XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Goh, heb ik eerlijk gezegd een beetje schrik voor. Dan zou ik bv van een setje van 5x80 gelijk naar
die 160kg moeten springen. Lijkt me nogal een grote stap + blessure gevoelig.

Valt wel mee hoor. Goed opwarmen en dan in 1x de grote stap maakte.
Ik begon met 6x140/4x160/2x180 en dan omhoog;) of omlaag.:D
Gaat lekker igg. Wat is je DL-PR op 1,3 en 5 reps???

Had ik nog niet eens gelezen; veel gezondheid voor je vrouw toegewenst maat:)

Laatst bewerkt:
sterkte met het meisje robbie

idd man sterkte voor je vrouw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.544
Niets dan goed nieuws voor het vrouwke dus er was reden om te feesten afgelopen weekend.

Trainingen van vorige week nog ...

Niets gemist qua training noch maaltijden.

157evqt.jpg

Meting van zondag

What the **** ??? Tja ... BF is gezakt en VVM is omhoog. What more can a guy want.

Heb afgelopen week en eigenlijk nu nog een: "waarom doe ik het allemaal" gevoel. Pffff.
Zodra de cycle achter de rug is, neemt Robke even een weekje een break van het eten,
trainen en cardio. Gewoon even chillen want ik voel me leeg eigenlijk.

Allerleerst gefeliciteerd met je vrouwtje, lijkt me weer een grote opluchting!

Je gaat nu echt als een treintje zeg...
7,26% in nog geen 2 maanden gezakt en spiermassa gegained:clap:

Een weekje bijtrekken zal jullie alletwee vast goed doen.
Ik kan me zo voorstellen dat dat soort onderzoeken weer allerlei spanning naar boven brengen en daar mag je best wel even van bijkomen!

• #2.546
Allerleerst gefeliciteerd met je vrouwtje, lijkt me weer een grote opluchting!

Je gaat nu echt als een treintje zeg...
7,26% in nog geen 2 maanden gezakt en spiermassa gegained:clap:

Een weekje bijtrekken zal jullie alletwee vast goed doen.
Ik kan me zo voorstellen dat dat soort onderzoeken weer allerlei spanning naar boven brengen en daar mag je best wel even van bijkomen!

Thanks !

Ja, spiermassa gegained ... pff ... ik weet het niet. Als ik die nummertjes zo zie, kan ik het haast niet
geloven. Ik moet wel zeggen dat mijn benen, rug, schouders en borst al wat meer tekenen van zwaar
trainen vertonen. Maar dat kan natuurlijk ook zijn doordat ik wat droger sta.

En ja, maar ik ben het sporten & eten ook even moe. Raar maar waar moet ik mezelf steeds meer en
meer overtuigen om aan een training te beginnen en ik zie er ook steeds meer en meer tegenop om
er aan te beginnen. Er hangt misschien wel wat overtraining in de lucht ofzo.

Thanks !

En ja, maar ik ben het sporten & eten ook even moe. Raar maar waar moet ik mezelf steeds meer en
meer overtuigen om aan een training te beginnen en ik zie er ook steeds meer en meer tegenop om
er aan te beginnen. Er hangt misschien wel wat overtraining in de lucht ofzo.

Volgens mij hakt het dieet er zodanig in dat het met je emotie's gaat spelen.
Toen ik jaren terug dat wedstrijddieet had gedaan was ik zo lusteloos en brak dat ik ook echt 2 weken erna niets had gedaan:

behalve eten natuurlijk:D:D:D

Komt vanzelf wel weer goed maar het is gewoon een protest van je lichaam.
Nog even dan is het zomer en dan weet je waarvoor je het gedaan hebt :)

Goed dat alles okee is. Lekker bezig nog altijd.
Super.:D

Ja Rob, mooi om te lezen dat er postief nieuws is!

Een weekje rust zal je mentaal en fysiek erg goed doen, in die week ook ff niet op je food letten en ff genieten van het leven.
Daarna weer lekker trainen. Als het dalijk juni/juli is, en de zon schijnt in je nek ben je toch blij dat je ff die spiertjes gegained hebt!

• #2.550
Volgens mij hakt het dieet er zodanig in dat het met je emotie's gaat spelen.
Toen ik jaren terug dat wedstrijddieet had gedaan was ik zo lusteloos en brak dat ik ook echt 2 weken erna niets had gedaan:

behalve eten natuurlijk:D:D:D

Komt vanzelf wel weer goed maar het is gewoon een protest van je lichaam.
Nog even dan is het zomer en dan weet je waarvoor je het gedaan hebt :)

Ja, ik begin het te merken :D

Ach ja, nog een dikke maand te gaan en dan is de cut over. Nu dus nog even doorbijten en de cardio
nog wat opschroeven. En na 23 april is dan even de ketting eraf voor een weekje of 2. En dan komt
deel 2 van de cut :p

Goed dat alles okee is. Lekker bezig nog altijd.
Super.:D

;)

Ja Rob, mooi om te lezen dat er postief nieuws is!

Een weekje rust zal je mentaal en fysiek erg goed doen, in die week ook ff niet op je food letten en ff genieten van het leven.
Daarna weer lekker trainen. Als het dalijk juni/juli is, en de zon schijnt in je nek ben je toch blij dat je ff die spiertjes gegained hebt!

Inderdaad, maar eerst dus nog even een maandje volhouden. Op naar 23 april :p

Klinkt inderdaad een beetje als overtraining...
Weekje rust is waarschijnlijk wel een goed idee dan!
Je zit wel al lekker laag in je vet% als de metingen een beetje te vertrouwen zijn. :thumb:

Je gaat echt goed! Nog even volhouden en doorzetten....
Vertel jezelf elke dag even waar je het voor doet ;-)!

• #2.553
Klinkt inderdaad een beetje als overtraining...
Weekje rust is waarschijnlijk wel een goed idee dan!
Je zit wel al lekker laag in je vet% als de metingen een beetje te vertrouwen zijn. :thumb:

Tja, die metingen ... volgens mij is het niet 100% waterdicht maar ik meet telkens
op dezelfde manier dus zakken doet het wel in ieder geval.

Tja, ik moet nog een maandje gaan voor ik mag rusten ;) Nog even wat harder
gaan nog voor de pauze. Ik ga wel geen interval cardio noch powercircuits doen.
Deze vergen gewoon teveel van me en staan mijn herstel in de weg.

Slomo cardio FTW :p

Je gaat echt goed! Nog even volhouden en doorzetten....
Vertel jezelf elke dag even waar je het voor doet ;-)!

:D

Tja, die metingen ... volgens mij is het niet 100% waterdicht maar ik meet telkens
op dezelfde manier dus zakken doet het wel in ieder geval.

Tja, ik moet nog een maandje gaan voor ik mag rusten ;) Nog even wat harder
gaan nog voor de pauze. Ik ga wel geen interval cardio noch powercircuits doen.
Deze vergen gewoon teveel van me en staan mijn herstel in de weg.

Slomo cardio FTW :p

:D
Je gaat toch altijd je eigen weg éh?! :thumb:
Slomo cardio op zo'n 65% van je max. hartslag is toch juist het beste voor je vetverbranding lees ik overal, dus... :thumb:
Suc6 man.

• #2.555
Een daling van 7% vet in ongeveer 2 maanden is wel heel netjes toch? Motiveert dat je dan niet automatisch om te kijken wat er nog meer in zit als je doorzet?
Verder is het wel herkenbaar wat je zegt over je motivatieprobleem, dus ik snap het wel. Een korte rustperiode is dan inderdaad een erg goed idee denk ik.
Is het eigenlijk mogelijk dat je VVM zo stijgt en je BF daalt? Als het uit de metingen komt zal het wel zo zijn :).

Yo Rob gaat nu echt lekker zo te zien. De zon begint weer te schijnen dus weet je waar je het voor doet ;)

Netjes weer Robke! Je mag natuurlijk niet stoppen he! Weekje rust kan een mens goed doen ;)

• #2.559
Een daling van 7% vet in ongeveer 2 maanden is wel heel netjes toch? Motiveert dat je dan niet automatisch om te kijken wat er nog meer in zit als je doorzet?
Verder is het wel herkenbaar wat je zegt over je motivatieprobleem, dus ik snap het wel. Een korte rustperiode is dan inderdaad een erg goed idee denk ik.
Is het eigenlijk mogelijk dat je VVM zo stijgt en je BF daalt? Als het uit de metingen komt zal het wel zo zijn :).

True, is ook wel. En als ik in de spiegel kijk vind ik wat ik nu zie, leuker dan wat ik 2 maand geleden zag.
Dus ja, dat is wel een motivatie. Maar ik denk dat ik gewoon even te lang en er te hevig mee bezig
ben. Tussen het huishouden, tuinieren en alle cardio & eten klaar maken door heb ik niet meer veel
tijd tegenwoordig om te rusten. Denk dat dat zijn tol begint te eisen nu.

Tja, stijging van VVM en daling van BF is makkelijk te verklaren hoor. (door die winny/T3/clenbuterol)

Yo Rob gaat nu echt lekker zo te zien. De zon begint weer te schijnen dus weet je waar je het voor doet ;)

Jaja, nog even tandjes bijten :p Wat meer BB films kijken en meer lezen op DBB zal wel motiveren :D

Netjes weer Robke! Je mag natuurlijk niet stoppen he! Weekje rust kan een mens goed doen ;)

Gaan met die banaan

Tja, stijging van VVM en daling van BF is makkelijk te verklaren hoor. (door die winny/T3/clenbuterol)

Nou het zal gerust ook wel iets te maken hebben met je trainingen hoor. Een steuntje in de rug om een vliegende start te maken is mooi meegenomen (ik doel op die 3 bovenstaande buitenaardse termen). Ik neem wel aan dat je uiteindelijk naar een bepaald BF percentage wilt, en dat kunnen vasthouden zonder middeltjes. Op het moment ben je tegelijkertijd aan het cutten, en toch stevig aan het krachttrainen, en zo te zien heb je nog genoeg andere dingen aan je hoofd. Dat gaat alleen met 110% motivatie wat je tot nu toe hebt weten vast te houden. Maar als het realistischer is om aan te nemen dat die mate van toewijding zal dalen, lijkt het je dan niet verstandig om je doelen wat te 'versoepelen' of anders in te delen, zodat het beter past, ook voor de weken/maanden dat je andere dingen aan je hoofd hebt? Bijvoorbeeld, eerst je BF op peil, meer focus op cardio, beetje KT ernaast, en dan KT weer opwerken, en BF gelijk proberen te houden? Het zou jammer zijn als al het harde werk (dat zijn vruchten duidelijk afwerpt) teniet wordt gedaan door een harde klap van demotivatie.

Maar goed, misschien ben ik wat te vroeg, en is het slechts 'een momentje' :).

Terug
Naar boven