MuscleMeat

Robke's trainingslog

Bwah, vrees een beetje voor een terug slag als die T3 uit mijn lijf is. Denk dat
dan mijn metabolisme even plat gaat blijven liggen en ik terug wat bij ga komen.
Ik ga de bots wel wat met eca proberen op te vangen, maar toch...

gewoon knop omdraaien en jezelf wijsmaken dat cardio fun is !
Dat lukt me dus echt niet :D zie elke keer op tegen die cardiosessies

wa is de reden da je er tegenop ziet

Omdat ik cardio haat :D zoals 90% van de bodybuilders/PL'rs :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.764
Je moet jezelf gewoon pushen. Redelijk doordoen gewoon en niet letten op de tijd.
Dan gaat het vanzelf. Of zoals ik: gewoon filmpje kijken.

Je moet jezelf gewoon pushen. Redelijk doordoen gewoon en niet letten op de tijd.
Jep doe ik ook, gewoon mezelf slepen naar dat apparaat en mezelf oppeppen dat het 'niet zo erg' is :D filmpje kijken zal niet gaan :( maar gisteren stond de champions league aan op in de gym :D niet dat ik het volg maar elke afleiding is goed

Omdat ik cardio haat :D zoals 90% van de bodybuilders/PL'rs :D
Op lage intensiteit zou het ook mijn keel uitkomen maar HIIT vind ik echt gaaf. TV kijken gaat dan echt niet. Net zo min als ik tv kan kijken als ik vol squat.

Ik kick er op steeds de grens te verleggen, dus kort maar hard rennen... heerlijk!

Idd. HIIT gaat mij ook wel af, gewoon een korte tijd afzien en je bent er vanaf. LIC is echt not done voor mij :D

Wat voor film Robke:D?
Full metal jacket?

16% aangetikt What he ****?!!

Dit vraag om pics Robbie..........ik ben echt benieuwd van 24% naar 16% is een mega verschil respect.

Wow Robke, je gaat hard! :eek:

Respect!

16% craaaap je zit al lager dan mij :eek: moet ik dringend wat aan doen

damn rob...4,5 uur slaap en dan toch trainen, cardio'en pfff...dan verdien je die paaseieren zowat :P
Even trainingspecifiek...85kg staande neckpress...dat is bruut!
al dat ge-cardio vind ikzelf altijd k*t...het moet eens per jaar maja, toch klote. dat jij er zo tegenaan kijkt en jezelf verteld dat t leuk is enzo, dat is net zoiets als Spanksta vertellen dat hij genoeg eet ;) --> kan toch bijna niet!

sowieso zeer benieuwd naar het resultaat...keep it going man!

damn rob...4,5 uur slaap en dan toch trainen, cardio'en pfff...dan verdien je die paaseieren zowat :P
Even trainingspecifiek...85kg staande neckpress...dat is bruut!
al dat ge-cardio vind ikzelf altijd k*t...het moet eens per jaar maja, toch klote. dat jij er zo tegenaan kijkt en jezelf verteld dat t leuk is enzo, dat is net zoiets als Spanksta vertellen dat hij genoeg eet ;) --> kan toch bijna niet!

sowieso zeer benieuwd naar het resultaat...keep it going man!

Burn!:D

Naja, ik vind het echt geen zak aan cardio.. gewoon geen ruk aan.. het kost me nog veel tijd ook, zodat ik een bus later moet nemen, en dus een half uur moet wachten omdat die klote bussen maar één keer per uur rijden..

Gelukkig hebben ze tv-tje op die hometrainers bij ons in de sportschool, dus kan k nog beetje zappen.. maar goed..

K vind het gewoon zo vreselijk saai! K kan er geen enkele voldoening in vinden..

Burn!:D

Naja, ik vind het echt geen zak aan cardio.. gewoon geen ruk aan.. het kost me nog veel tijd ook, zodat ik een bus later moet nemen, en dus een half uur moet wachten omdat die klote bussen maar één keer per uur rijden..

Gelukkig hebben ze tv-tje op die hometrainers bij ons in de sportschool, dus kan k nog beetje zappen.. maar goed..

K vind het gewoon zo vreselijk saai! K kan er geen enkele voldoening in vinden..

Hoeft ook niet, gewoon denken aan leuke tijden en het is zo voorbij! :p
Ik kijk trouwens naar mijn tijd/snelheid op me schermpie, anders gaat het juist veelste sloom voor me.
Wat ook wel helpt is doelstellingen qua verbranding. (ik probeer elke uur 700 kcal's te verbranden, dat houdt me gaande.

Anders zet je een filmpje op Ipod/Mobiel?

Trouwens.. van 30 Minute LIT wordt je toch niet helemaal kapot? Dus is het best te doen lijkt me.. Of is dat anders als je low kcal zit?

Anders zet je een filmpje op Ipod/Mobiel?

Trouwens.. van 30 Minute LIT wordt je toch niet helemaal kapot? Dus is het best te doen lijkt me.. Of is dat anders als je low kcal zit?

Nee, je gaat er niet kapot van, maar het is saai en s'ochtends op nuchtere maag is anders dan na het krachttraining hé! (op beensessies na dan, dat is pas echt zwaar)

Weeral respect Robke als ik dat schema met je BF dat als sneeuw voor de zon lijkt te smelten! t*ring amigo 8% op 8 weken, dat is pas heftig cutten :D Volhouden kerel en zoals Xtra zegt vraagt dit wel bijna om enkele pix :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.779
Thanks everyone

Wat een hectische week is het geweest seg. Maar 2 keer kunnen trainen, rug om zeep gewerkt,
en slechte voeding (lees bier en frieten, etc... )

Toch nog wat cardio gedaan:
zaterdag 30km wezen fietsen met het vrouwke (gemiddeld 15km/u)
zondag mijn anderhalf uurtje cardio gedaan.

Metingen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En dus staat daar 15.49% BF ... ongeloofelijk ... en het is dus ook niet te geloven.
Sceptisch als ik ben, en wetend dat XtraLarge ook op zo'n % staat, liet ik mijn vrouwke dus maar
een 4-punts meting doen. En het resultaat was terleurstellend... 23%.
Nu ga ik ervan uit dat die waarde klopt. Want ik zit verre van in de buurt van Xtra zijn looks.
En als ik mijn buik etc bekijk dan kan die 23% ook wel kloppen. Over jezelf voor de gek houden gesproken :p

Enfin, ik laat mij niet kisten. Ik ben al 11kilo kwijt en 16cm op mijn waist. Wat al indrukwekkend is.
Nu neem ik dus een weekje trainings vakantie en ga nog wat verder werken in de kelder :p
Cardio blijf ik wel zo vaak doen als ik kan.

Huh? van 15.5% naar 23%

Dat kan toch haast niet?:eek:

Robke! Ga nog 's meten!

Terug
Naar boven