AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Mijn provinciegenoot is nog steeds goed bezig zie ik.
Respect dat je met zo weinig calorieën en zo veel beslommeringen uit het dagelijks leven toch nog de fut hebt om hard te trainen!
Ben ook nog steeds aan het knallen op animal test, het 2e blik gaat er vandaag aan :-)
Blijven knallen Rob !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
Nou het zal gerust ook wel iets te maken hebben met je trainingen hoor. Een steuntje in de rug om een vliegende start te maken is mooi meegenomen (ik doel op die 3 bovenstaande buitenaardse termen). Ik neem wel aan dat je uiteindelijk naar een bepaald BF percentage wilt, en dat kunnen vasthouden zonder middeltjes. Op het moment ben je tegelijkertijd aan het cutten, en toch stevig aan het krachttrainen, en zo te zien heb je nog genoeg andere dingen aan je hoofd. Dat gaat alleen met 110% motivatie wat je tot nu toe hebt weten vast te houden. Maar als het realistischer is om aan te nemen dat die mate van toewijding zal dalen, lijkt het je dan niet verstandig om je doelen wat te 'versoepelen' of anders in te delen, zodat het beter past, ook voor de weken/maanden dat je andere dingen aan je hoofd hebt? Bijvoorbeeld, eerst je BF op peil, meer focus op cardio, beetje KT ernaast, en dan KT weer opwerken, en BF gelijk proberen te houden? Het zou jammer zijn als al het harde werk (dat zijn vruchten duidelijk afwerpt) teniet wordt gedaan door een harde klap van demotivatie.

Maar goed, misschien ben ik wat te vroeg, en is het slechts 'een momentje' :).

Ja, hoe ik nu bezig ben, zo kan ik inderdaad niet bezig blijven. Dat zou teveel tijd in beslag blijven
nemen. Daarom ook de keuze om het allemaal wat te versnellen. Maar eens ik op mijn vetpercentage
ben van een 12 a 15 procent kan ik gewoon naar onderhoud cardio doen en dat neemt maar de helft
van de tijd wat ik nu gebruik in beslag. Dus ergens moet ik dan een evenwicht gaan zoeken om met
minimaal cardio op een gelijk BF te blijven.

Maar mijn KT blijf ik wel opwerken. Dat blijft nummer 1.

Mijn provinciegenoot is nog steeds goed bezig zie ik.
Respect dat je met zo weinig calorieën en zo veel beslommeringen uit het dagelijks leven toch nog de fut hebt om hard te trainen!
Ben ook nog steeds aan het knallen op animal test, het 2e blik gaat er vandaag aan :-)
Blijven knallen Rob !

Jaja, we blijven bezig. Maar goed dat ik zo stevig in mijn routine zit genesteld. Anders was het misschien
inderdaad nog moeilijker om gemotiveerd te blijven. En ach, een beetje KT is ook een beetje ontsnappen
aan de realiteit. Even naar je eigen wereld hé.

Thanks !

Ja, spiermassa gegained ... pff ... ik weet het niet. Als ik die nummertjes zo zie, kan ik het haast niet
geloven. Ik moet wel zeggen dat mijn benen, rug, schouders en borst al wat meer tekenen van zwaar
trainen vertonen. Maar dat kan natuurlijk ook zijn doordat ik wat droger sta.

En ja, maar ik ben het sporten & eten ook even moe. Raar maar waar moet ik mezelf steeds meer en
meer overtuigen om aan een training te beginnen en ik zie er ook steeds meer en meer tegenop om
er aan te beginnen. Er hangt misschien wel wat overtraining in de lucht ofzo.

vrouwtje oke, dat is het allerbelangrijkste , de rest is bijzaak - als je idd tegen de trainingen gaat opzien , moet je gewoon even een paar dagen of een week niks doen - je krijgt vanzelf weer honger naar het yzer;)

Hey Rob, zoals hier al zoveel gezegd voor mij, blij dat alles met je vrouwtje in orde is. Je zou verschieten hoeveel energie je lichaam steekt in die dingen des levens. Is normaal dat de zin in de elke dag terug loeiharde trainingen en dieet je ff teveel worden. Gewoon ff relax man, lekker eten, van het lekkere weertje genieten en binnen de korste keren kruip je terug naar de gym :D

Goed nieuws altijd prettig.
Hou die focus nu! Laatste loodjes wegen het zwaarste van Robbie deel 1 cutpart.

Straks volle energie naar part 2.:D

• #2.566
Thanks everyone

Training van gisteren:

Sleep: 6u
Food: 1900kcal (250ei/100kh/50v)
Health: supahdupah
Mentality: ik heb er nog eens zin in !

5min Steppen (warm-up)

2dsfmm1.jpg

Trainingstijd: 99min
Polardata: 141avg hbpm - 174max hbpm - 1204kcal
Comments: wat ging het lekker vandaag. Vast en zeker omdat ik mijn weekend
cardio terug heb geschroefd naar Low intensity. De toon is gezet van deze week,
ik ga knallen !

Laatst bewerkt:
Nette DL serieuse db rows ook!

• #2.568
Ik wil ook niet weten hoe jouw biceps aanvoelde zonder rust!

• #2.570
....maar wie gaat er morgen dan de boodschappentassen dragen? ;)

• #2.572
burn baby burn.........
Lekkere workout weer. Het is inmiddels al wat minder koud zeker in dat krachthonk van je?

• #2.574
zaterdag en zondag wordt het 20 graden in NL..

Hey Rob, las dat het toch goed is met je vrouw, top!
Wat motivatie problemen van de week? Mooi dat je nu weer gaat beulen!

grtz

• #2.578
Hey Rob, las dat het toch goed is met je vrouw, top!
Wat motivatie problemen van de week? Mooi dat je nu weer gaat beulen!

grtz

Thanks

Ja, I blame the Interval cardio. KT en interval erachter is te zwaar. Zeker als je
6 dagen op 7 aan het sporten bent. Je krijgt gewoon geen kans om te herstellen
en je trainingen beginnen spaak te lopen. Daar nog eens de futloosheid bij
door het mindere herstel en gebrek aan food en hopla: gedemotiveerd. Nu dus
terug normale cardio. Staat mijn herstel ook niet in de weg en kan ik blijven
knallen. En dat werpt al per direct zijn vruchten af precies.

Goede training. Wat is PR op de DL?
Goede rows ook. Is toch 37x50 wat je wegtilt p.h.:D

• #2.580
Goede training. Wat is PR op de DL?
Goede rows ook. Is toch 37x50 wat je wegtilt p.h.:D

Tijdens mijn laatste Coan Cycle heb ik 172kg gelift. Niet op zijn mooist, maar
het was omhoog :D

Ja, normaal moest ik die 50'ers dus 40 keer hebben gehad. Maar mijn lats konden
niet meer. Moest even op de knieen voor het bankje gaan zitten zelf. Lights out,
game over. Even bekomen en dan verder.

Terug
Naar boven