SCREWBEAST
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette gewichtjes, ooit IF overwogen? ik zit op onderhoud en daarmee val ik af

nette gewichtjes, ooit IF overwogen? ik zit op onderhoud en daarmee val ik af
T is vrijdag.... lees de drank al.... nu nog wat 18+ content aub.
en fijn he zo'n lijf... heb ik ook....
Maar jij hebt nu pas zo'n lijf
Ik heb heel mijn leven al zo'n lijf 

Omdat hij dan shredded is ... denkt die. Can't be shredded with no mass thoo![]()

Nope. Ik heb lang 2200kcals gegeten voor ik aan mij cut begon en toen bleef ik gewoon stabiel staan op
gewicht. Dus ja, daar heb je je onderhoud. Kan je nog zoveel rekenen als je wilt maar als ik hoger ging zitten
werd ik gewoon vetter
Voldoende kcal ook
.

soms wel ff lekker er niet mee bezig te hoeven zijn though. . Alleen ja ..als de zomer er weer aan komt...:-PDat is de key imo. Ik laat het altijd veel te ver komen![]()
Ach rob .... t hoort erbij.... wat ik al eerder heb gezegd ik ben blij dat ik mn "tweak" heb gevonden om dat vet te droppen... en zorg gewoon dat ik max 12% heb
Heb medelijden met je dat je pas vet kwijt kunt raken wanneer je insane weinig eet![]()
Tja, dan sta je heel zuinig afgesteld. Schrale troost... in een concentratiekamp zal je een van de laatsten zijn die overblijft
Pfff... en drank.... ik sta nu ook 4 weken nagenoeg droog, maar als jullie er zo over beginnen, zou ik best wat lusten![]()

Gewoon rekening mee houden met je dag totaal aan kcal 
Why? Ik ben het nu met 2200 kcal aan het uitproberen, nog geen krachtverlies opgemerkt.
soms wel ff lekker er niet mee bezig te hoeven zijn though. . Alleen ja ..als de zomer er weer aan komt...:-P
En vorig jaar heb ik eigenlijk niet gecut. Dus ja. Double troubleCorned beef van Target vind ik wel goed, probeer anders eens met een beetje mosterd erbij![]()

like that gonna happenHeb medelijden met je dat je pas vet kwijt kunt raken wanneer je insane weinig eet![]()

Maar goed dat je die last workout link in je sig hebt
Harde MP man!
ThanksDikke mp indeed. Volgens mij ook de oefening die het meest lijdt onder een cut dus lekker![]()
die 220 ging 1 keer omhoog, 1 keer tot net over de knie en de laatste niet meer van de grond.
Weer lekker bezig geweest! Goeie dead!
Dus 5kg eraf is 10cm van je middel?
Normaal niet. Normaal verlies ik ongeveer een cm per kilo. Dus afgaande van de centimeters,
Thanks
In dit geval welNormaal niet. Normaal verlies ik ongeveer een cm per kilo. Dus afgaande van de centimeters,
zou ik 10kg moeten zijn afgevallen
Nu ja, ben nu ook op meerdere plaatsen beginnen meten. Mijn eens zo "strak op de quads" broeken zijn plots
los aan het worden. In die mate dat ik de stof zelfs kan pakken voor een centimeter of 2. Dus benen zijn ook dunner