XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.961
That's the curse of this kind of sport bro :o
We all know that feel...

Haha... mijn vrouw zei ook al eens om ipv al die vetverbranders etc te kopen, gewoon het geld opzij te zetten
en een lipo te doen :roflol: Tja ... eigenlijk :p Dan nog een kuur erachter ipv al die pre wo supps enzo :)

Net even een tijdje gezocht naar een training, engevonden!

Kan ook, maar ik heb ook gelachen en gegniffeld nu ;)

Haha... mijn vrouw zei ook al eens om ipv al die vetverbranders etc te kopen, gewoon het geld opzij te zetten
en een lipo te doen :roflol: Tja ... eigenlijk :p Dan nog een kuur erachter ipv al die pre wo supps enzo :)

Hahaha :roflol: dat is echt motiverende kritiek zeg :D

• #24.966
---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

[/COLOR]
2eab70723d3861771707d3bdd8fb742b.jpg

Beetje lullig enkel zen before picture posten :D

Sterke bencher ben je Rob!

Haha das misschien wel waar idd :D
Binnenkort een pre & post surgery blogje? ;)

• #24.970
Carnitine moet je met een klysma innemen, anders wordt het niet opgenomen.

• #24.972
Ow, dat zal ook wel werken ja. Maar waarom een klysma aan je neus voorbij laten gaan???

• #24.974
Ah, het befaamde eenrichtingsklysma, nice!

En dat alcoholverhaal? Leuk, maar precies wat we willen horen natuurlijk. Zal vast niet veel moeite kosten om een "expert" te vinden die er anders over denkt.

• #24.976
Ah, het befaamde eenrichtingsklysma, nice!

En dat alcoholverhaal? Leuk, maar precies wat we willen horen natuurlijk. Zal vast niet veel moeite kosten om een "expert" te vinden die er anders over denkt.

Tja, is toch weer het zoveelste artikel wat ik lees wat quasi hetzelfde zegt.

Denk dat de meesten hier er wel achter zijn inmiddels dat een beetje zuipen niet veel uitmaakt, tenzij je echt retestrak lichaam aan het onderhouden of aan het maken bent.

• #24.978

Whahahaha! Waarom maak je geen account aan voor je vrouw op dbb? Dan kan ze je ook in je logje afzeiken.

Waar haal je die ECAY stack dan? :)

Terug
Naar boven