Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.921
idd undercover een laagje vet en een vachtje van haar en een fatsoenlijke mannenonderbroek.

in b4 gorilla in zeemand witte onderbroek

Haha geintje man, melig door de warmte :D

Zit je weer aan de tren??? :roflol:

Haha

Tren? Ik heb ondertussen al lang terug virgin receptors :) Zou nu wel eens lekker kunnen aankomen dan ja :)
Nee man, volgens mij is het de korte HIIT sessies. Dat lijkt me een paar onverwachte voordelen te geven.

Kijk! Das goed om te horen! De gewichten vliegen ook nog altijd om je oren hier...behalve die MP dan! Dat moet onderhand gewoon een mind-fucker zijn!:o

Tja, die MP zat er vandaag niet in. Had ik wel verwacht. Voelde me vrij ruk en nog niet hersteld van de
avond training van de dag ervoor. En voor een goede MP moet je gewoon ook een goede dag hebben.
Anders is het huilen met de pet op :)

Haha

Tren? Ik heb ondertussen al lang terug virgin receptors :) Zou nu wel eens lekker kunnen aankomen dan ja :)
Nee man, volgens mij is het de korte HIIT sessies. Dat lijkt me een paar onverwachte voordelen te geven.

Je wordt droger en zwaarder dus vandaar :)

Doe zelf liever LIT ipv HIIT, waar geef jij de voorkeur aan?

• #24.923
Je wordt droger en zwaarder dus vandaar :)

Doe zelf liever LIT ipv HIIT, waar geef jij de voorkeur aan?

Bwah, vermoed dat het eerder iets te maken heeft met glycogeen. En dat het zwaarder worden weer even
tijdelijk is door alle junk van afgelopen weekend.

Beide :D Heb al vaker gemerkt dat mijn lichaam zich veel te snel aanpast. Nu doe ik iedere week een andere
time range/wattage range qua HIIT en telkens Tabata en andere HBPM zones/machines voor mijn LIT. En dat lijkt
tot nu toe te werken.

Laatst bewerkt:
lekkere mp's bro! succes met cardio vanavond ;)

• #24.925
heavy die incline bench hairy robbie - nice job again

• #24.927
heavy die incline bench hairy robbie - nice job again

Ja, die viel me eigenlijk zwaarder dan ik gehoopt had. Maar ach, volgende week een reppie of 2 extra pakken
hier en daar en dan ben ik tevreden. 50 reps met +100kg lijkt me wat te hoog gegrepen :p

Wat een bizarre gewichten weer man! 94kg overhead pressen, ik kan me er op dit moment echt niets bij voorstellen, haha!

• #24.929
Wat een bizarre gewichten weer man! 94kg overhead pressen, ik kan me er op dit moment echt niets bij voorstellen, haha!

Niets specialers dan minder gewicht pressen hoor. Alleen de plates zijn wat groter :p

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Gisterenavond

15min HIIT - Stationary bike
3min wu
6 rounds
45sec sprint
75sec peddle

*wederom dood

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

05u30 training

Pre w/o Supp: Animal Pak; Amino1
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: Crea (5gr op rustdagen)

Trainingstijd: 61min
Bodyweight: 106kg

Comments: lb was nog trashed van de dinsdag training. SQ ging erg moeizaam. Dus ja, een keertje niet balls to
the wall gegaan op alles :p

qp2o7r.jpg

+
6 rounds
45sec sprint
75sec peddle

*helemaal kapot

Lekkere cardio :loopband:

• #24.931
  • #24.933
Pfff, die bacillen zijn nog half Europees. Voor de goede shitz moet je echt in Afrika zijn.

Lolz... nou, ik moet zeggen de bacillen in Egypte waren inderdaad wel pittiger op het toilet. Misschien meer
naar zuiden dat het expotioneel toeneemt :) Bottlen en verkopen!

Goede notities bij je tren, goede tren dus :p

176.5kg squats mogen met de huidige weersomstandigheden en spierpijnen best moeizaam gaan hoor Rob!

Hams daarna ook goed aangepakt!:thumbs:

• #24.940
Goede notities bij je tren, goede tren dus :p

Graçias

176.5kg squats mogen met de huidige weersomstandigheden en spierpijnen best moeizaam gaan hoor Rob!

Hams daarna ook goed aangepakt!:thumbs:

Nou, om 6u 's morgens is het anders aangenaam :)

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

05u20 training

Pre w/o Supp: Animal Pak; NO xplode; Agmatine (750mg); L-Carni Tart. (1gr)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr); Beta Alanine (1gr); L-Carni Tart. (2gr)
Other Supps: Crea (5gr op rustdagen); 2x ECAY (24/250/cardio/2.5)

Trainingstijd: 55min
Bodyweight: 106kg

Comments: die triple op die bench ging rete moeizaam... tot ik zag dat ik er eigenlijk 10kg teveel had ophangen.
Target weight was 132.5. Wel mooi om te weten dat ik nog een paar cycles verder kan dus :D

110fvgx.jpg

3min wu
6 rounds
45sec sprint
75sec peddle

* dat laatste rondje kreeg ik haast de trappers niet meer rond de laatste seconden :p

Terug
Naar boven