AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.421
Lol zeker omdat het een 'speciale' cut is ;)
Zie je ook al meer lijnen en details?

Zelf zie ik het niet zo. Ik zie wel dat mijn buik platter is. En bij het scheren merk ik dat mijn gezicht anders
is. Scherper. Maar voor de rest vind zie ik er nog altijd uit als een voederbolletje voor vogels. All fat.

Mijn vrouw daarentegen is altijd wel bezig dat alles meer begint af te tekenen. Vooral mijn schouders,
bovenkant borst, armen. Afgelopen zaterdag claimde ze zelfs 2 lijnen van mijn buikspieren te beginnen zien. De buitenste zo. Nu ja, ik laat het wat in het midden. Zolang ze tevreden is is het voor mij ok :)

Ooooh yeah! Buikomtrek bijna <100cm:D

Goede benches ook weer!:bow:

Yes! En nog 61 dagen te gaan :) Maar denk dat ik hem ga doortrekken tot aan de vakantie. Dus eind juli

Gaat lekker dan toch! Gewoon altijd je vrouw gelijk geven ;)
Bij jezelf zie je dat toch minder snel.

bij bench ga je niet all out?

Lekker bezig zo.

VOlhouden en 6 pack komt wel :cool:

• #30.424
Gaat lekker dan toch! Gewoon altijd je vrouw gelijk geven ;)
Bij jezelf zie je dat toch minder snel.

Haha. Tja. Ik klaag niet :p En het is niet dat ik er echt voor moet afzien tot nu toe.

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

bij bench ga je niet all out?

Lekker bezig zo.

VOlhouden en 6 pack komt wel :cool:

Nope, deze week niet. 5/5/5 week is gewoon de reps pakken en meer niet. Beetje een 'herstel' training zeg maar.

6 pack? Nom nom nom

lkkr bezig weer rob nette training.

Kijk da's al beter die deadlift dan falen op 205

Goeie deads kerel, na regen...
Komt goed allemaal. :D

Lekker bezig Robke, als je eenmaal echt gaat cutten kom je er pas achter hoe dik je eigenlijk was. Ik vond dat af en toe wel schokkend. Dacht altijd dat ik rond de 17% stond bijvoorbeeld, zegt Victor dat het 23+ is. :eek:

Onder de 100cm buikomtrek is dan wel weer een mooie mijlpaal he. :thumbup:

Dit weleens gelezen Robke? http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html

Goed bezig Rob, respect!
Dead is ook sterk

buikomtrek naar de 80cm?:P dat zou echt epic zijn.

lijnen en aders daar gaat het om, maakt niet uit waar:) lekkere trainingen hoor!

mooie overhead press big man

Tot eind juli nog cutten..
Benieuwd hoe je er dan bijstaat :).

• #30.435
Kijk da's al beter die deadlift dan falen op 205

Tja. Hangt allemaal van het herstel af kerel.

Goeie deads kerel, na regen...
Komt goed allemaal. :D

Uiteindelijk :p

Lekker bezig Robke, als je eenmaal echt gaat cutten kom je er pas achter hoe dik je eigenlijk was. Ik vond dat af en toe wel schokkend. Dacht altijd dat ik rond de 17% stond bijvoorbeeld, zegt Victor dat het 23+ is. :eek:

Onder de 100cm buikomtrek is dan wel weer een mooie mijlpaal he. :thumbup:

Dit weleens gelezen Robke? http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html

Ja idd. Target was eigenlijk naar een 100cm buikomtrek. Maar nu ik er al ben, denk ik van shit, ik ben nog
steeds gewoon dik :p

En natuurlijk heb ik dat gelezen :D Ongeveer alles mbt alcohol en trainen heb ik wel gelezen :roflol:

Goed bezig Rob, respect!
Dead is ook sterk

Thanks

buikomtrek naar de 80cm?:P dat zou echt epic zijn.

80? My God. Denk dat ik ooit eens op 90 heb gestaan ongeveer. Maar toen woog ik ook maar 90 :p

lijnen en aders daar gaat het om, maakt niet uit waar:) lekkere trainingen hoor!

lijnen en aders boeien me niet zoveel ;) Puur qua looks, zou ik liever rond de 15 ofzo staan dan rond de 10.

mooie overhead press big man

Thanks compadre

Tot eind juli nog cutten..
Benieuwd hoe je er dan bijstaat :).

Ik anders ook :roflol:

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

maandag 18u30 training

Pre w/o Supp: Amino1 (1sc); Beta alanine (2gr)

Trainingstijd: 23min
Bodyweight: 110kg

Comments: 150avg - 158max - 328kcal

Untitled.jpg - 373470

dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Grenade Ration Pack; ECGC (400mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 57min (had veel rust nodig tussen de setjes)
Bodyweight: 109kg

Comments: tja. Te verwachten. Net zoals vorige keer, minder dan 12u na de cardio SQ is ruk. Mijn traps en lats
zijn trouwens nog steeds fucked. Is zelfs kut irritant als de barbell op mijn schouders ligt. En kan niet zo goed spanning zetten.
Ach ja, morgen zal het wel over zijn

Untitled.jpg - 373471

Laatst bewerkt:
toch gehaald ja.

En anders als je zoveel last heb ff switchen naar front?

Better luck next time bro ;)

• #30.438
toch gehaald ja.

En anders als je zoveel last heb ff switchen naar front?

Ja, gewoon gewicht even racken, paar pufjes en dan kan ik wel weer. Maar mijn benen zijn gewoon nog moe.
Dus ja, fronts gaan dan ook niet helpen.

Ja, ik moet er maar aan wennen. Cardio op de avond en SQ in de ochtend is gewoon poep. Maar zolang ik mijn
volume haal met minimaal rust tussen de reps vind ik het nog ok.

Waarom draai je sq en cardio niet om dan?

Ach met die rp setjes komen we er ook! Het volume was er in ieder geval!

Terug
Naar boven