El Animalus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op DL failen op 160kg is toch nog geen schande toch? Natuurlijk ben je nooit tevreden he, zo zitten we nu eenmaal in elkaarDB rows gaan lekker naar boven ook!
Veel sterkte gewenst aan jou en je vrouwtje man!

Zoals anderen al zeggen is het normaal dat je een beetje kracht inboet, heb je daarna zo terug.
Maar uiteindelijk is dat allemaal niet zo belangrijk, wat telt is dat alles goed gaat met je vrouwtje, daar valt alles toch bij in het niets. Ik wens jullie succes!

Ik weet niet wat er precies met je vrouw is, maar gezondheid komt op nummer 1 natuurlijk. Heel veel succes ermee....
Je BF en taille is al aardig gedaald man als ik die tabelletjes zo zie. Erg goed!

Een vraagje mbt die deads. Zie dat je 2x145kg hebt gepakt. Zijn die 2 reps dan ook echt het maximum wat je eruit kon halen of spaar je dan nog je krachten voor de 160kg set?
Ok 2 misschien 3 reps 145kg... dan vind ik de sprong naar 160kg wel erg groot. Zelf doe ik 5 reps 140kg maar zit er dan echt niet aan te denken 155kg te kunnen trekken. Misschien de volgende keer toch nog een extra tussenstap inplannen, 150/155kg?
Zijn de omstandigheden dan ook hetzelfde toen je de 175kg trok? Je zit nu toch in een flinke cut...pfff zou dan denk ik flauw vallen als ik die kilo's dan omhoog moest krijgen.
Misschien wil je net iets teveel. Volgens mij is het niet tegen te gaan... krachtverlies in een cut.

Ik ben te koppig om toe te geven dat ik minder sterk ben nu zeg maar![]()

Succes met je vrouwtje kerel!
Weer een lekkere training zie ik!
Zonde van die deadlift, maar goed.. ik vind het al knap dat je uberhaupt traint met zo weinig kcal op een dag
Blijf zo doorgaan he!

Dat hoeft toch niet? Je kunt gerust opbouwen met voorzichtige stappen naar de 160kg, maar je doet elke set slechts een paar reps, hooguit 50% en liefst minder, zeker in het lage gewichtsbereik, van wat je aan reps had kunnen doen. Niet al teveel rust ertussen, en pas bij de piek even opladen en ervoor gaan. Een soort van opbouwende warming up, zeg:Goh, heb ik eerlijk gezegd een beetje schrik voor. Dan zou ik bv van een setje van 5x80 gelijk naar
die 160kg moeten springen. Lijkt me nogal een grote stap + blessure gevoelig.
Dat hoeft toch niet? Je kunt gerust opbouwen met voorzichtige stappen naar de 160kg, maar je doet elke set slechts een paar reps, hooguit 50% en liefst minder, zeker in het lage gewichtsbereik, van wat je aan reps had kunnen doen. Niet al teveel rust ertussen, en pas bij de piek even opladen en ervoor gaan. Een soort van opbouwende warming up, zeg:
5x80kg 5x100kg 3x120kg 2x140kg 1x150kg ?x160kg en dan Fx140kg Fx130kg Fx120kg ik opper maar wat.
Mmmm ... dus eigenlijk gewoon nog een stukje achter hetgene breien wat ik al deed.
K*tte is dan dat mijn trainingstijd weer een stuk langer wordt. En ik zit al op 1u30 all inclu.
En dan bv een row laten vallen lijkt me ook niet echt productief.
Het was maar een suggestie. Die warming up kun je snel uitvoeren (weinig rust). Dan moet je wel uitkijken dat je niet teveel reps doet, zodat je nog zuurstof overhoudt voor je piek. En je kunt natuurlijk ook minder dan 3 setjes downwards doen; 2 of zelfs 1: ik heb zelf wel gemerkt dat als ik iig een setje extra doe na mijn piek, ik soms meer pak dan dat ik naar dat setje toe had gewerkt.