XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.201
Ik ga het ook eens proberen. Doe ze ook knielend atm :trollface:

• #26.205
Ja, abwheel roll out vanuit staande positie ipv geknielde

Chick denkt dat je er een superman voor moet zijn ofzo

Nu moet je de zaken niet gaan omdraaien. Jij bent degene die aangeeft dat je easy 3 reps full rom maakt met de juiste techniek.
Ik geloof gewoon niet dat JIJ het kan. :p

Volgens mij zijn er hier op het forum misschien een handvol die ooit een full rom staande ab wheel hebben gedaan.

• #26.208
Mooie uitdaging! Dat gaat me mijn neus kosten ben ik bang.. :(

Nah, niet bij nadenken, gewoon doen :p

Nu moet je de zaken niet gaan omdraaien. Jij bent degene die aangeeft dat je easy 3 reps full rom maakt met de juiste techniek.
Ik geloof gewoon niet dat JIJ het kan. :p

Volgens mij zijn er hier op het forum misschien een handvol die ooit een full rom staande ab wheel hebben gedaan.

:roflol: ja, jij maakt er iets speciaals. Ik krijg er zelfs mijn eigen topic voor :roflol:

En er zijn zat mensen die het kunnen, gewoon om JIJ het niet kan wil niks zeggen :p

Noem maar op wie ze doet, liefst iemand van de krachtsessie niet een of andere ecto die met 120kg squat door midden breekt, dat telt namelijk niet. :p

• #26.210
Ik voel veel liefde hier

• #26.213
Gijs zal het wel kunnen... ik zie eigenlijk niet veel mensen abwheelen in de logjes

Jij kan ze niet... en bent ook een ecto die amper 120kg kan SQ'en :trollface:

Zou ik ook zeggen wanneer ik train maar er nog steeds uitzie als een couch potato. :p

couch-potato.jpg

• #26.215
Not even slightly insulted... Zo ziet de helft van alle KT'ers uit :roflol:

Ja maar die mensen zie je nauwelijks irl.
Krijg je nooit verbaasde gezichten van mensen wanneer je zegt dat je aan fitness/krachttraining doet?
Ja dat onderwerp komt waarschijnlijk nooit aan de orde. :trollface:

Denk t niet. Doe ze ook nooit.
Toevallig heeft van de week iemand een ab wheel meegenomen naar de loods en heb ik er een paar op mn knietjes gedaan. Staand zal wel niet lukken voorlopig.

Jongens, beginnen die sneren naar elkaar toe niet een beetje genant te worden? Dacht dat we hier waren om elkaar aan te moedigen en te helpen. Of is t echt allemaal alleen maar sarcasme?

Rob en ik weten dat we aan het trollen zijn.

Is een kneuzen dingetje.

• #26.219
Ja maar die mensen zie je nauwelijks irl.
Krijg je nooit verbaasde gezichten van mensen wanneer je zegt dat je aan fitness/krachttraining doet?
Ja dat onderwerp komt waarschijnlijk nooit aan de orde. :trollface:

:roflol: nee chick, zelfs met kleding aan zien ze aan mij dat ik best wel heavy loads lift. In tegenstelling
tot jou. Waarvan ze denken dat je haast wel marathons moet lopen om er zo schraal uit te zien :trollface:

Denk t niet. Doe ze ook nooit.
Toevallig heeft van de week iemand een ab wheel meegenomen naar de loods en heb ik er een paar op mn knietjes gedaan. Staand zal wel niet lukken voorlopig.

Jongens, beginnen die sneren naar elkaar toe niet een beetje genant te worden? Dacht dat we hier waren om elkaar aan te moedigen en te helpen. Of is t echt allemaal alleen maar sarcasme?

Denk dat je het een paar weken doet, je er ook wel gelijk een paar reps staand kan uithalen ;)

Aanmoedigen? Niets van... de grond in boren zodat ze boos aan het trainen gaan en PR achter PR gaan zetten :p

Rob en ik weten dat we aan het trollen zijn.

Is een kneuzen dingetje.

Stiekem huil ik mezelf iedere avond in slaap :(

Hmm zal ze maar niet doen. Als het lukt telt het niet omdat ik een ecto die net 120 kilo squat ben.
Ego crushed :(

Terug
Naar boven