MuscleMeat

Robke's trainingslog

een log is er juist voor om dit soort trainingen te vermelden - is vaak belangrijker dan als het goed gaat - het terug kijken waarom niet ging , of wat voor reden dan ook is belangrijk voor de poster

hierop kan je dan de volgende keer op inspelen
+1
Zo krijg je inzicht in trainingen en waarom iemand bepaalde beslissingen neemt. Mijn deload was niet bruut, maar dat is niet belangrijk ik heb ze toch gepost.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
Training van vandaag:

Sleep: 6u
Food: 1750kcal (still strict)
Health: Bit tired
Mentality: kinda worried

Warm-up:
5min Spinbike
Squat: 15xbb 10xbb

25qvkh1.gif

Trainingstijd: 86min
Polardata: ??? reset van horloge tijdens training :(
Comments: Gatver die squat was close. Voelde mijn hams beginnen trekken toen ik naar the hole ging.
Kreeg een beetje benauwd na die steek van vorige week en dus terug naar boven gegaan. Resultaat?
Net boven paralel squat. Ach ja, volgende week dan maar.

Die 130kg die vorige week moeizaam ging met belt, ging vandaag wel vrij vlot.

• #3.023
Morgen dagje vakantie wederom. Planning? Opstaan, schouders doen en dan fietstochtje met het vrouwtje.
(45km gepland) Is een ook een beetje cardio. De rest van de cardio is dan lekker voor het weekend.

Tot van het weekend jongens ;)

Laatst bewerkt:
Morgen dagje vakantie wederom. Planning? Opstaan, schouders doen en dan fietstochtje met het vrouwtje.
(45km gepland) Is een ook een beetje cardio. De rest van de cardio is dan lekker voor het weekend.

Tot van het weekend jongens ;)

Geniet er maar van squatty! ;)

• #3.025
Gaat toch goed de squats, zeker nu je uitvoering stukken beter is. Misschien is de 10kg stap net te groot geweest. Ik neem nu ook 5kg stappen op de squats. Dan maar iets langzamer.

• #3.028
Jaja..... volgens mij moet ze jou altijd duwen :p

:roflol: ja, normaal na de 3de keer op terras te hebben gezeten wel :roflol:

Maar dat is vanaf nu weer even niet aan de orde. Voorlopig max 2 consumpties alcohol.
En enkel op vrijdag & zaterdag. :(

Gaat toch goed de squats, zeker nu je uitvoering stukken beter is. Misschien is de 10kg stap net te groot geweest. Ik neem nu ook 5kg stappen op de squats. Dan maar iets langzamer.

True ... denk het ook. Ik was net iets te gretig. Nog even geduld nog. Heb nog wel even tot de
zomer en dus ook die 150 squat.

:roflol: ja, normaal na de 3de keer op terras te hebben gezeten wel :roflol:

Maar dat is vanaf nu weer even niet aan de orde. Voorlopig max 2 consumpties alcohol.
En enkel op vrijdag & zaterdag. :(

Hahaha...... ik ben toch maar blij dat ik het niet lust want 1 verslaving is al genoeg.
Helaas kan ik me nu ook niet permitteren om daar aan toe te geven :(

• #3.030
Training van vandaag:

Sleep: 9u
Food: ??? geen idee maar allemaal clean (pre wo 40gr muesli & 30gr whey)
Health: OK
Mentality: shrugs baby!

Warm up:
5min Steppen
Shrugs: 15xbb 10xbb
Neck Press: 15xbb 10xbb

30mpqbb.jpg

Trainingstijd: 66min
Polardata: 124avg hbpm - 165max hbpm - 652kcal
Comments: Lekkah ! Vooral die standing reverse fly, blijft één van mijn favorieten.

Extra: Zonder maaltijd gelijk erachter gaan fietsen met het vrouwtje. 44.3km. Gemiddeld 15km/u.
Facking hell veel heuvels. En geen eten. Catabole shit.

karmaa voor deze man!!
Jij doet echt het meeste cardio van iedereen hier! RESPecT

#Edit# Zodra het weer kan!!

beest - ik heb gisteren protein 80 voor eerst gebruikt - ik kreeg ineens zin om de tuin te doen - moet niet gekker worden:D

• #3.033
karmaa voor deze man!!
Jij doet echt het meeste cardio van iedereen hier! RESPecT

#Edit# Zodra het weer kan!!

Bwah, ik weet niet of dat als cardio bestempeld kan worden. Eerder als ontspanning.
Nu ja, een 3 uur durend fietstochtje op het gemakje is beter dan in de zetel liggen ;)

beest - ik heb gisteren protein 80 voor eerst gebruikt - ik kreeg ineens zin om de tuin te doen - moet niet gekker worden:D

Mmm ... rare bijwerkingen hebben die dingen bij jou. Zou er gelijk mee stoppen :p

Hoe voelt dat nou om een keertje 9 uren te slapen :), vaak ben je brakker dan wanneer je 6 uurtjes slaapt of niet?

Zonnig weekend!

• #3.036
Heb je uitgeslapen Rob..? :D

• #3.038
As usual de weekend cardio gedaan.

2 x 90min @ 140hbpm

Metingen van gisteren:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Comments:
Sweet, gewicht is al in tijden zo laag niet geweest. BF is ook weer een half procentje gezakt.
Nu ja, moest je er nog in geloven :p Ik hecht er in ieder geval niet zoveel waarde meer aan ;)

Wow, bijna 11kg vet eraf, hartstikke goed!
Heb je al voor nieuwe kleding moeten shoppen?
Het gaat misschien niet in de gewenste snelheid bij jou maar je komt zo ook waar je wezen wil.

Voor mij is die wedstrijd ook een hele mooie stok achter de deur alleen de klus klaren in 8 weken wordt wat lastiger....

In augustus ben je wel een beachboy hoor! :)

Terug
Naar boven