Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
Ik geloof je zo dat je handen nog zeer doen, wat een Hellweek!
Dan moet je jezelf wel even verwennen, haha..
Je grootste klus is iig geklaard, gelukkig maar, nu weer lekker rusten achter de pc ;)

Niet te geloven dat een mens tevreden is dat hij terug op zijn werk is :roflol:

Hey Rob! Ga je terug proberen volgen hier! Heb niet alles gelezen, maar je bent een weekje gestopt met trainen voor het hevige thuiswerk zie ik..Nou al dat sleur en trekwerk is toch wel aardig om BF% te doen zakken niet? :D

Vertrek ook naar het werk, lekker recuperen achter pc'tje :p

• #2.823
Hey Rob! Ga je terug proberen volgen hier! Heb niet alles gelezen, maar je bent een weekje gestopt met trainen voor het hevige thuiswerk zie ik..Nou al dat sleur en trekwerk is toch wel aardig om BF% te doen zakken niet? :D

Vertrek ook naar het werk, lekker recuperen achter pc'tje :p

:D inderdaad ... gewicht was gezakt tot een 92.5. Maar dat heb ik afgelopen
dagen lekker terug erbij gedronken en gegeten. :eek:

:D inderdaad ... gewicht was gezakt tot een 92.5. Maar dat heb ik afgelopen
dagen lekker terug erbij gedronken en gegeten. :eek:

Same here bro! Dat lekker weer in het weekend gecombineerd met lekker op terrasjes hangen is moeilijk om te weerstaan aan de lekkere dingen des levens :p

Ach ja vanaf vanavond weer gaan als een banaan in de gym!

perfecte gains kerel.. respect! :thumb:

Niet te geloven dat een mens tevreden is dat hij terug op zijn werk is :roflol:

Hahaha, begin dit jaar hadden ze mij alleen voor de ochtend op de helpdesk van Airmiles gezet, the horror!
Ik kan je ook niet vertellen hoe blij ik was dat ik na enig aandringen mijnerzijds :D niet meer hoefde :zweet: pfoehhh....

Zo genieten we ineens weer van de gewone dingen, hehe...

• #2.827
Same here bro! Dat lekker weer in het weekend gecombineerd met lekker op terrasjes hangen is moeilijk om te weerstaan aan de lekkere dingen des levens :p

Ach ja vanaf vanavond weer gaan als een banaan in de gym!

Indeed ... deads vandaag !

perfecte gains kerel.. respect! :thumb:

Thanks ... nu nog mijn BF wat lager krijgen :p

Hahaha, begin dit jaar hadden ze mij alleen voor de ochtend op de helpdesk van Airmiles gezet, the horror!
Ik kan je ook niet vertellen hoe blij ik was dat ik na enig aandringen mijnerzijds :D niet meer hoefde :zweet: pfoehhh....

Zo genieten we ineens weer van de gewone dingen, hehe...

:D

• #2.828
En hoe krijg je dat fototoestelletje met PICS onder je karmabalk? :p

Laatst bewerkt:
Yo Rob,

Leuk dat je er weer bent. Heb je ook nog je bf en gewicht enzo opgemeten. Want ik mis dat ene rijtje met je progressie per week. Of doe je dat niet deze week.

• #2.830
  • #2.835
  • #2.837
Ik moet helaas weer antwoorden dat ik hetzelfde heb gedaan als jij en pas gisteren tot inkeer ben gekomen :o

:roflol: wat zijn we toch een helden :roflol:

We zullen ons erbij moeten neerleggen dat we gewoon geen supercutters zijn en wat langer
dan normaal nodig hebben :D

Je hebt nu een pic geplaatst in de galerij zag ik. Dan moet je ff geduld hebben, komt automatisch.

Bijna. Je moet ze in je eigen gallerij plaatsen. Het is allemaal een beetje krom, je hebt albums in je profiel, dan heb je een eigen album in de gallerij, en dan heb je nog andere publieke albums in de gallerij.

Ze staan nu in [Link niet meer beschikbaar] » [Link niet meer beschikbaar] » [Link niet meer beschikbaar]
Maar ze moeten in [Link niet meer beschikbaar] » [Link niet meer beschikbaar] » [Link niet meer beschikbaar] (maar dan Robke78, maar die moet je eerst aanmaken)

Daar kom je zo:
1. Klik bovenaan onder de banner op 'Fotogallerij'
2. Klik nu linksboven op 'Mijn Gallerij'

Daar moeten je foto's komen en dan krijg je zo'n hip icoontje.
[Link niet meer beschikbaar]

• #2.839
Bijna. Je moet ze in je eigen gallerij plaatsen. Het is allemaal een beetje krom, je hebt albums in je profiel, dan heb je een eigen album in de gallerij, en dan heb je nog andere publieke albums in de gallerij.

Ze staan nu in [Link niet meer beschikbaar] » [Link niet meer beschikbaar] » [Link niet meer beschikbaar]
Maar ze moeten in [Link niet meer beschikbaar] » [Link niet meer beschikbaar] » [Link niet meer beschikbaar] (maar dan Robke78, maar die moet je eerst aanmaken)

Daar kom je zo:
1. Klik bovenaan onder de banner op 'Fotogallerij'
2. Klik nu linksboven op 'Mijn Gallerij'

Daar moeten je foto's komen en dan krijg je zo'n hip icoontje.
[Link niet meer beschikbaar]

Mmm ... volgens mij is het in orde nu ... ik ben benieuwd :p

Terug
Naar boven