MuscleMeat

Robke's trainingslog

Waar blijft je logje trouwens? :p

Ja, sinds afgelopen week van ik overgeschakeld naar echte kip ipv samengeperste kip.
En nog zo tal van kleine aanpassingen. Voelt wel verzadigder en gezonder :p

Tsja dat logje.... het is dat het verplicht is :D, dus ik moet er nu echt aan geloven...
Ik start het pas ergens volgende week hoor, niet zo ongeduldig nou! ;)

Waarschijnlijk zal ik mij niet veel :( gezonder ga voelen maar hopelijk ga ik er dan wel beter uitzien, hihi.
Ipv me te vergrijpen aan chocola wordt het vochtafdrijvende groente :roflol:

Goed dat je je nu veel lekkerder voelt, is het ook weer makkelijker vol te houden allemaal.
Samen sterk!!!

Bah hond gewoon ff 190kg trekken.
Met de chins zit ik meer op niveau gelukkig.

Je gaat hard beest!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
Tsja dat logje.... het is dat het verplicht is :D, dus ik moet er nu echt aan geloven...
Ik start het pas ergens volgende week hoor, niet zo ongeduldig nou! ;)

Waarschijnlijk zal ik mij niet veel :( gezonder ga voelen maar hopelijk ga ik er dan wel beter uitzien, hihi.
Ipv me te vergrijpen aan chocola wordt het vochtafdrijvende groente :roflol:

Goed dat je je nu veel lekkerder voelt, is het ook weer makkelijker vol te houden allemaal.
Samen sterk!!!

whehehe

Ja, ik ben eigenlijk ook terug 100% gemotiveerd plots. Gisteren zei me iemand nog
dat ik al 10% gezakt was, dus dan zou de volgende 10% ook moeten lukken.
Thuis zijn alle verleiding qua drank en voeding zo goed als op, en ik neem gewoon geen
nieuwe meer mee uit de winkel.

Hoppa, samen terug ervoor gaan.

• #2.964
het is niet echt economisch, maar ge had ook uw kasten volledig kunnen wegsmijten he :p

Training van gisteren

Sleep: 6u
Food: 1750kcal
Health: good to go
Mentality: grrrrrauw!

Warm-up
5min Steppen
Deadlift & BOR 15xbb 10xbb

domjqq.jpg

Trainingstijd: 104min
Polardata: 141avg hbpm - 174max hbpm - 1296kcal
Comments: Pr op deadlift? Ik zou willen zeggen: JA. Maar, wat begon als een deadlift
ontaarde in een hitch gevolgd door een powershrug. Uiteindelijk dan wel de lock out, maarja, niet geldig.
Volgende week de 185kg eens proberen en van daaruit zie ik dan wel weer. Gatver, die 200 ligt net om
de hoek and I want it BAD!

Wat er aan de hand is met me weet ik niet, maar ik voel me plots uber sterk. Waar zou het aan kunnen
liggen? Tja, misschien al dat junken in het weekend? Of de overstap naar betere kwaliteit van voeding.
Geen idee, maar ik vind het super :p

ligt aan je zwembad denk ik rob :D , ik heb gisteren bij xll-nutrition de protein 80 besteld - dus nu heb ik ook iets om mee te nemen constant tijdens mijn werk

• #2.967
het is niet echt economisch, maar ge had ook uw kasten volledig kunnen wegsmijten he :p

:D true ... maar het is allemaal oh zo lekker :D

ligt aan je zwembad denk ik rob :D , ik heb gisteren bij xll-nutrition de protein 80 besteld - dus nu heb ik ook iets om mee te nemen constant tijdens mijn werk

Nice one ... lekker anabool héél de dag door. Komt je herstel ten goede. Beter herstel, betere trainingen.

• #2.970
Laatst bewerkt:
Training van gisteren

Food: 1750kcal
Mentality: grrrrrauw!

Warm-up
5min Steppen
Deadlift & BOR 15xbb 10xbb

domjqq.jpg

Trainingstijd: 104min
Polardata: 141avg hbpm - 174max hbpm - 1296kcal
Comments: Pr op deadlift? Ik zou willen zeggen: JA. Maar, wat begon als een deadlift
ontaarde in een hitch gevolgd door een powershrug. Uiteindelijk dan wel de lock out, maarja, niet geldig.
Volgende week de 185kg eens proberen en van daaruit zie ik dan wel weer. Gatver, die 200 ligt net om
de hoek and I want it BAD!

Wat er aan de hand is met me weet ik niet, maar ik voel me plots uber sterk. Waar zou het aan kunnen
liggen? Tja, misschien al dat junken in het weekend? Of de overstap naar betere kwaliteit van voeding.
Geen idee, maar ik vind het super :p

Toch wel de legale? Anders is het niet eerlijk meer... kwam net een beetje in de buurt.

natuurlijke de legale - dat andere is niet aan mij besteed brother:cool: naturel mijn grenzen opzoeken is mijn doel

:roflol: pro-hormone enriched flavored extra with dianabol

heheheh :)

shruggen en hitchen is ook PR hoor.
Zolang je armen maar gestrekt blijven
:D

• #2.973
shruggen en hitchen is ook PR hoor.
Zolang je armen maar gestrekt blijven
:D

:orly:

Mmm ... dan probeer ik volgende week gewoon die 190 zonder belt :p
En misschien, héél misschien komt er dan nog een 200 uit de bus. Heb ik tenminste al een 2de target gehaald.
(eerste target was 125kg op mijn Inclined bench. Drukte ik 2x een tijdje geleden)

Rest enkel nog 20kg bij mijn squat krijgen en 10% zakken in BF. En dat allemaal voor de zomer :o
(nu ja, moest ik nog quater squats doen had ik die ook wel gehaald)

• #2.974
Training van gisteren:

Food: 1750kcal (days strict: 2)
Mentality: easy does it

j94qv9.jpg

Trainingstijd: 99min
Polardata: 134avg hbpm - 196max hbpm - 1135kcal
Comments: niet veel te melden. Lekkere training. Misschien kan ik nog wel een extra setje
borst gebruiken en triceps mochten weer wat zwaarder. Schat deze eigenlijk altijd te licht.
Die hanging leg raises zijn dan wel weer lekker met zo'n gewichtje eraan. Hier kan ik weer
aan bouwen :D

Lekker bezig Robke, zeer sterke incline damn!
Ik had ergens gelezen dat je juist weer bij isloatieoefeningen iets hoger in HH kan zitten voor spiergroei maar is dat ook zo?

Je doelen zijn hardcore maar met jouw inzet en discipline kan je volgens mij heel ver komen s6

• #2.976
Lekker bezig Robke, zeer sterke incline damn!
Ik had ergens gelezen dat je juist weer bij isloatieoefeningen iets hoger in HH kan zitten voor spiergroei maar is dat ook zo?

Je doelen zijn hardcore maar met jouw inzet en discipline kan je volgens mij heel ver komen s6

Bwah, eigenlijk ben ik op dit moment niet zo gefocust om te gainen. Ben vooral
bezig met krachtbehoud en 1RM trainen. Eens ik terug wat meer ga eten, ga ik
terug wat meer volume draaien.

Tja, die doelen.. Eerlijk gezegd waren die gerekend met wat Test erbij geteld :p
Maar dat is er nog niet gekomen. Ik ben zo ook toch al aardig in de buurt gekomen.
(Mijn BF buiten beschouwing gelaten)

Je trainingen blijven indrukwekkend, erg mooie gewichten :).

t*ring rob 120 op de schuine bank - moet niet gekker worden en dan dat supersetje - pfffffffff niet misselijk - je gaat goed vent

Inderdaad, sterke pecs heb je!!!
Zonde alleen dat er nog 10% teveel BF overheen zit :D

• #2.980
Je trainingen blijven indrukwekkend, erg mooie gewichten :).

Thanks

t*ring rob 120 op de schuine bank - moet niet gekker worden en dan dat supersetje - pfffffffff niet misselijk - je gaat goed vent

Gaan met die banaan

Inderdaad, sterke pecs heb je!!!
Zonde alleen dat er nog 10% teveel BF overheen zit :D

Just you wait and see, die 10% gaan er nog vanaf !

Terug
Naar boven