- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training van gisteren:
Sleep: 5u (werd wakker met kramp in mijn kuit gevolgd door trillen en een fixe zweetbui)
Food: 1600kcal (200ei/100kh/35vet)
Health:geen idee maar voel me terug goed
Mentality: Rock n Roll baby!
Warm-up:
5min Steppen
Bench Press 20xbb 15xbb
![]()
Trainingstijd: 97min
Polardata: 136avg hbpm - 164max hbpm - 1144kcal
Comments: Vrij lekkere training, triceps te licht gedaan en jammer van die fail op mijne incline. Dit systeem
bevalt me wel. Je 1RM van de dag zoeken en op een 90-75% nog wat volume proberen te draaien.

Voor jou misschien wel maar als ik 5kg in twee maanden doe zit daar geheid spiermassa bij.
Kan n.l. nog steeds UB niet echt trainen door die schouder...
Ik doe het dus toch wat kalmer aan dan jij, zo tussen de 1500 en 1700kcal per dag.

Kan je na gaan hoe erg dat is voor Robke, hij zit ook maar tussen de 1600 en 1800!
Voor vrouwen is het nog redelijk acceptabel![]()
I'm still ok guys

Nog steeds goed bezig Rob, je ziet er buff uit op je avatar!
En dan nog een training erbij.
Ik begin al sterretjes te zien bij pr-pogingen met dagelijkse kcalinname van 3,5k+, maar jij doet er enkele "schepjes" bovenop hoor.![]()
Zo dadelijk even 40km met het
Nogsteeds sterk bezig! Misschien staat het al ergens in je topic, maar tot wanneer wil je cutten? Tot een bepaalde maand of tot bijvoorbeeld 12% BF?

)

Gefeliciflapstaart! Wel een grote sprong van 115kg naar 130kg vergeleken met de stappen die je voor de laatste maakt. Maar het zal gewerkt hebben, want je hebt hem gehaald. Hopelijk niets ergnstigs met je hams.
PS: wat is dat voor vage avatar, kan even niet plaatsen wat ik daar zie...

PS: foto vanbovenaf getrokken door het vrouwtje. Lig daar in de jacuzzi buiten.
Bruine is de boomschors die ik pas over heel de tuin heb mogen strooien![]()

Een ander soort paard wel dan? Rare mensen die belgen...Rob is een "luxe werkpaardje" denk ik, want ik heb nog nooit een werkpaard in een jacuzzi zien liggen!![]()

goeie Squat als je er geen blesure aan overhoud
130 is prima
Rob is een "luxe werkpaardje" denk ik, want ik heb nog nooit een werkpaard in een jacuzzi zien liggen!![]()
Een ander soort paard wel dan? Rare mensen die belgen...
(sorry Rob, ik zet een rem op mijn topicvervuiling)

Jij hebt jezelf weer flink te grazen genomen, doe je wel een beetje voorzichtig
Je fietstocht heeft vast voor een goede doorbloeding gezorgd, gaat het weer een beetje?
Jammere wel dat het niet hoger ging met mijn Neck Press maar die haal ik nog wel bij.
Vol goede moed? Niet echt meer, maar ik zal het nog wel halen. Chin up !
) No offense nederlandse kameraden