MuscleMeat

Robke's trainingslog

Persoonlijk zou ik het niet doen.. De voordelen leggen het af bij de nadelen.. Beter geen shake voor.. Of een eiwittenshake.. Na zou je eventueel dextrose kunnen nemen met eiwitten.. Niet noodzakelijk natuurlijk..

Als je al zo slecht reageerd op suikers en voedsel (Niet verkeerd bedoeld, maar jij hebt echt een stofwisseling om van de balen) dan zou ik niet al die supercreapump dingen nemen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.002
Persoonlijk zou ik het niet doen.. De voordelen leggen het af bij de nadelen.. Beter geen shake voor.. Of een eiwittenshake.. Na zou je eventueel dextrose kunnen nemen met eiwitten.. Niet noodzakelijk natuurlijk..

Als je al zo slecht reageerd op suikers en voedsel (Niet verkeerd bedoeld, maar jij hebt echt een stofwisseling om van de balen) dan zou ik niet al die supercreapump dingen nemen!

Waarom zou na wel kunnen en voor niet? Imo heb je erna er helemaal niets meer aan. En ervoor krijg je
tenminste nog wat energie erdoor + je insuline piek zit ergens in het midden of net na de training, wat je
herstel ook ten goede komt.

Maar met je 2de alinea heb je dan wel weer een punt ;)

Tja, het antwoord weet ik er niet echt op maar wil dat nemen voor extra energie tijdens je training?
Zelf neem ik alleen een wheyshake van tevoren met BCAA's ervoor en erna, daar train ik ook goed op.

• #3.004
Tja, het antwoord weet ik er niet echt op maar wil dat nemen voor extra energie tijdens je training?
Zelf neem ik alleen een wheyshake van tevoren met BCAA's ervoor en erna, daar train ik ook goed op.

Ja, inderdaad ... een beetje het dextro energie effect zeg maar. En dan kan ik
eventueel die pasta schrappen 2 uur voor mijn training.

Ja, inderdaad ... een beetje het dextro energie effect zeg maar. En dan kan ik
eventueel die pasta schrappen 2 uur voor mijn training.

Als je die pasta schrapt dan moet het toch kunnen lijkt me.
Die snelle suikers worden dan imo gewoon verbruikt als energie.

Jij zit natuurlijk gewoon op je werk te zweten nu terwijl heel NL vrij is :p ;)

• #3.006
Als je die pasta schrapt dan moet het toch kunnen lijkt me.
Die snelle suikers worden dan imo gewoon verbruikt als energie.

Jij zit natuurlijk gewoon op je werk te zweten nu terwijl heel NL vrij is :p ;)

Lijkt me ook dus :p

Pff, ik ben morgen lekker thuis. Op 1 mei is Feest van de arbeid in België

imo moet je het ook erna doen .

ik doe mijn er ook na! heb de indruk dat tijdens mijn KT men spijsvertering heel stil ligt, dus enkel de suikers die in je bloed zitten worden gebruikt, zo voel ik dat toch aan.

• #3.011
Morgen is half NL ook nog dicht :D, maar geniet ervan!

Damn, dus morgen niets te komen shoppen in NL

imo moet je het ook erna doen .

ik doe mijn er ook na! heb de indruk dat tijdens mijn KT men spijsvertering heel stil ligt, dus enkel de suikers die in je bloed zitten worden gebruikt, zo voel ik dat toch aan.

Ja, dacht ik dus ook altijd. Maar ondertussen circuleren dus wel producten a la Volumaize,
Intravol en tal van andere producten die carbs & bcaa combineren voor tijdens het trainen
extra energie te krijgen.

nou dan probeer je het toch een tijdje rob - word je een soort supplementenuitprobeerder ( lastig woord )

ik heb gisteren mijn protein 80 binnen gekregen - dus mijn voeding gaat er iets op vooruit

als ik het goed begrijp een superset SK en Pushdown? met die gewichten : Respect !

maar fock hell wat eet jij weinig damn!

• #3.014
nou dan probeer je het toch een tijdje rob - word je een soort supplementenuitprobeerder ( lastig woord )

ik heb gisteren mijn protein 80 binnen gekregen - dus mijn voeding gaat er iets op vooruit

Volgende week giet ik mijn brouwsel erin dan :D Die Superpump met Creapump erbij is ook wel leuk :p
Als ik geen alcohol cocktails meer mag maken, fix ik wel iets anders :p

als ik het goed begrijp een superset SK en Pushdown? met die gewichten : Respect !

maar fock hell wat eet jij weinig damn!

Yup ... superset gecombineerd met giant set achtig iets :p
Van de SK naar de Push Down zonder rust, dan even adem pakken en opnieuw en opnieuw.
Lekkere pomp krijg je ervan :p

dat zal zeker ja!

supplemententester , ja dat klinkt beter - ik mis je trainingen tim , of heb ik iets gemist?

• #3.018

;)

snelle suikers voor krachttraining lijkt me geen probleem, voor cardio zou ik dit niet doen

supplemententester is mss makkelijker :p

Ok, en mijn suikers zullen na mijn KT wel eruit zijn als ik aan de cardio begin.

:D

supplemententester , ja dat klinkt beter - ik mis je trainingen tim , of heb ik iets gemist?

Indeed Tim, long time no see

;)

Indeed Tim, long time no see

ik train nog wel maar ga voorlopig op onderhoud en niet hoger dan 70% van men max, dus niet echt log materiaal waardig :) ben ondertussen al gezakt naar 79kg maar raar maar waar meeste lijkt me vet te zijn. Na de zomer begin ik hopelijk terug serieus. voor ik op vakantie vertrek post ik wel wat shape foto's in de gallerij :p

een log is er juist voor om dit soort trainingen te vermelden - is vaak belangrijker dan als het goed gaat - het terug kijken waarom niet ging , of wat voor reden dan ook is belangrijk voor de poster

hierop kan je dan de volgende keer op inspelen

Terug
Naar boven