Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Even verschil tonen van 8 maand training ...

12/04/2009

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

05/07/2008

• #2.782
Even verschil tonen van 8 maand training ...

12/04/2009

05/07/2008

He he.. eindelijk foto's:D

Je ziet er een stuk meer buff uit! BF of niet.. je bent wel echt huge!:eek:

Armen en schouderkoppen stuk voller! meer reliëf op je rug..

Maarre.. je BF zat vooral op je buik toch? net zoals bij mij?

Daar moeten we de foto's van zien natuurlijk, want op je rug is niet veel vet weg volgens mij..

Volgens mij heb je ondanks al dat cutten alleen maar spiermassa gegained of niet?

:roflol:

Inderdaad ... ik schrok er ook van :p

Maar eerlijkheid gebied mij ook wel te zeggen dat ik niet uitzie zoals iemand op 15%

Ja maar komop.. 8% vet in een weekje tijd.. dan moet je een hoop spiermassa kwijt zijn geraakt, en een paar kilo puur vet gegaind hebben.. dat kan toch haast niet!

Gewoon glashard ontkennen.. doe ik ook altijd:P

• #2.785
Ja maar komop.. 8% vet in een weekje tijd.. dan moet je een hoop spiermassa kwijt zijn geraakt, en een paar kilo puur vet gegaind hebben.. dat kan toch haast niet!

Nah, ik denk gewoon dat bij jezelf meten nooit 100% klopt. Je druk altijd wat harder, of houdt onbewust
rekening met vorige meting ofzo. Dus ja, als je het dan door iemand anders laat doen, is het objectief hé.

erg bruut Rob, erg Bruut! Je zwembandjes zijn volledig verdwenen!
Zeg rob, waar kwam bij jouw als eerst het vet (Aanleg) Op de buik? Of zwembandjes?

Nah, ik denk gewoon dat bij jezelf meten nooit 100% klopt. Je druk altijd wat harder,
of houdt onbewust rekening met vorige meting ofzo.

Ik denk echter dat 23% aardig overdreven is. Want dan zouden je lovehandles er alsnog aanwezig moeten zijn. En ze zijn al grotendeels verdwenen, ik schat je op 18% ofzoiets. ;)

Hij bedoeld niet dat hij 8% is bijgekomen op een week, hij bedoeld dat hij zichzelf verkeerd gemeten had.

huge fysiek rob! maar dat is inderdaad geen 15% ;)

Zeer goede fysiek, zware schouders ook. Goed bezig!

Hij bedoeld niet dat hij 8% is bijgekomen op een week, hij bedoeld dat hij zichzelf verkeerd gemeten had.

Precies!:D

Robke, gewoon boos worden op je vrouw, zeggen dat ze verkeerd meet, gelijk die tangen krom buigen, zeggen dat ze stuk zijn..

je zit gewoon op 15.5%:D

Zoek de 7 verschillen op de foto's :D
ik begin: nieuwe TV :D

• #2.793
erg bruut Rob, erg Bruut! Je zwembandjes zijn volledig verdwenen!
Zeg rob, waar kwam bij jouw als eerst het vet (Aanleg) Op de buik? Of zwembandjes?

Buik en borst zijn bij mij grote probleemzones ... hele grote :p

Ik denk echter dat 23% aardig overdreven is. Want dan zouden je lovehandles er alsnog aanwezig moeten zijn. En ze zijn al grotendeels verdwenen, ik schat je op 18% ofzoiets. ;)

:D ik schat niets meer :p Ik ga gewoon blijven doorcutten tot de spiegel zegt dat het in orde is :p

;)

huge fysiek rob! maar dat is inderdaad geen 15% ;)

Thanks ...

Zeer goede fysiek, zware schouders ook. Goed bezig!

Thanks

Precies!:D

Robke, gewoon boos worden op je vrouw, zeggen dat ze verkeerd meet, gelijk die tangen krom buigen, zeggen dat ze stuk zijn..

je zit gewoon op 15.5%:D

Zwarte Beeldje links boven

verschil 3: monster schouderkoppen

Robke's kapsel!

Vet% is duidelijk minder. Zwembandjes zijn weg. Meer definitie in je rug aanwezig doordat er minder vet zit. Toch erg netjes Rob. Hoe zit het met je front?

Nou Robke, je zit dan nog wel niet op je ideale vetpercentage maar die 2 foto's zijn toch een wereld van verschil!
Je gaat zo gestaag de laatste tijd dat ik aanneem dat je over een half jaar redelijk droog bent :cool:

Sterkte met de kelder en je rug!!!

Wat het het junken betreft, ik kreeg afgelopen donderdag een Paashaas....

Terug
Naar boven