Fitness Seller

Robke's trainingslog

brute hammer curls :eek:
lekker basic die training ';)

Zo rob, je gaat goed!!
Je komt er wel!

Uiteindelijk komen we misschien
nog wel uit op een wonderformule die ons droog, hard en groot maakt.
Als je 'm hebt gevonden dan houd ik me aanbevolen!
Tot die tijd houd ik 't op Lipo-6x, een berg karakter en nogal wat cardio...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.069
  • #3.071
Ja, als je al gevoelig bent aan suiker/cafeïne zou ik het ook niet doen. En je hebt
al niet zo ver meer te gaan als ik hé. Beachproof tegen einde mei toch? :p

Caffeine over het algemeen niet - zover ik weet. Red Bull & Mars = ik word gek van mezelf... :rolleyes:
Beachproof eind mei?? Progressie misschien, maar nog niet beachproof... wil eind van het jaar op 20% staan, en daar moet nog heel wat voor gebeuren!

• #3.073
Caffeine over het algemeen niet - zover ik weet. Red Bull & Mars = ik word gek van mezelf... :rolleyes:
Beachproof eind mei?? Progressie misschien, maar nog niet beachproof... wil eind van het jaar op 20% staan, en daar moet nog heel wat voor gebeuren!

:D we hebben het precies allemaal moeilijk met nog een lange weg te gaan :D

Samen sterk :p

Noem je ook wat, een stortlading cafeïne en suiker, balletje in de flipperkast...

Rob, ik weet dat sommige mensen beetje ziek worden van complimentjes smijten, maar je resultaten sinds begin het jaar zijn werkelijk onvoorstelbaar. Je hebt het over een lange weg te gaan... als je op deze manier doorgaat en het daarna weet vast te houden (levensstijl issue denk ik), dan is het gewoon een kwestie van geduld.

• #3.076
Noem je ook wat, een stortlading cafeïne en suiker, balletje in de flipperkast...

Rob, ik weet dat sommige mensen beetje ziek worden van complimentjes smijten, maar je resultaten sinds begin het jaar zijn werkelijk onvoorstelbaar. Je hebt het over een lange weg te gaan... als je op deze manier doorgaat en het daarna weet vast te houden (levensstijl issue denk ik), dan is het gewoon een kwestie van geduld.

Ideaal als pre w/o dus ;)

T heeft ook al veel zweet gekost :D En ik denk dat eens ik op mijn BF zit, ik heus wel weg kan geraken
met mijn weekend cardio en gewoon KT door de week om op mijn BF te blijven.
En idd, ook een levensT issue. Niet telkens mezelf helemaal verzuipen met alcohol in het weekend :p

Ergens heb ik ook weer wat spijt dat ik toch weer geprobeerd had om meer te gaan eten. Dat werkt duidelijk
niet voor mij en het enige wat het doet is mijn vetter maken. Hard lesson learned.

Laatst bewerkt:
Ideaal als pre w/o dus ;)

T heeft ook al veel zweet gekost :D En ik denk dat eens ik op mijn BF zit, ik heus wel weg kan geraken
met mijn weekend cardio en gewoon KT door de week om op mijn BF te blijven.
En idd, ook een levensT issue. Niet telkens mezelf helemaal verzuipen met alcohol in het weekend :p

Ergens heb ik ook weer wat spijt dat ik toch weer geprobeerd had om meer te gaan eten. Dat werkt duidelijk
niet voor mij en het enige wat het doet is mijn vetter maken. Hard lesson learned.

Ik heb 0 komma 0 ervaring met afvallen. Bij mij was het omgekeerd, ik moest aankomen. Het enige wat ik daarvan herinner is dat het een tijd duurt voordat je lichaam zich eraan overgeeft. Ik heb destijds gewoon veel meer gegeten, meer brood, meer avondeten, etc. Geen supps enzo. En natuurlijk filnk trainen. In het begin kwam ik maar moeilijk aan, maar naar verloop van tijd begon mijn lichaam de hint op te pikken. Toch moet ik nog steeds oppassen: ik kan rustig een dag zonder te eten, dus als ik het druk heb schiet er nog wel eens een of twee maaltijden bij in. Doe ik dat te vaak, past mijn lichaam weer aan, en val ik af.

• #3.078
Na hier x aantal keer te hebben gelezen dat je moest eten om af te vallen, heb ik dus nog
maar een poging ondernomen. En zo heb ik dus op 2500kcal gezeten. Wat nog relatief weinig is
moet ik sommige mensen hier geloven. Tja, het resultaat was die 105kg en nada qua versnelling
van de stofwisseling.

En ja, eet ik eens niet volgens schema, heb ik gelijk een kilo erbij :p Ik weet nog een mooie zondag
dat we waren uit gaan eten, wijntje erbij zoute snack bij tv, etc... Het verschil van zondag morgen en
maandag avond bedroeg maar liefst 3kg. Toegegeven, die was ik gelijk ook die week weer kwijt, maar toch...

Na hier x aantal keer te hebben gelezen dat je moest eten om af te vallen, heb ik dus nog
maar een poging ondernomen. En zo heb ik dus op 2500kcal gezeten. Wat nog relatief weinig is
moet ik sommige mensen hier geloven. Tja, het resultaat was die 105kg en nada qua versnelling
van de stofwisseling.

En ja, eet ik eens niet volgens schema, heb ik gelijk een kilo erbij :p Ik weet nog een mooie zondag
dat we waren uit gaan eten, wijntje erbij zoute snack bij tv, etc... Het verschil van zondag morgen en
maandag avond bedroeg maar liefst 3kg. Toegegeven, die was ik gelijk ook die week weer kwijt, maar toch...
Klinkt bekend ;)
Zaterdag alles gegeten wat los & vast zit - resultaat: maandag 100 gram zwaarder dan de donderdag ervoor. Op andere dagen heb ik me niet gewogen. Nu ik goed bezig ben met m'n lijf is m'n lijf ook wat vergevingsgezinder geworden...

Terug
Naar boven