Fitness Seller

Robke's trainingslog

Aardig wat nieuwe supps.
Bevalt goed?

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.942
Aardig wat nieuwe supps.
Bevalt goed?

Haha, de postbode is gisteren aangekomen :p

Had best wel een stevige pomp tijdens het trainen. Randje af irritant zelfs. Begon al bij mijn warm up.
10x oly barbell curls en mijn biceps stonden al op knappen.

Die L-carnitine Tartare is even afwachten. Heb er in de laatste MD's een paar goede dingen over gelezen. Dus
maar eens proberen gezien mijn gewicht maar niet onder de 106 wilt duiken.

En tja, NOxplode... lang geleden dat ik hem nog eens had. Maar hij is tegenwoordig cheap :o

Laatst bewerkt:
Hahaha altijd leuk, doosje vol supps. Voelt altijd beetje als kadootje voor jezelf :D

• #24.944
  • #24.946
uploadfromtaptalk1406272156170.jpg

• #24.950
Haha zal verder m'n mond houden :roflol:

Nou, mijn stock is aardig vol. Na de laatste pot Animal Pak ga ik wel wisselen naar die van MP
Armor V. Dan heb ik die omega's apart niet meer nodig en daar zitten ook pro biotica's in.
en het zijn geen 11 hondebrokken die je moet doorslikken

Hahaha

Eigenlijk zouden we het gewoon moeten ruilen voor wat vails. Ben je zeker dat het ook werkt :p

Zooo herkenbaar :D
Mn vrouw vraagt ook regelmatig hoeveel potten er nog bij gaan komen, 'mijn' keukenla kan soms amper dicht ;)

Haha, ik heb een kast ondertussen :o En een schap in de vriezer :o

Ben ook net begonnen met die L-Carnitine Tartdinges. Alle beetjes helpen :D

Maar waarom crea alleen op rustdagen?

• #24.952
Ben ook net begonnen met die L-Carnitine Tartdinges. Alle beetjes helpen :D

Maar waarom crea alleen op rustdagen?

Ja, blijkbaar zijn er wat studies die aanwijzen dat 3gr rondom je training/cardio je vet transport/verbranding
zou stimuleren

Omdat er al crea in de pre wo zit ook :)

Erg. Heel erg. Je bent zo onder de invloed dat je de plates niet meer uit elkaar kunt houden!!

Heb ik nooit voor. Maar ik doe zulke gewichten niets zoals jij :(

• #24.954
Erg. Heel erg. Je bent zo onder de invloed dat je de plates niet meer uit elkaar kunt houden!!

Heb ik nooit voor. Maar ik doe zulke gewichten niets zoals jij :(

Ja man, wodka bij mijn intra w/o shake komt men training soms ten goede zonder ik het weet :D

Ja man, wodka bij mijn intra w/o shake komt men training soms ten goede zonder ik het weet :D

Ga je uw lichaam doneren aan de wetenschap later? Volgens mij ben je een bio mechanische monster.
Ik wil graag je lever en nieren. Aangezien die van mij toch aan het begeven zijn.

• #24.956
Ga je uw lichaam doneren aan de wetenschap later? Volgens mij ben je een bio mechanische monster.
Ik wil graag je lever en nieren. Aangezien die van mij toch aan het begeven zijn.

Haha. Ik zal er later wel een prijs voor moeten betalen :p

Mijn lever wens ik je niet toe :) Nieren zijn best nog wel ok :p

Eigen la in de vriezer heb ik ook al een poosje :o

Kast vol vials hhnnnggg :meal:

Haha. Ik zal er later wel een prijs voor moeten betalen :p

Mijn lever wens ik je niet toe :) Nieren zijn best nog wel ok :p

Er zijn er die veel erger doen. En daarbij, dat kies je zelf he. Daar hoeft ge u ni voor te verantwoorden.
Misschien kun je een bepaalde operatie doen, dan maak je nadien de gains van je leven zonder je et beseft blijkbaar.

Trainingen gaan goed hier. Je zou me beter duuzend karma geven voor mijn tips weetje

• #24.959
Soms denk je dan wel eens... so much food, so much supps, so much money, so much time... and I still look like crap !

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Er zijn er die veel erger doen. En daarbij, dat kies je zelf he. Daar hoeft ge u ni voor te verantwoorden.
Misschien kun je een bepaalde operatie doen, dan maak je nadien de gains van je leven zonder je et beseft blijkbaar.

Trainingen gaan goed hier. Je zou me beter duuzend karma geven voor mijn tips weetje

True :)

Welke tips dan? :p

Terug
Naar boven