MuscleMeat

Robke's trainingslog

P.s. een theelepel oploskoffie er nog bij is ook :lick:

Damned, om hier bij te lezen ben je direct zoet voor 3 pagina's :D

Heel nette weekend training Rob!
En wat je BF betreft, hoedje af kerel! Maar je zei het zelf, "you're not doing enough cardio", kan het niet mooier omschrijven :D

Ja idd! Je bent in een maand tijd bijna 30 pagina's rijker geworden!

Rob.. Goed bezig kerel! Zo'n strak voedingsschema, zulke trainingen in je eigen home gym, al die cardio d'r bij..

Volhouden he!:D

D'r gaat een heel groot droog beest rondlopen in Limburg van de zomer;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.507
Damned, om hier bij te lezen ben je direct zoet voor 3 pagina's :D

Heel nette weekend training Rob!
En wat je BF betreft, hoedje af kerel! Maar je zei het zelf, "you're not doing enough cardio", kan het niet mooier omschrijven :D

:D

Ja, kwalijke is dus dat die cardio altijd zoveel tijd inneemt hé. Ach ja, weer een half uurtje langer
sporten. Sporten is gezond ... :D

Ja idd! Je bent in een maand tijd bijna 30 pagina's rijker geworden!

Rob.. Goed bezig kerel! Zo'n strak voedingsschema, zulke trainingen in je eigen home gym, al die cardio d'r bij..

Volhouden he!:D

D'r gaat een heel groot droog beest rondlopen in Limburg van de zomer;)

:roflol: Ja, er zijn verrassend veel posts in mijn log altijd :roflol:

We gaan ervoor ;)

35askg5.jpg

ziet er goed uit Rob, still according to flight plan!

Zal wel steeds lastiger worden, maar je bent slecht een paar procentjes verwijderd van beachboy! :eek:

Hoe'st met de sides?

• #2.509
ziet er goed uit Rob, still according to flight plan!

Zal wel steeds lastiger worden, maar je bent slecht een paar procentjes verwijderd van beachboy! :eek:

Hoe'st met de sides?

Ja, de gewenning treed op en ik begin te denken over een break te nemen, en over enkele weken
nog eens met dezelfde stack dieper proberen te gaan. Ofwel ga ik gewoon de laatste weken
nog even de dosis verhogen. Dan zou ik ook op minder dan 9 weken in totaal uitkomen.
What to do, what to do hé ;)

Sides? Tja, eigenlijk helemaal niets bijzonders. Met momenten beetje raar in het hoofd maar het is
vergelijkbaar met een afkick van speed ofzo. Met een beetje mind magic is er eigenlijk niets aan de
hand waarover ik me zorgen moet maken.

• #2.510
Training van gisteren

Sleep: 6u
Food: 1900kcal (252ei/102kh/50v)
Health: all is wel
Mentality: hoppa!

5min Steppen

Deadlifts: 20xbb 15xbb 8x70 5x100 3x115 3x130 2x145 Fx160 Fx160 Fx160 (WTF ???)
DB Row: 4s 10x47.5 (die was zwaaaaar)
Seated Cable Row: 3s 10x80 (lekkah!)
Pull Ups: 1s 4xbw (:o Lats verzuurd)

Hammer Curls: 3s 10x22.5

Cardio: 30min @ 140hbpm (10 om 10 steppen & fietsen)

Trainingstijd: 88min
Polardata: 135avg hbpm - 163max hbpm - 1046kcal
Comments: damned ! Die deadlift wou maar niet naar boven. Hams schoten te kort denk ik. Failpoint
was net onder/op de knie. Die DB rows hadden mijn lats in vuur en vlam gezet. Bij de pull ups kreeg ik
daardoor enkel maar 4 reps eruit en dat met een neutrale grip.

Supp Report: alles doet zijn werk - goede pomps wel geen merkbaar verschil in kracht ofzo
Food Report: tot nu toe nog geen merkbare verschillen door in carbs te zakken.

Training van gisteren

Sleep: 6u
Food: 1900kcal (252ei/102kh/50v)
Health: all is wel
Mentality: hoppa!

Deadlifts: 20xbb 15xbb 8x70 5x100 3x115 3x130 2x145 Fx160 Fx160 Fx160 (WTF ???)
Pull Ups: 1s 4xbw (:o Lats verzuurd)

Comments: damned ! Die deadlift wou maar niet naar boven. Hams schoten te kort denk ik. Failpoint
was net onder/op de knie. Die DB rows hadden mijn lats in vuur en vlam gezet. Bij de pull ups kreeg ik
daardoor enkel maar 4 reps eruit en dat met een neutrale grip.

Supp Report: alles doet zijn werk - goede pomps wel geen merkbaar verschil in kracht ofzo
Food Report: tot nu toe nog geen merkbare verschillen door in carbs te zakken.

Grappenmaker;),

je hebt je carbs met de helft verminderd, echt wel dat je dat in je training merkt!
Kijk maar de dag nadat je hebt geladen, dan gaat het waarschijnlijk fluitend, geintje...:)

• #2.512
Grappenmaker;),

je hebt je carbs met de helft verminderd, echt wel dat je dat in je training merkt!
Kijk maar de dag nadat je hebt geladen, dan gaat het waarschijnlijk fluitend, geintje...:)

:roflol: Ach, ik zit nog op 100gr ongeveer per dag ... moet voldoende zijn imo.
Lager ga ik wel niet meer gaan.

Ik moet wel even terug denken aan begin vorig jaar. Toen cutte ik op een 1400kcal en stond
ik op hetzelfde gewicht als nu. En nu geraak ik er op 1900kcal ongeveer. Dat is dus wel een wereld
van verschil. Begin mij een beetje normaal, nu ja, zoals andere te voelen die aan het cutten zijn.

:roflol: Ach, ik zit nog op 100gr ongeveer per dag ... moet voldoende zijn imo.
Lager ga ik wel niet meer gaan.

Ik moet wel even terug denken aan begin vorig jaar. Toen cutte ik op een 1400kcal en stond
ik op hetzelfde gewicht als nu. En nu geraak ik er op 1900kcal ongeveer. Dat is dus wel een wereld
van verschil. Begin mij een beetje normaal, nu ja, zoals andere te voelen die aan het cutten zijn.

Is het je tenminste toch gelukt on je stofwisseling omhoog te krikken.
Gelukkig maar want anders zou je de rest van je leven moeten cutten als een meisje:p;)

• #2.514
Is het je tenminste toch gelukt on je stofwisseling omhoog te krikken.
Gelukkig maar want anders zou je de rest van je leven moeten cutten als een meisje:p;)

Ja, ofwel doen die snoepjes gewoon heel erg goed hun werk en wordt mijn vermoeden
van een luie schildklier te hebben bevestigd.

On the sideline:
Komende dagen worden mijn vrouw en ik werderom verwacht in Leuven Gasthuisberg. Tal van routine
onderzoeken weer voor het vrouwtje. Hopelijk komen er geen verrassingen meer uit de bus daar.
Ga natuurlijk zo goed mogelijk blijven eten en trainen. (kan ik weer op stap met mijn koeltas :p)
DBB tijd zal wel wat minder zijn.

Ja, ofwel doen die snoepjes gewoon heel erg goed hun werk en wordt mijn vermoeden

On the sideline:
Komende dagen worden mijn vrouw en ik werderom verwacht in Leuven Gasthuisberg. Tal van routine
onderzoeken weer voor het vrouwtje. Hopelijk komen er geen verrassingen meer uit de bus daar.
Ga natuurlijk zo goed mogelijk blijven eten en trainen. (kan ik weer op stap met mijn koeltas :p)

Ja, dat is niet anders.
Ik hoop dat alles goed is met je vrouwtje, lijkt me iedere keer best wel moeilijk.
Levert toch een vorm van spanning denk ik.
Het allerbeste man en zeker voor je vrouwtje!!!:)
Uiteindelijk is gezondheid toch het aller belangrijkste!

• #2.516
Ja, dat is niet anders.
Ik hoop dat alles goed is met je vrouwtje, lijkt me iedere keer best wel moeilijk.
Levert toch een vorm van spanning denk ik.
Het allerbeste man en zeker voor je vrouwtje!!!:)
Uiteindelijk is gezondheid toch het aller belangrijkste!

Quoted for Truth

Spijtig van die fails op je dl maarja in de cut is dat wel te verwachten. Veel success met t vrouwke, ik hoop mee dat het allemaal pico bello is.

On the sideline:
Zo'n schildklier booster kan ik ook wel gebruiken geloof ik.... ;)
Snoepkont! :roflol:

Succes met de onderzoeken de komende dagen.
Hopelijk vallen de resultaten jullie goed mee! :thumb:

Kort maar krachtige training Rob!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo wat fails heeft op de deadlift!
Mar weer wel karakter getoond door nog te proberen.
Geloof me maar dat dat de spiergroei wel in gang zet hoor, dat failen!
So, all's not lost for Robke! :D

LoL die koeltassen komen bekend voor Robbie.
Als ik op pad ga heb ik ook een heel voorraad bij me :)
Goede training dont worry van die fail op de DL je zit op streng dieet bro kost vanzelfsprekend een hoop kracht of merk je dat nog niet?

Dumbbell row is bruut beest 47,5 wtf?!!!
s6 met je vrouw

• #2.520
Spijtig van die fails op je dl maarja in de cut is dat wel te verwachten. Veel success met t vrouwke, ik hoop mee dat het allemaal pico bello is.

Ja, fails zuigen big time. Gatver.

Komt wel allemaal in orde ...

Zo'n schildklier booster kan ik ook wel gebruiken geloof ik.... ;)
Snoepkont! :roflol:

Succes met de onderzoeken de komende dagen.
Hopelijk vallen de resultaten jullie goed mee! :thumb:

Kort maar krachtige training Rob!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo wat fails heeft op de deadlift!
Mar weer wel karakter getoond door nog te proberen.
Geloof me maar dat dat de spiergroei wel in gang zet hoor, dat failen!
So, all's not lost for Robke! :D

Ja, ivm die schildklier. Zodra mijn T3 uit mijn lichaam is ga ik eens bij de dokter langs. Kijken wat die
zegt ivm een trage schildklier. Misschien krijg ik de T3 dan wel gewoon via de apotheker.

Hehe, wacht maar, volgende week probeer ik het weer en dan lukt het wel ! :D

LoL die koeltassen komen bekend voor Robbie.
Als ik op pad ga heb ik ook een heel voorraad bij me :)
Goede training dont worry van die fail op de DL je zit op streng dieet bro kost vanzelfsprekend een hoop kracht of merk je dat nog niet?

Dumbbell row is bruut beest 47,5 wtf?!!!
s6 met je vrouw

Ja, krachtverlies begint idd. En het gaat hard eigenlijk. Fail op 160 DL en mijn 1RM was een tijdje terug 175.
Had eigenlijk gehoopt dat ik met die Winny ervan gespaard zou blijven. Maarja, zelfs met alle as in de
wereld, geen eten = geen kracht

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven