- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahaha altijd leuk, doosje vol supps. Voelt altijd beetje als kadootje voor jezelf![]()

True. En volgende week maar weer eens wat nieuwe whey bestellen![]()

Als ik alleen nieuwe whey nodig heb kan ik het nooit laten om nog wat dingen erbij te bestellen om te proberen, kut sales en weekdeals![]()

Zooo herkenbaar![]()
Mn vrouw vraagt ook regelmatig hoeveel potten er nog bij gaan komen, 'mijn' keukenla kan soms amper dicht![]()
En een schap in de vriezer 
Ben ook net begonnen met die L-Carnitine Tartdinges. Alle beetjes helpen
Maar waarom crea alleen op rustdagen?

Erg. Heel erg. Je bent zo onder de invloed dat je de plates niet meer uit elkaar kunt houden!!
Heb ik nooit voor. Maar ik doe zulke gewichten niets zoals jij![]()

Ja man, wodka bij mijn intra w/o shake komt men training soms ten goede zonder ik het weet![]()
Ga je uw lichaam doneren aan de wetenschap later? Volgens mij ben je een bio mechanische monster.
Ik wil graag je lever en nieren. Aangezien die van mij toch aan het begeven zijn.

Nieren zijn best nog wel ok 
Haha. Ik zal er later wel een prijs voor moeten betalen
Mijn lever wens ik je niet toeNieren zijn best nog wel ok
![]()
Er zijn er die veel erger doen. En daarbij, dat kies je zelf he. Daar hoeft ge u ni voor te verantwoorden.
Misschien kun je een bepaalde operatie doen, dan maak je nadien de gains van je leven zonder je et beseft blijkbaar.
Trainingen gaan goed hier. Je zou me beter duuzend karma geven voor mijn tips weetje

Soms denk je dan wel eens... so much food, so much supps, so much money, so much time... and I still look like crap !
p