biejest
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou het zal gerust ook wel iets te maken hebben met je trainingen hoor. Een steuntje in de rug om een vliegende start te maken is mooi meegenomen (ik doel op die 3 bovenstaande buitenaardse termen). Ik neem wel aan dat je uiteindelijk naar een bepaald BF percentage wilt, en dat kunnen vasthouden zonder middeltjes. Op het moment ben je tegelijkertijd aan het cutten, en toch stevig aan het krachttrainen, en zo te zien heb je nog genoeg andere dingen aan je hoofd. Dat gaat alleen met 110% motivatie wat je tot nu toe hebt weten vast te houden. Maar als het realistischer is om aan te nemen dat die mate van toewijding zal dalen, lijkt het je dan niet verstandig om je doelen wat te 'versoepelen' of anders in te delen, zodat het beter past, ook voor de weken/maanden dat je andere dingen aan je hoofd hebt? Bijvoorbeeld, eerst je BF op peil, meer focus op cardio, beetje KT ernaast, en dan KT weer opwerken, en BF gelijk proberen te houden? Het zou jammer zijn als al het harde werk (dat zijn vruchten duidelijk afwerpt) teniet wordt gedaan door een harde klap van demotivatie.
Maar goed, misschien ben ik wat te vroeg, en is het slechts 'een momentje'.
Mijn provinciegenoot is nog steeds goed bezig zie ik.
Respect dat je met zo weinig calorieën en zo veel beslommeringen uit het dagelijks leven toch nog de fut hebt om hard te trainen!
Ben ook nog steeds aan het knallen op animal test, het 2e blik gaat er vandaag aan :-)
Blijven knallen Rob !
Thanks !
Ja, spiermassa gegained ... pff ... ik weet het niet. Als ik die nummertjes zo zie, kan ik het haast niet
geloven. Ik moet wel zeggen dat mijn benen, rug, schouders en borst al wat meer tekenen van zwaar
trainen vertonen. Maar dat kan natuurlijk ook zijn doordat ik wat droger sta.
En ja, maar ik ben het sporten & eten ook even moe. Raar maar waar moet ik mezelf steeds meer en
meer overtuigen om aan een training te beginnen en ik zie er ook steeds meer en meer tegenop om
er aan te beginnen. Er hangt misschien wel wat overtraining in de lucht ofzo.

Ik wil ook niet weten hoe jouw biceps aanvoelde zonder rust!
....maar wie gaat er morgen dan de boodschappentassen dragen?![]()
Boodschappen worden op vrijdag gedaan en dan train ik schouders.
burn baby burn.........
Lekkere workout weer. Het is inmiddels al wat minder koud zeker in dat krachthonk van je?

... wordt hoog tijd ook ! Eindelijk eens wat lenteHey Rob, las dat het toch goed is met je vrouw, top!
Wat motivatie problemen van de week? Mooi dat je nu weer gaat beulen!
grtz
Goede training. Wat is PR op de DL?
Goede rows ook. Is toch 37x50 wat je wegtilt p.h.![]()