- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja, abwheel roll out vanuit staande positie ipv geknielde
Chick denkt dat je er een superman voor moet zijn ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik van de week ook eens proberen..doe nu ook de genkielde.Ja, abwheel roll out vanuit staande positie ipv geknielde

Ga ik van de week ook eens proberen..doe nu ook de genkielde.![]()

Ik ga het ook eens proberen. Doe ze ook knielend atm![]()

Ja, maar jij bent een penis lengte groter en zit ook rond de 100kg. Dus voor jou zal het moeilijker zijn![]()

Ja, abwheel roll out vanuit staande positie ipv geknielde

Mooie uitdaging! Dat gaat me mijn neus kosten ben ik bang..![]()

Nu moet je de zaken niet gaan omdraaien. Jij bent degene die aangeeft dat je easy 3 reps full rom maakt met de juiste techniek.
Ik geloof gewoon niet dat JIJ het kan.
Volgens mij zijn er hier op het forum misschien een handvol die ooit een full rom staande ab wheel hebben gedaan.
ja, jij maakt er iets speciaals. Ik krijg er zelfs mijn eigen topic voor 

Noem maar op wie ze doet, liefst iemand van de krachtsessie niet een of andere ecto die met 120kg squat door midden breekt, dat telt namelijk niet.![]()

Jij kan ze niet... en bent ook een ecto die amper 120kg kan SQ'en![]()

Zou ik ook zeggen wanneer ik train maar er nog steeds uitzie als een couch potato.
![]()

Not even slightly insulted... Zo ziet de helft van alle KT'ers uit![]()

Ja maar die mensen zie je nauwelijks irl.
Krijg je nooit verbaasde gezichten van mensen wanneer je zegt dat je aan fitness/krachttraining doet?
Ja dat onderwerp komt waarschijnlijk nooit aan de orde.![]()
nee chick, zelfs met kleding aan zien ze aan mij dat ik best wel heavy loads lift. In tegenstelling
Denk t niet. Doe ze ook nooit.
Toevallig heeft van de week iemand een ab wheel meegenomen naar de loods en heb ik er een paar op mn knietjes gedaan. Staand zal wel niet lukken voorlopig.
Jongens, beginnen die sneren naar elkaar toe niet een beetje genant te worden? Dacht dat we hier waren om elkaar aan te moedigen en te helpen. Of is t echt allemaal alleen maar sarcasme?

Rob en ik weten dat we aan het trollen zijn.
Is een kneuzen dingetje.