XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Even verschil tonen van 8 maand training ...

12/04/2009

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

05/07/2008
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Qua massa voller geworden en vet vooral rondom de middel verdwenen als sneeuw voor de zon. Goed resultaat tot dusver.
Mijn complimenten:bow:
Front pics svp?

Nu door gaan met cardio-en bro.
Er zit meer dan voldoende massa bij jou om over een tijdje weer te gaan cutten. Ik ben benieuwd hoe de foto`s er dan uit zien; ik voorspel een huge ripped mofo!

He Robke. Uitstekend resultaat zeg! Zo'n klemmeting blijft natuurlijk altijd vatbaar voor meetfouten, maar je BW metingen daarintegen lijken me wel betrouwbaar en minstens zo indrukwekkend. En als je die klemmetingen iig altijd op dezelfde manier hebt gedaan, is op zijn minst overduidelijk dat je enorme vooruitgang geboekt hebt (aan het begin zul je dus ook in werkelijkheid een nog hogere % gehad hebben). Ik heb er niet zo ontzettend veel verstand van, maar adh van de foto en van ervaringen en verhalen die ik van mensen hoor die zich daar ook mee bezig houden, zou ik zeggen dat je op het moment wel boven de 15% zit, maar je spiermassa ziet er wel voller uit, en je lovehandles zijn ook behoorlijk gekrompen! :thumbup:

duidelijk verschil met je vorige fysiek rob - ziet er goed uit - nou nog iets meer definitie - de massa heb je al -

Je kapsel was wel beter in de oude situatie:D

Kapsel moet ik me bij Xtra aansluiten natuurlijk :D

OT: goeie vooruitgang geboekt Rob, ik weet hoeveel werk erin kruipt om die zwembandjes zoveel te doen krimpen! Is echt niet evident! Keep it up bro!

Mooie vooruitgang Rob! Wat je vet% nu ook is, de vooruitgang is duidelijk.

Nou Robke, je zit dan nog wel niet op je ideale vetpercentage maar die 2 foto's zijn toch een wereld van verschil!
Je gaat zo gestaag de laatste tijd dat ik aanneem dat je over een half jaar redelijk droog bent :cool:

Sterkte met de kelder en je rug!!!

Wat het het junken betreft, ik kreeg afgelopen donderdag een Paashaas....

En die is nu op? :p

Vooral je biceps vindt ik verbeterd, op de foto afgaande. :thumb:
En ik vind dat je leuk haar hebt! ;)
Karakterjongen hoor, die Rob van ons!
Alstie niet aan het junken en/of zuipen is...
Maar ook aar heb ik wel begrip voor! :D

foto is goed gek! aardig gekke rug :P

oja...en aardig gekke schouders

Goed vooruit gegaan kerel aan de foto s te zien. Maar die 23% zou best eens kunnen kloppen.

Overigens sta je op die oude foto gewoon 30% hoor.

Tenminste als je het mij zou vragen. Keep it up man. Je bent goed bezig.

Goed bezig rob!
En zoals al is gezegd vind ook ik dat je biceps een goede vorm hebben gekregen in de afgelopen 8 maanden. De piek begint er goed te komen.

Goede fysiek Rob, je taille is wat smaller geworden en je rug wat wijder.
1+1=3.

Je hebt echt massa genoeg ik zou als ik jou was nu echt enkel en alleen focussen op een brute cut met zoveel mogelijk behoudt van spiermassa.
Je zal er nog zoveel beter uitzien als je wat harder oogt.
Maargoed je bent al maximaal bezig met cutten, dus je bent goed bezig. Nou doorgaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.814
Vet% is duidelijk minder. Zwembandjes zijn weg. Meer definitie in je rug aanwezig doordat er minder vet zit. Toch erg netjes Rob. Hoe zit het met je front?

Front zit verbetering in, maar ik ben er nog lang niet :p

Nou Robke, je zit dan nog wel niet op je ideale vetpercentage maar die 2 foto's zijn toch een wereld van verschil!
Je gaat zo gestaag de laatste tijd dat ik aanneem dat je over een half jaar redelijk droog bent :cool:

Sterkte met de kelder en je rug!!!

Wat het het junken betreft, ik kreeg afgelopen donderdag een Paashaas....

Tjonge jonge die kelder cementeren kost aardig wat energie ... nu ja, allemaal cardio zeg maar.
Vreet nu wel wat ik wil, en drink na het werken een biertje of 2 maar verlies nog gewicht :p

Maar na het weekend, terug strikt en trainen. Ik kijk er eigenlijk alweer naar uit.
Mis mijn maaltijden en mijn barbell

Qua massa voller geworden en vet vooral rondom de middel verdwenen als sneeuw voor de zon. Goed resultaat tot dusver.
Mijn complimenten:bow:
Front pics svp?

Nu door gaan met cardio-en bro.
Er zit meer dan voldoende massa bij jou om over een tijdje weer te gaan cutten. Ik ben benieuwd hoe de foto`s er dan uit zien; ik voorspel een huge ripped mofo!

Front pics komen er zodra er 12% op de meting staat :p En voor de rest, vanaf maandag
terug cutten. Tot ik net zo droog sta als jij ;)

He Robke. Uitstekend resultaat zeg! Zo'n klemmeting blijft natuurlijk altijd vatbaar voor meetfouten, maar je BW metingen daarintegen lijken me wel betrouwbaar en minstens zo indrukwekkend. En als je die klemmetingen iig altijd op dezelfde manier hebt gedaan, is op zijn minst overduidelijk dat je enorme vooruitgang geboekt hebt (aan het begin zul je dus ook in werkelijkheid een nog hogere % gehad hebben). Ik heb er niet zo ontzettend veel verstand van, maar adh van de foto en van ervaringen en verhalen die ik van mensen hoor die zich daar ook mee bezig houden, zou ik zeggen dat je op het moment wel boven de 15% zit, maar je spiermassa ziet er wel voller uit, en je lovehandles zijn ook behoorlijk gekrompen! :thumbup:

Ja, en het sterke is dat ik hetzelfde gewicht op de foto's heb. Ik ga gewoon verder.
De boot strand meestal toch op droog :p

duidelijk verschil met je vorige fysiek rob - ziet er goed uit - nou nog iets meer definitie - de massa heb je al -

Thanks

Je kapsel was wel beter in de oude situatie:D

Ja, coupe tondeuze is terug aan de orde !

Kapsel moet ik me bij Xtra aansluiten natuurlijk :D

OT: goeie vooruitgang geboekt Rob, ik weet hoeveel werk erin kruipt om die zwembandjes zoveel te doen krimpen! Is echt niet evident! Keep it up bro!

Blijven gaan!

Mooie vooruitgang Rob! Wat je vet% nu ook is, de vooruitgang is duidelijk.

Langzaam maar zeker ;)

Vooral je biceps vindt ik verbeterd, op de foto afgaande. :thumb:
En ik vind dat je leuk haar hebt! ;)
Karakterjongen hoor, die Rob van ons!
Alstie niet aan het junken en/of zuipen is...
Maar ook aar heb ik wel begrip voor! :D

:D

foto is goed gek! aardig gekke rug :P

oja...en aardig gekke schouders

Thanks

Goed vooruit gegaan kerel aan de foto s te zien. Maar die 23% zou best eens kunnen kloppen.

Overigens sta je op die oude foto gewoon 30% hoor.

Tenminste als je het mij zou vragen. Keep it up man. Je bent goed bezig.

Vrees er ook wat voor eigenlijk. Ach ja ... toont maar weer eens hoe je jezelf kan zien :p Ik ga alleszins verder op die 23%. Beter teveel gemeten dan te
weinig eigenlijk.

Goed bezig rob!
En zoals al is gezegd vind ook ik dat je biceps een goede vorm hebben gekregen in de afgelopen 8 maanden. De piek begint er goed te komen.

Blijven gaan ;)

Goede fysiek Rob, je taille is wat smaller geworden en je rug wat wijder.
1+1=3.

Je hebt echt massa genoeg ik zou als ik jou was nu echt enkel en alleen focussen op een brute cut met zoveel mogelijk behoudt van spiermassa.
Je zal er nog zoveel beter uitzien als je wat harder oogt.
Maargoed je bent al maximaal bezig met cutten, dus je bent goed bezig. Nou doorgaan.

Ik kom er nog wel ;)

Interessant log om te blijven volgen. Nu gaat het om karakter Robbie.
Blijven volhouden en zet die ****ing cut maar gewoon keihard door!

Meestal ga je van dat soort activiteiten twee keer zo hard.
Hmm, misschien moet ik toch maar eens aan de tuin beginnen...

Nog maar een paar daagjes en dan is het weer ijzer ipv cement :)

• #2.817
Zo ... vakantie is over ...

Samenvatting van vorige week? Alles ging eigenlijk goed ... tot op donderdag :p
En van daaruit is het één beschamende rit geweest tot gisteren avond. Feest, booze,
food, alles kon en alles mocht.

Vanaf vandaag heb ik terug mijn tupperware bakjes en koeltas in gebruik. Dus hoppa,
strikt eten en terug aan het ijzer straks.

Ain't nothing to it, but to do it !

(en mijn kapsel is terug bijgewerkt ondertussen :))

Zo ... vakantie is over ...

Samenvatting van vorige week? Alles ging eigenlijk goed ... tot op donderdag :p
En van daaruit is het één beschamende rit geweest tot gisteren avond. Feest, booze,
food, alles kon en alles mocht.

Vanaf vandaag heb ik terug mijn tupperware bakjes en koeltas in gebruik. Dus hoppa,
strikt eten en terug aan het ijzer straks.

Ain't nothing to it, but to do it !

(en mijn kapsel is terug bijgewerkt ondertussen :))

Haha, zolang we maar altijd weer terugkeren naar de Tupperware bakjes is het ok!
Voelt jouw rug als shit en is de kelder af, of valt het wel mee? ;)

Werk ze maar weer en lekker trainen straks!

• #2.819
Haha, zolang we maar altijd weer terugkeren naar de Tupperware bakjes is het ok!
Voelt jouw rug als shit en is de kelder af, of valt het wel mee? ;)

Werk ze maar weer en lekker trainen straks!

Ja, die tupperware bakjes zijn de enige houvast in een dieet voor mij :D Zolang ik die heb, hou ik mij aan
mijn voeding

Kelder is aan het opdrogen. Over enkele maanden nog wat vochtwerend product erop smeren en het is
klaar. Maar jongens heb ik afgezien. Met de hand +20 kruiwagens cement maken, dan emmertje vullen,
naar de kruipkelder dragen, laten zakken en dan mezelf erachter aan laten zakken. Krom met dat
emmertje lopen (hoogte van de kelder is 1m40) tot waar ik moet cementeren, emmertje uitsmeren en
nieuw emmertje halen.

Rug is helemaal herstelt. Wel nog wat zeer in mijn handen raar maar waar.

Ja, die tupperware bakjes zijn de enige houvast in een dieet voor mij :D Zolang ik
die heb, hou ik mij aan mijn voeding

Kelder is aan het opdrogen. Over enkele maanden nog wat vochtwerend product
erop smeren en het is klaar. Maar jongens heb ik afgezien. Met de hand +20 kruiwagens
cement maken, dan emmertje vullen, naar de kruipkelder dragen, laten zakken
en dan mezelf erachter aan laten zakken. Krom met dat emmertje lopen (hoogte van de kelder is 1m40)
tot waar ik moet cementeren, emmertje uitsmeren en nieuw emmertje halen.

Rug is helemaal herstelt. Wel nog wat zeer in mijn handen raar maar waar.

Ik geloof je zo dat je handen nog zeer doen, wat een Hellweek!
Dan moet je jezelf wel even verwennen, haha..
Je grootste klus is iig geklaard, gelukkig maar, nu weer lekker rusten achter de pc ;)

Terug
Naar boven