- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh? van 15.5% naar 23%
Dat kan toch haast niet?
Robke! Ga nog 's meten!
Even verschil tonen van 8 maand training ...
12/04/2009
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
05/07/2008
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

![]()
Inderdaad ... ik schrok er ook van![]()
Maar eerlijkheid gebied mij ook wel te zeggen dat ik niet uitzie zoals iemand op 15%

Ja maar komop.. 8% vet in een weekje tijd.. dan moet je een hoop spiermassa kwijt zijn geraakt, en een paar kilo puur vet gegaind hebben.. dat kan toch haast niet!
Gewoon glashard ontkennen.. doe ik ook altijd![]()

Nah, ik denk gewoon dat bij jezelf meten nooit 100% klopt. Je druk altijd wat harder,
of houdt onbewust rekening met vorige meting ofzo.

Hij bedoeld niet dat hij 8% is bijgekomen op een week, hij bedoeld dat hij zichzelf verkeerd gemeten had.Ja maar komop.. 8% vet in een weekje tijd.. dan moet je een hoop spiermassa kwijt zijn geraakt, en een paar kilo puur vet gegaind hebben.. dat kan toch haast niet!
Gewoon glashard ontkennen.. doe ik ook altijd![]()
Hij bedoeld niet dat hij 8% is bijgekomen op een week, hij bedoeld dat hij zichzelf verkeerd gemeten had.

erg bruut Rob, erg Bruut! Je zwembandjes zijn volledig verdwenen!
Zeg rob, waar kwam bij jouw als eerst het vet (Aanleg) Op de buik? Of zwembandjes?

Ik denk echter dat 23% aardig overdreven is. Want dan zouden je lovehandles er alsnog aanwezig moeten zijn. En ze zijn al grotendeels verdwenen, ik schat je op 18% ofzoiets.![]()
ik schat niets meer
Ik ga gewoon blijven doorcutten tot de spiegel zegt dat het in orde is 
Hij bedoeld niet dat hij 8% is bijgekomen op een week, hij bedoeld dat hij zichzelf verkeerd gemeten had.

Zeer goede fysiek, zware schouders ook. Goed bezig!
Precies!
Robke, gewoon boos worden op je vrouw, zeggen dat ze verkeerd meet, gelijk die tangen krom buigen, zeggen dat ze stuk zijn..
je zit gewoon op 15.5%![]()

Zoek de 7 verschillen op de foto's
ik begin: nieuwe TV![]()

Zoek de 7 verschillen op de foto's
ik begin: nieuwe TV![]()