Fitness Seller

Robke's trainingslog

T is vrijdag.... lees de drank al.... nu nog wat 18+ content aub.

en fijn he zo'n lijf... heb ik ook....

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.403

Haha. Zaterdag avond toch een biertje of 2, 3 ;)

nette gewichtjes, ooit IF overwogen? ik zit op onderhoud en daarmee val ik af

Neen. IF is imo definitely not the way to go.

T is vrijdag.... lees de drank al.... nu nog wat 18+ content aub.

en fijn he zo'n lijf... heb ik ook....

Haha. Ja idd... heel fijn. NOT :mad: Maar jij hebt nu pas zo'n lijf ;) Ik heb heel mijn leven al zo'n lijf :)

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Waarom wil een ecto afvallen??

Omdat hij dan shredded is ... denkt die. Can't be shredded with no mass thoo :D

Ach rob .... t hoort erbij.... wat ik al eerder heb gezegd ik ben blij dat ik mn "tweak" heb gevonden om dat vet te droppen... en zorg gewoon dat ik max 12% heb

Nope. Ik heb lang 2200kcals gegeten voor ik aan mij cut begon en toen bleef ik gewoon stabiel staan op
gewicht. Dus ja, daar heb je je onderhoud. Kan je nog zoveel rekenen als je wilt maar als ik hoger ging zitten
werd ik gewoon vetter

Voldoende kcal ook :roflol:

.

Tja, dan sta je heel zuinig afgesteld. Schrale troost... in een concentratiekamp zal je een van de laatsten zijn die overblijft ;)

Pfff... en drank.... ik sta nu ook 4 weken nagenoeg droog, maar als jullie er zo over beginnen, zou ik best wat lusten :(

Corned beef van Target vind ik wel goed, probeer anders eens met een beetje mosterd erbij :lick:

Heb medelijden met je dat je pas vet kwijt kunt raken wanneer je insane weinig eet :(

Maar goed dat je die last workout link in je sig hebt ;)

Harde MP man!

Dikke mp indeed. Volgens mij ook de oefening die het meest lijdt onder een cut dus lekker :D

• #30.416
Tja, dan sta je heel zuinig afgesteld. Schrale troost... in een concentratiekamp zal je een van de laatsten zijn die overblijft ;)

Pfff... en drank.... ik sta nu ook 4 weken nagenoeg droog, maar als jullie er zo over beginnen, zou ik best wat lusten :(

:roflol:

Paar biertjes op een avond moet wel kunnen ;) Gewoon rekening mee houden met je dag totaal aan kcal ;)

Why? Ik ben het nu met 2200 kcal aan het uitproberen, nog geen krachtverlies opgemerkt.

Cortisol, eiwitsynthese

soms wel ff lekker er niet mee bezig te hoeven zijn though. . Alleen ja ..als de zomer er weer aan komt...:-P

Zo is dat :p En vorig jaar heb ik eigenlijk niet gecut. Dus ja. Double trouble

Corned beef van Target vind ik wel goed, probeer anders eens met een beetje mosterd erbij :lick:

No thanks :p

Rob @ 12%...dat gonna be good!

:roflol: like that gonna happen

Heb medelijden met je dat je pas vet kwijt kunt raken wanneer je insane weinig eet :(

:(

Zeg dat wel. Is echt weinig.

:( :(

Maar goed dat je die last workout link in je sig hebt ;)

Harde MP man!

:D Thanks

Dikke mp indeed. Volgens mij ook de oefening die het meest lijdt onder een cut dus lekker :D

Meh. Presses heb ik niet snel last van krachtverlies. Eerder op mijn SQ & DL

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

vrijdag 20u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Grenade Ration Pack; ECGC (400mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 88min
Bodyweight: 110kg

Comments: best tevreden :) die 220 ging 1 keer omhoog, 1 keer tot net over de knie en de laatste niet meer van de grond.

Untitled.jpg - 373416

CUT UPDATE

Zaterdag morgen meting : 110.4kg - buik 100,5cm (-1cm alweer)

zaterdag 07u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc); Amino1 (1sc)

Trainingstijd: 28min
Bodyweight: 110kg

Untitled.jpg - 373417

zondag 13u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc); Amino1 (1sc)

Trainingstijd: 29min
Bodyweight: 111kg

Untitled.jpg - 373418

maandag 05u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)

Trainingstijd: 52min
Bodyweight: 111kg

Comments: bij het laatste setje chins schoot er iets in mijn linker trap en straalde helemaal uit naar mijn
linkerlat. Beetje gaar. Enniewee, het voelt al beter. Maar doet me toch denken wat rustig aan te doen.
Heb mijn traps op die manier al eens overbelast en dat is geen lachtertje

Untitled.jpg - 373419

Weer lekker bezig geweest! Goeie dead!
Dus 5kg eraf is 10cm van je middel?

• #30.418
Weer lekker bezig geweest! Goeie dead!
Dus 5kg eraf is 10cm van je middel?

Thanks

In dit geval wel :p Normaal niet. Normaal verlies ik ongeveer een cm per kilo. Dus afgaande van de centimeters,
zou ik 10kg moeten zijn afgevallen :roflol:

Nu ja, ben nu ook op meerdere plaatsen beginnen meten. Mijn eens zo "strak op de quads" broeken zijn plots
los aan het worden. In die mate dat ik de stof zelfs kan pakken voor een centimeter of 2. Dus benen zijn ook dunner

Thanks

In dit geval wel :p Normaal niet. Normaal verlies ik ongeveer een cm per kilo. Dus afgaande van de centimeters,
zou ik 10kg moeten zijn afgevallen :roflol:

Nu ja, ben nu ook op meerdere plaatsen beginnen meten. Mijn eens zo "strak op de quads" broeken zijn plots
los aan het worden. In die mate dat ik de stof zelfs kan pakken voor een centimeter of 2. Dus benen zijn ook dunner

Lol zeker omdat het een 'speciale' cut is ;)
Zie je ook al meer lijnen en details?

Ooooh yeah! Buikomtrek bijna <100cm:D

Goede benches ook weer!:bow:

Terug
Naar boven