MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
damn robbie 1600 KCAL als ik dat zou doen ben ik over 2 weken zo:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Is het werkelijk nodig om zo laag te gaan zitten om echt goede progressie te boeken? Waarschijnlijk wel anders zou je het natuurlijk niet doen.

:bow::bow:
Respect to Robbie!
Ga zo door ben echt benieuwd naar de volgende ronde foto`s inclusief de voorkant.

:D Ach, misschien is het niet nodig om zo laag te gaan, maar ik kan het wel, en dus waarom niet dan.
Anders gaat het NOG langer duren dan dat het nu al bezig is. (maar moest ik probs krijgen met trainen
verhoog ik weer naar 1800kcal)

Ik ben er zelf ook benieuwd naar :p

1600kcal en nog goede trainingen leveren :thumbs:

Als ik nog maar in men kop heb zitten dat ik niet goed gegeten heb loopt alles al mis. :p

damn robbie 1600 KCAL als ik dat zou doen ben ik over 2 weken zo:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Is het werkelijk nodig om zo laag te gaan zitten om echt goede progressie te boeken? Waarschijnlijk wel anders zou je het natuurlijk niet doen.

:bow::bow:
Respect to Robbie!
Ga zo door ben echt benieuwd naar de volgende ronde foto`s inclusief de voorkant.
Ik heb soms na het eten nog meer Kcalorieën tussen m'n tanden zitten... :roflol:

Respect voor Rob weer..

• #2.888
1600kcal en nog goede trainingen leveren :thumbs:

Als ik nog maar in men kop heb zitten dat ik niet goed gegeten heb loopt alles al mis. :p

Ik heb nog genoeg reserves denk ik maar ;)

Ik heb soms na het eten nog meer Kcalorieën tussen m'n tanden zitten... :roflol:

:roflol: Bedankt... mijn hele bureau zit onder de zooi.

whahahaha ... :roflol:

thanks

No thanks Dude, doe ik graag voor je!! :D

:D

Gaan we er dan nu voor de volle 99%? (1% van je kcals mag je cheaten normaal hé)

Laatst bewerkt:
Gaan we er dan nu voor de volle 99%? (1% van je kcals mag je cheaten normaal hé)

Afgesproken!!! :cool:

Met 1 cheatmaaltijd in de week, maar dan moet ik er wel 10% van maken.
Daar kom ik wel zo op uit met die pekingeend van komende zondag :D

• #2.892
Bier en wodka kan niet tussen je tanden blijven zitten Hummer.

Als zijn slokdarm tot aan de nek toe is gevuld, bewaart hij wat in zijn kinnebakkie voor later als er weer ruimte is.

:roflol:

Afgesproken!!! :cool:

Met 1 cheatmaaltijd in de week, maar dan moet ik er wel 10% van maken.
Daar kom ik wel zo op uit met die pekingeend van komende zondag :D

Lap seg, heb ik weer competitie qua voeding ... nu mag ik helemaal niet meer teveel foefelen :(

• #2.894
Het is hier in Noord-Holland al veel te mooi weer voor teveel cheaten :)
Nog even, dan is het weer tijd voor het strand, yahooo!

Ik hoor het al, de spurt naar de zomer is begonnen. Maar goed dat ik al een goede basis heb.
Nu is het enkel nog het laatste stukje te gaan

Ik hoor het al, de spurt naar de zomer is begonnen. Maar goed dat ik al een goede basis heb.
Nu is het enkel nog het laatste stukje te gaan

Je inderdaad, met een doel op korte termijn boek ik altijd een stuk meer resultaat!
(zegt het opgeblazen varkentje wat van de hdc aan 't afkicken is) :rolleyes:

• #2.896
Je inderdaad, met een doel op korte termijn boek ik altijd een stuk meer resultaat!
(zegt het opgeblazen varkentje wat van de hdc aan 't afkicken is) :rolleyes:

Korte termijn zoals 2 maand?
Ik wil binnen de 2 maanden toch wel onder de 90kg duiken, richting 87 zelfs gaan. (dus nog 5kg eraf)

Korte termijn zoals 2 maand?
Ik wil binnen de 2 maanden toch wel onder de 90kg duiken, richting 87 zelfs gaan. (dus nog 5kg eraf)

Voor jou misschien wel maar als ik 5kg in twee maanden doe zit daar geheid spiermassa bij.
Kan n.l. nog steeds UB niet echt trainen door die schouder...

Ik doe het dus toch wat kalmer aan dan jij :) , zo tussen de 1500 en 1700kcal per dag.

Voor jou misschien wel maar als ik 5kg in twee maanden doe zit daar geheid spiermassa bij.
Kan n.l. nog steeds UB niet echt trainen door die schouder...

Ik doe het dus toch wat kalmer aan dan jij :) , zo tussen de 1500 en 1700kcal per dag.
pffft, ik zou sterven...

Terug
Naar boven