MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.801
Alleen conditie of ga je ook echt (weer:p) cutten?

Nah, cutten doe ik niet meer. Heeft geen zin. Gewicht komt toch telkens terug en ik verlies teveel kracht erdoor.
Ga gewoon conditie training doen en mij wat proberen in te houden in het weekend. Beetje gezonder doen dus :)

Okido, zonde dat het iedere keer weer terug komt ;)

Mooie repout & back off sets Rob!:D:D

Alweer een kilootje uitgepoept zie ik:thumbs:

• #27.804
Okido, zonde dat het iedere keer weer terug komt ;)

Wat heb ik er al allemaal voor gedaan? Lopen, fietsen, steppen, clen, eca, T3, het is een lang lijstje.
En op het einde van de rit zie ik er nog steeds hetzelfde uit qua vet%. Mijn manier van leven past
gewoon niet bij een laag vet% en ik heb ook geen zin om daar verandering in te brengen :) Dus, ik ga
proberen mijn gewicht wel tussen de 100 & 110 te krijgen en voor de rest het daar te houden zonder
meer. En als ik ondertussen 250kg kan DL'en is dat mooi meegenomen :)

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Mooie repout & back off sets Rob!:D:D

Alweer een kilootje uitgepoept zie ik:thumbs:

Thanks

Ja man, en het is nog aan het borrelen :) Afkicken van de vette troep :p

sterke squats!

Wat heb ik er al allemaal voor gedaan? Lopen, fietsen, steppen, clen, eca, T3, het is een lang lijstje.
En op het einde van de rit zie ik er nog steeds hetzelfde uit qua vet%. Mijn manier van leven past
gewoon niet bij een laag vet% en ik heb ook geen zin om daar verandering in te brengen :) Dus, ik ga
proberen mijn gewicht wel tussen de 100 & 110 te krijgen en voor de rest het daar te houden zonder

Gewoon doen waar je jezelf lekker bij voelt dan, van de meeste van die zooi wordt je niet fitter ook lijkt me..

• #27.807

Thanks

Stond er eigenlijk ook van te kijken gezien ik vorige week eigenlijk geen lb getraind had :o

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Gewoon doen waar je jezelf lekker bij voelt dan, van de meeste van die zooi wordt je niet fitter ook lijkt me..

En ik lijk ook wel gevoeloos te zijn geworden voor eca. Idem voor clen. Het is nooit zoals de eerste keer :p

ik heb van de helft geen idee wat het betekent :o
maar inderdaad tegen die biertjes kan wat fiets- loop- en step-werk enkel de schade wat beperken he
en als je het prima vindt, is dat toch best?
alles is een afweging van keuzes toch?

• #27.810
Misschien heeft het weekje LB rust juist goed gedaan voor je squat :D

Meestal ben ik geen euro waard als ik een week iets heb overgeslagen :p

ik heb van de helft geen idee wat het betekent :o
maar inderdaad tegen die biertjes kan wat fiets- loop- en step-werk enkel de schade wat beperken he
en als je het prima vindt, is dat toch best?
alles is een afweging van keuzes toch?

Prima is veel gezegd. Maar laten maar zeggen dat ik het resultaat de moeite niet waard vind. Ik heb geen zin om year round
clean te eten en uren cardio te doen.

uren cardio doe ik ook niet..haat t!
Clean eten dan 8 van de 10 keer wel :-P
Dat vindt ik toch wel wat zwaarder wegen.. ik ben liever wat droger dan softer..bleh haat soft staan :_(

• #27.812
uren cardio doe ik ook niet..haat t!
Clean eten dan 8 van de 10 keer wel :-P
Dat vindt ik toch wel wat zwaarder wegen.. ik ben liever wat droger dan softer..bleh haat soft staan :_(

Goh meid, als ik mijn uren cardio bij mekaar moest tellen...

Ik raak niet aan 80% cleane kcals denk ik :o Eerder iets van een 60% over de week genomen. En heb geen
idee hoe het is om niet soft te staan. Hahahaha

Goh meid, als ik mijn uren cardio bij mekaar moest tellen...

Ik raak niet aan 80% cleane kcals denk ik :o Eerder iets van een 60% over de week genomen. En heb geen
idee hoe het is om niet soft te staan. Hahahaha

Weet niet over welke cardio jij t hebt hoor maar... je kan niet alles meetellen hé:p
Oh echt?? Niet benieuwd dan?

• #27.814
Weet niet over welke cardio jij t hebt hoor maar... je kan niet alles meetellen hé:p
Oh echt?? Niet benieuwd dan?

Nu begin ik eens niet over vunzigheid...

Haha. Nee hoor, ik heb al veeeeel cardio gedaan in mijn leven. En veeeeel kilometers gelopen. Hele tijden met
negatief kcal over de dag geleefd en nooit onder de 12% geraakt op mijn 22ste ofzo. Nu op mijn bijna 40ste
is het helemaal hopeloos geworden met mijn verbranding. En terug gaan leven op 800 a 1300kcal per dag
icm +30km lopen per week, heb ik gewoon geen zin in.

En ik maar denken dat Miss H. zo'n net meisje was ;)

Hahaha.. nee true..my bad :-(

Tja is ook wat voor te zeggen ja..nou ja doen waar je je goed bij voelt..of in jouw geval redelijk goed en dat is dan zo:-)

Trek hebben is ook gewoon ruk..
Ik blijf ook gewoon trek houden maar ja.. bb-life is a b*ch

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Lijkt maar zo Rambo.. sorry:p

• #27.817

Het zijn altijd de stille waar je het niet van verwacht :p

Hahaha.. nee true..my bad :-(

Tja is ook wat voor te zeggen ja..nou ja doen waar je je goed bij voelt..of in jouw geval redelijk goed en dat is dan zo:-)

Trek hebben is ook gewoon ruk..
Ik blijf ook gewoon trek houden maar ja.. bb-life is a b*ch

Hier mag dat hoor :p

Trek? Trek heb ik nooit. Ik kan gewoon heel de dag niets eten en dan heb ik nog geen honger :)

Het zijn altijd de stille waar je het niet van verwacht :p

Hier mag dat hoor :p

Trek? Trek heb ik nooit. Ik kan gewoon heel de dag niets eten en dan heb ik nog geen honger :)

Altijd de stille.. wist niet dat ik zo stil was:sad:

Ja ik heb t soms makkelijker als ik hele dag niks eet dan iedere keer een beetje..tja..burn the fat baby:p

Praat geen poep Robke, als jij minder kcals binnenkrijgt dan je verbruikt, val je gewoon af. Ook op de 40e. Wel moet je je dan om de paar weken tijdelijk op onderhoud eten om de stofwisselingshormonen te normaliseren. Als dat niet lukt is het een kwestie van discipline, niet van "je verbranding" of andere kutsmoesjes.

Je moet IMO trouwens niet bewegen om af te vallen, dat schiet totaal niet op. Het is veel makkelijker om je eten aan te passen. Wel blijven krachttrainen natuurlijk.

Terug
Naar boven