Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Robke, morgen is weer de eerste dag ok?
Zoals boven al is gezegd trek je het gewoon ff niet op te weinig kcal, je bent toch geen meisje?
Ik ben net terug van een smokkelmaatijd op de Zeedijk maar morgen meteen weer terug cutten. Lijkt wel of het zonder hdc een stuk beter gaat dan met
Ik denk nog even over Ryu's beachproof contest na, haha....

Niet nadenken jerney, extra stimulans om weer te komen. Als ik die foto's van je zie weet je hoe het moet!
ik hoop dat je een typfout hebt gemaakt bij je vvm (laatste lijnte) of ben je op een week echt 21kg afgevallen![]()
Daar zit een formule achter en gezien ik het percentage heb weggehaald, zijn al mijn KG's VVM geworden 
WTF Robke, posten op zondag
Die shrugs van je zijn echt wel lekker he, heb ze de laatste keer met 150kg gedaan en moet zeggen dat dat al heavy was! Gebruik je straps ofzo?
Groot gelijk dat je is goed gebuffelt hebt met drank en eten, we zijn tenslotte toch wel belgen he (lees bourgondiërs) No offense nederlandse kameraden
Is terug een mentale boost die je wel kon gebruiken na enkele zware cutmaanden!
damn robke is wel klote om nu te moeten lezen dat je 'weer' op 23% staat![]()
Ik vind dat je TE laag in kcal zit rob.
Zou het omhoog gooien, of ga carbs cyclen of iets dergelijks
Dit is iig te laag imo.
Idd nog 10% te gaan, moet lukken kerel! Go for it!
Je hebt brute massa, enkel nog dat vet naar beneden brengen en je bent beest!
Ben het met seagal eens. Als nu op 23% al maar 1600kcals eet en je wil nog 10% zakken dan hou je op het einde maar 600kcals meer over ofzo...
600? 

Idd als je lichaam met veel massa (gewicht) zo weinig energie krijgt gaat het zichzelf beschermen. Vet is al belangrijk voor het lichaam, maar dan nog meer. Het lichaam zal zich verzetten tegen deze lage inname en de vet reserves beschermen. Zou ook wat hoger gaan zitten en dan wat meer cardio of hoger in de reps zodat je meer calorieën verbrand.
Maar meer reps maken, daar heb ik mijn twijfels bij. Zoveel 
Ik geloof er nIx van rob.. 23.. die fotos waren echt wel 18 ofzo.. niet boven de 20! KOMMOP HEA! BLIJF VAN AL HET LEKKERS AF JE KAN HET!!
Robke, morgen is weer de eerste dag ok?
Zoals boven al is gezegd trek je het gewoon ff niet op te weinig kcal, je bent toch geen meisje?
Ik ben net terug van een smokkelmaatijd op de Zeedijk maar morgen meteen weer terug cutten. Lijkt wel of het zonder hdc een stuk beter gaat dan met
Ik denk nog even over Ryu's beachproof contest na, haha....
Maar, alles is nu het huis uit wat mij in de verleiding kan brengen. Ik heb niet alleen de fout 
Niet nadenken jerney, extra stimulans om weer te komen. Als ik die foto's van je zie weet je hoe het moet!
gewoon doen J ! zou het echt super tof van je vinden![]()

)gewoon doen J ! zou het echt super tof van je vinden![]()
Dit is idd misschien het laatste zetje om serieus te cutten, ga jij gewoon voor beachboy 2009 Robke!
Ik denk er echt heel hard over na en heb eigenlijk al zoiets van, ojee ik heb zuivel voor de komende twee dagen mee
Maar niet goed UB kunnen trainen daar baal ik dus van en denk weer heeft het dan zin?
Ik geef mezelf tot woensdag bedentijk en bedacht voor de support allemaal!
Dit is idd misschien het laatste zetje om serieus te cutten, ga jij gewoon voor beachboy 2009 Robke!
Ik denk er echt heel hard over na en heb eigenlijk al zoiets van, ojee ik heb zuivel voor de komende twee dagen mee
Maar niet goed UB kunnen trainen daar baal ik dus van en denk weer heeft het dan zin?
Ik geef mezelf tot woensdag bedentijk en bedacht voor de support allemaal!

Dus daarvoor
mijn dagtotaal, dat is jouw ontbijt 
Ik moet mijzelf gewoon terug in het gezicht kletsen
)Heb ook al meerdere malen gelezen, dat cardio echt op een nuchtere maag veel effectiever is dan met een whey shake binnen. Hoe het voor de naverbranding zit heb ik ook echt geen idee, denk dat die whey shake nadien wel een must is anders val ik stande pede flauw denk ik![]()