat betreft kan ik geen "role model" zijn op mijn ouwe dag, maar ik ben me er tenminste wel van bewust, en boek mijn resultaten op "mijn"/"de natuurlijke" manier, hoe miniem die ook mogen zijn.
En dat zou mins inziens iedereen moeten doen.
Jaja jongens...
Hummer knows best!
Is dat: bulken, cutten, bulken, cutten, nou eigenlijk niet eens een beetje achterhaald...Wederom volledig eens met Loo.
Daarnaast kun je idd geen spiermassa winnen in een cut zonder AS. Is gewoon fysisch onmogelijk. Ik denk juist dat je meer massa verliest door in een cut op massa behoudt te trainen. Hierdoor duurt de cut imo onnodig veel langer waardoor het ook weer langer duurt eerdat je weer kunt bulken en daardoor massa winnen.
Ik heb er eigenlijk niet veel sjoege van natuurlijk, anders was ik wel een mooie gebruinde, beaderde beach boy met een six pack, en sprankelende glimlach, maar toch...
Waarom zou het niet mogelijk zijn gewoon de basisoefeningen te blijven doen, en zo veel mogelijk krachtvermindering proberen tegen te gaan, terwijl je langzaam je vetpercentage terug laat lopen door een beetje onder je kcal behoefte te eten..?
Ik weet dat dit mogelijk moet zijn omdat dat precies is wat er bij mij gebeurd, terwijl ik niet volgens de regels eet...
Natuurlijk zijn mijn krachttoename, en vetafname niet groot omdat ik niet toegewijd genoeg ben, maar ik zie duidelijk de samenstelling van mijn lichaam langzaam veranderen, verbeteren.
Misschien dat Rob door zijn substantie misbruik
in het verleden wat anders reageert als een "normaal" mens
maar het moet volgens mij toch gewoon mogelijk zijn het zo te doen.Ik denk dat al die excessieve maatregelen voornamelijk averechts werken, en je algehele ontwikkeling als krachtsporter alleen maar in de weg staan.
"We" weten eigenlijk allemaal wel hoe we eigenlijk moeten eten om te bereiken wat we willen, wat dat dan ook is.
En ik hoop dat "we" inmiddels ook allemaal weten dat we voornamelijk gebruik moeten maken van de basisoefeningen om spiermassa toe te voegen aan "ons" lichaam, of om tenminste zo veel als mogelijk is daarvan te behouden.
Je bent er maar één keer (denk ik...) en krijgt maar één lichaam, en ik vind het ronduit onverstandig om naar aanleiding van wat dubieuze "onderzoeken" die waarschijnlijk gesponserd zijn door de fabrikanten van de middelen die beweren "de oplossing" te hebben, risico's te nemen hiermee.
Ik ben zeker geen goed voorbeeld van iemand die het wel goed doet.
Maar dat zijn mensen die "grijpen" naar dergelijke middelen ook niet!
Zet die vreselijke onzekerheid aub overboord, en roei met de riemen die je hebt (gekregen van "Moeder Natuur")
Voor wie zou je dergelijke risico's nemen..?
Nee, je doet het echt niet voor jezelf hoor!
Als je nooit een beeld van jezelf in de spiegel zou zien, waarvan je vermoed dat "anderen" het afkeuren, zou het je geen barst intereseren dat je "wat" te dik bent!
Ook wat dat betreft kan ik geen "role model" zijn op mijn ouwe dag, maar ik ben me er tenminste wel van bewust, en boek mijn resultaten op "mijn"/"de natuurlijke" manier, hoe miniem die ook mogen zijn.
En dat zou mins inziens iedereen moeten doen.
Jaja jongens...
Hummer knows best!

,

.