MuscleMeat

Robke's trainingslog

Thanks

Gisteren normaal cardio moeten doen maar de hoekkast in de keuken zijn draaisysteem was stuk. Met andere
woorden 3 uur liggen klooien om dat terug in orde te krijgen en toen nog Pasticcio gemaakt. Avond was
snel om :)

Genoeg cardio gehad ;)

Goed bezig klusjes man :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.183
Lol zal het vandaag netjes houden :D

Is ook lastig dat klussen als je buik steeds in de weg zit, dan kan het wat langer duren.

Oh ja Rob bij de ab wheel mag je buik de grond niet raken. Volgens mij is een full rom dan fysiek niet eens mogelijk. :p

• #26.188
Is ook lastig dat klussen als je buik steeds in de weg zit, dan kan het wat langer duren.

Oh ja Rob bij de ab wheel mag je buik de grond niet raken. Volgens mij is een full rom dan fysiek niet eens mogelijk. :p

Ja chick, ik had je gisteren wel goed kunnen gebruiken. Zo'n wurmpje als jij kan overal wel door en aan

:roflol: ach chicky, jij kan er ook niets aan doen dat je zo'n slappe core hebt, je bent ook een kneusje voor iets :roflol:

• #26.190
je gaat nog huilend naar je mama lopen chick. Zondag doe ik mijn cardio, maak ik wel een filmpje

• #26.192
Zie het als mijn support voor jou, als motivatie.
En een stok achter de deur. :D

Haha. Ik heb hem al even niet meer gedaan, maar geen probleem Chick. Het lukte me zonder problemen in het
verleden, dus heb er alle vertrouwen in :) Daar tegenover wil ik natuurlijk een filmpje van een 200kg SQ zien :p

200kg squat gaat er wel komen, alleen zul je mij nu niet betrappen op de uitspraak any time any day. :D

• #26.194
  • #26.196
Juist met een sterke core maak ik 3reps, any time any day,

Standing ab-wheel...whut?

Terug
Naar boven