Fitness Seller

Robke's trainingslog

Nog steeds goed bezig Rob, je ziet er buff uit op je avatar!

Training van gisteren:

Sleep: 5u (werd wakker met kramp in mijn kuit gevolgd door trillen en een fixe zweetbui)
Food: 1600kcal (200ei/100kh/35vet)
Health: ??? geen idee maar voel me terug goed
Mentality: Rock n Roll baby!

Warm-up:
5min Steppen
Bench Press 20xbb 15xbb

2dj5rv7.jpg

Trainingstijd: 97min
Polardata: 136avg hbpm - 164max hbpm - 1144kcal
Comments: Vrij lekkere training, triceps te licht gedaan en jammer van die fail op mijne incline. Dit systeem
bevalt me wel. Je 1RM van de dag zoeken en op een 90-75% nog wat volume proberen te draaien.

En dan nog een training erbij. :roflol:

Ik begin al sterretjes te zien bij pr-pogingen met dagelijkse kcalinname van 3,5k+, maar jij doet er enkele "schepjes" bovenop hoor. :eek:

Opstaan Rob! Hehe

Nogsteeds sterk bezig! Misschien staat het al ergens in je topic, maar tot wanneer wil je cutten? Tot een bepaalde maand of tot bijvoorbeeld 12% BF?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.905
Voor jou misschien wel maar als ik 5kg in twee maanden doe zit daar geheid spiermassa bij.
Kan n.l. nog steeds UB niet echt trainen door die schouder...

Ik doe het dus toch wat kalmer aan dan jij :) , zo tussen de 1500 en 1700kcal per dag.

Easy does it :p

Kan je na gaan hoe erg dat is voor Robke, hij zit ook maar tussen de 1600 en 1800!
Voor vrouwen is het nog redelijk acceptabel :(

:roflol: I'm still ok guys :roflol:

Ik heb nog genoeg reserves op mijn buik voor heel de winter zelfs :p

Nog steeds goed bezig Rob, je ziet er buff uit op je avatar!

Thanks!

En dan nog een training erbij. :roflol:

Ik begin al sterretjes te zien bij pr-pogingen met dagelijkse kcalinname van 3,5k+, maar jij doet er enkele "schepjes" bovenop hoor. :eek:

Whehehe

Op ben ik al even, alles in gereedheid gebracht voor een fietstocht. ;) Zo dadelijk even 40km met het
vrouwtje in Berlaar rond fietsen. Op het gemakje tuurlijk. Cardio van morgen vervang ik dan door mijn
schoudertraining van vandaag. Een mens moet flexibel zijn hé :D

Nogsteeds sterk bezig! Misschien staat het al ergens in je topic, maar tot wanneer wil je cutten? Tot een bepaalde maand of tot bijvoorbeeld 12% BF?

Inderdaad, maar ik ga voorlopig eerder op de spiegel dan op de nummertjes af. Mijn metingen
willen nog al eens mislopen :o

Laatst bewerkt:
  • #2.906
Training van gisteren

Sleep: 6u30
Food: 1700kcal (ik had even iets lekkers in mond gestoken :o)
Health: Good to go
Mentality: after 2 weeks no squats ... :eek:

Warmup:
5min Spinbike
Squats: 20xbb 15xbb

11in8f5.jpg

Trainingstijd: 91min
Polardata: 137avg hbpm - 163max hbpm - 1086kcal
Comments:SQUAT PR! (wel met belt, rest training zonder belt)
Ging lekker die squat. Tot na die PR, toen ik met die 130 'in the hole' zat, leek
ik er niet uit te raken. Toch door geforceerd waardoor er iets 'snap' zei in mijn
hams. Heb er nog heel de training last van gehad. Vandaag zelfs nog wat. All part of the game :p

Gefeliciflapstaart! Wel een grote sprong van 115kg naar 130kg vergeleken met de stappen die je voor de laatste maakt. Maar het zal gewerkt hebben, want je hebt hem gehaald :). Hopelijk niets ergnstigs met je hams.

PS: wat is dat voor vage avatar, kan even niet plaatsen wat ik daar zie...

• #2.908
Gefeliciflapstaart! Wel een grote sprong van 115kg naar 130kg vergeleken met de stappen die je voor de laatste maakt. Maar het zal gewerkt hebben, want je hebt hem gehaald :). Hopelijk niets ergnstigs met je hams.

PS: wat is dat voor vage avatar, kan even niet plaatsen wat ik daar zie...

Ja, normaal moest ik 125 als pr nemen. Maar ik voelde me wel vrij goed ...
Hams zeuren nog wat, denk omdat ik ook al met die deadlift in het rood was
gegaan, waren ze nog niet helemaal hersteld.

PS: foto vanbovenaf getrokken door het vrouwtje. Lig daar in de jacuzzi buiten.
Bruine is de boomschors die ik pas over heel de tuin heb mogen strooien :p

nice na 2 weken geen squats ff 130 lol :) :thumbs:

goeie Squat als je er geen blesure aan overhoud
130 is prima

Rob is een "luxe werkpaardje" denk ik, want ik heb nog nooit een werkpaard in een jacuzzi zien liggen! ;)

Jij hebt jezelf weer flink te grazen genomen, doe je wel een beetje voorzichtig ;)
Je fietstocht heeft vast voor een goede doorbloeding gezorgd, gaat het weer een beetje?

• #2.915
nice na 2 weken geen squats ff 130 lol :) :thumbs:

Een lol was het niet :p

goeie Squat als je er geen blesure aan overhoud
130 is prima

Pff, het hangt er nog wat op

Je hebt luxepaarden en je hebt werkpaarden. :klink:

Rob is een "luxe werkpaardje" denk ik, want ik heb nog nooit een werkpaard in een jacuzzi zien liggen! ;)

Een ander soort paard wel dan? Rare mensen die belgen...
(sorry Rob, ik zet een rem op mijn topicvervuiling)

:roflol:

ps: net alsof ik hier erg heb op topic vervuiling. Lekker gezellig ;)

Jij hebt jezelf weer flink te grazen genomen, doe je wel een beetje voorzichtig ;)
Je fietstocht heeft vast voor een goede doorbloeding gezorgd, gaat het weer een beetje?

Ja, ik moet meer opletten, ik had duidelijk teveel hooi op mijn vork genomen. Maar die fietstocht en
cardio van het weekend hielpen wel wat.

• #2.916
Training van zaterdag (ochtendtraining)

Sleep: 8u30
Food: Pre wo muesli, whey
Health: supah dupah
Mentality: good to go

Warm-up:
5min Steppen
Shrugs: 20xbb 15xbb
MP: 20xbb 15xbb

2eakraf.jpg

Trainingstijd: 104min
Polardata: 143avg hbpm - 173max hbpm - 1329kcal
Comments: Super lekkere training seg. Voor het eerste ook met 200kg in mijn handen gestaan. Dus
PR + Milestone :D Jammere wel dat het niet hoger ging met mijn Neck Press maar die haal ik nog wel bij.
No worries, slow and steady

Laatst bewerkt:
  • #2.917
Training van vandaag?

Cardio -> 79min @ 140hbpm - 125avg hbpm - 143max hbpm - 801kcal
(het was een korte film)

Metingen van vanmorgen:

333jpzk.jpg

Comments ivm meting:

Geen idee of het een accurate meting is. Ik heb gemeten op 3 punt en het vrouwtje op 4 punts. Op één
percentage na is het nagenoeg gelijk. Dus ja, ik ga hier maar op verder. Ach ja, nog 10% zakken te gaan
dus :p Vol goede moed? Niet echt meer, maar ik zal het nog wel halen. Chin up !

Excuses voor de gewichtstoename? Tuurlijk:
- BBQ met enkele stukken vlees
- Pasta Buffet a volonté
- teveel alcohol voor eigen goed

Werkelijke reden?
Ik krijg mijn dieet even niet onder controle ... moet weer even terug mijn verstand erbij houden.
Slap in the face en nu terug in orde !

Laatst bewerkt:
ik hoop dat je een typfout hebt gemaakt bij je vvm (laatste lijnte) of ben je op een week echt 21kg afgevallen :p

WTF Robke, posten op zondag :D

Die shrugs van je zijn echt wel lekker he, heb ze de laatste keer met 150kg gedaan en moet zeggen dat dat al heavy was! Gebruik je straps ofzo?

Groot gelijk dat je is goed gebuffelt hebt met drank en eten, we zijn tenslotte toch wel belgen he (lees bourgondiërs :p) No offense nederlandse kameraden :)
Is terug een mentale boost die je wel kon gebruiken na enkele zware cutmaanden!

damn robke is wel klote om nu te moeten lezen dat je 'weer' op 23% staat :(

Terug
Naar boven