AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Yeah, I know ... maja, het pakt gelijk veel energie kwijt denk ik maar. Volgens mij
zou ik meer kunnen pressen moest ik de DB's aangegeven krijgen :p
Ja. Ik neem het voor lief, bijv. bij de incline DB press. Die vat ik ook van de grond op de knieen, dan zwiep ik ze op met de benen. Kost wat energie, maar niet zozeer door de spieren die daarna getraind worden.

Maar goed, ieder zijn voorkeur. Je hebt ook van die powerhooks:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben zelf niet zo'n fan van dat soort attributen, vind die uitsteeksels een beetje link, maar misschien niet wanneer je uitpakt en wegloopt van de stang.

Ja, vrouwtje kwam kijken wat al dat kabaal was ... tja, dan moet ik me toch niet laten kennen hé :p
Vind het trouwens verschrikkelijk die dingen van de grond boven mijn schouder te krijgen en dan te pressen.
Ben al even voor een oplossing aan het zoeken om de DB's bv van een verhoog af te kunnen nemen.

Vreemd dat je dat zegt, want ik had net hetzelfde probleem nu met de one arm press, men komt nu eenmaal op een gewicht dat het grootste probleem het in stelling brengen van het gewicht wordt. Ik ga de volgende keer mijn oudste zoon van 18 mij laten helpen het omhoog te brengen, die is strongman dus dat is de ideale helper.

• #2.484
Ja. Ik neem het voor lief, bijv. bij de incline DB press. Die vat ik ook van de grond op de knieen, dan zwiep ik ze op met de benen. Kost wat energie, maar niet zozeer door de spieren die daarna getraind worden.

Maar goed, ieder zijn voorkeur. Je hebt ook van die powerhooks:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben zelf niet zo'n fan van dat soort attributen, vind die uitsteeksels een beetje link, maar misschien niet wanneer je uitpakt en wegloopt van de stang.

We bikkelen gewoon zo verder ;) Levert misschien ook nog wat extra kracht op ;)

• #2.485
Vreemd dat je dat zegt, want ik had net hetzelfde probleem nu met de one arm press, men komt nu eenmaal op een gewicht dat het grootste probleem het in stelling brengen van het gewicht wordt. Ik ga de volgende keer mijn oudste zoon van 18 mij laten helpen het omhoog te brengen, die is strongman dus dat is de ideale helper.

Ja, ik was aan het denken om een U-ijzer rechtop te zetten met dan een paar
brede stukjes op de zijkant om je schijven van je DB op te laten rusten.
Kan je nog met je hand door de opening van het U-ijzer zo je DB hoger drukken.

Ja, ik was aan het denken om een U-ijzer rechtop te zetten met dan een paar
brede stukjes op de zijkant om je schijven van je DB op te laten rusten.
Kan je nog met je hand door de opening van het U-ijzer zo je DB hoger drukken.

Ja inderdaad dat lijkt me wel een goede oplossing.

Tja, als dan toch gewenning komt, stel ik me daar vragen bij of ik dan niet gewoon zou
afbouwen, even rusten en de draad weer opnemen over een aantal weken.

En tja, ik probeer zoveel mogelijk verschillende cardio te doen. Dus ja, powercircuit,
buiten lopen, fietsen en steppen is toch al redelijk wat afwisseling.
Eventueel nog mountainbiken in het bos bijvoegen als het droog blijft :p

Als je erover nadenkt, met al die spulletjes zoals burners, creatine, NO producten die adviseren allemaal een pauze dus waarom niet met de rest ook.

Dat fietsen ga ik er ook weer inhouden.
Hopelijk houden we een beetje goed weer want die lange tochten op een lage hartslag werken voor mij ook toppie!

We gaan ervoor Robke, nog effetjes :)

Ja, vrouwtje kwam kijken wat al dat kabaal was ... tja, dan moet ik me toch niet laten kennen hé :p
Vind het trouwens verschrikkelijk die dingen van de grond boven mijn schouder te krijgen en dan te pressen.
Ben al even voor een oplossing aan het zoeken om de DB's bv van een verhoog af te kunnen nemen.

hahaha zo moet dat, wie heeft een trainingsmaat of spotter nodig, gewoon een bezorgd vrouwtje en je gaat harder dan ooit te voren

• #2.490
:roflol:

Idd, lagen die 2 DB's voor mijn voeten, ik keek er zo eens naar, zij keek naar mij op een manier van: nou
dan, hef die dingen gewoon op. Tja, dan moet je wel hé.

Ik heb liever dat mijn vriendin niet in de buurt is hoor, die moet altijd lachen dat mijn hoofd zo rood word en volgens haar bijna uit elkaar springt, haar woorden: 'past maar oep dat auwe kop nie uit één springt zene manneke'.
Niet ideaal om te trainen een vrouw die je uitlacht:D

Ik heb liever dat mijn vriendin niet in de buurt is hoor, die moet altijd lachen dat mijn hoofd zo rood word en volgens haar bijna uit elkaar springt, haar woorden: 'past maar oep dat auwe kop nie uit één springt zene manneke'.

hahahah :D khoor t die van mij ook al zo zeggen, me een uitgestreken, serieus gezicht zo droog mogelijk: "schat, kzegt oe na al, als ge in a broek kakt dan waste ze zelf hé"

• #2.493
:roflol:

Totda da manneke da vrauwke op d'n arm vat en 20reps one-arm presst.

zware db press , ik moest effe alles doorlezen , je bent weer aardig bezig geweest - cardio-bikkel

• #2.498
En ik ben net niet van Aaaaantwaaarpe :p

Robke78, in je voedingsschemadie peperkoek en cacaopoeder smorgens, waarom is dat juist? Waarom niet vervangen door wat fruit? Ananas + Banaan in die kwark gooien ofzo.

Die Aldi kwark is trouwens echt DE shit.

• #2.500
Robke78, in je voedingsschemadie peperkoek en cacaopoeder smorgens, waarom is dat juist? Waarom niet vervangen door wat fruit? Ananas + Banaan in die kwark gooien ofzo.

Die Aldi kwark is trouwens echt DE shit.

Peperkoek zijn snelle suikers en complexe carbs. En eet je in 2 happen weg.
Die pure cacao is voor de smaak. Ik verleng mijn kwark met water zodat ik het
makkelijk weg kan drinken. Plus pure cacao is ook gezond voor je ;)

Terug
Naar boven